|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Uiteraard ! Want die heerst ook! Vetste Metallica album! daarna master, daarna kill of justice maar Ride op 1 zeker weten so what, you think this is usual? strange moon, strange land, strange man... |
|
1) Ride the lightening nummers : fade to black creeping death 2)master of puppets 3)and justice voor all one harvester of sorrow 4) tha black album toch maar omdat daar :the unforgiven op staat . en the unforgiven 2 vind ik ook geweldig . [Dit bericht is gewijzigd door Satan op 15-12-2001 2:45] |
|
1. Master 2. Ride 3. Justice 4. Kill 5. Black De rest telt voor mij niet, want het is een andere band (wel met de herkenbare degelijkheid van Metallica, maar zonder de intensiteit) [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 15-12-2001 2:59] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
FIGHT FIRE WITH FIRE !! damn! en creeping death, fade to black en for whom the bell tolls ! zeg maar gerust de hele cd (ktulu !) net als master so what, you think this is usual? strange moon, strange land, strange man... |
|
Die S&M cds van hun zijn goed voor familie-bijeenkomsten, feestjes, bruiloften en bar-mitzwa's lijkt het wel... 'iedereen' (buiten metalfans om) vind ut cool. |
|
oude en nieuwe vind ik vrij goed |
|
dat black metal album van Metallica is echt cool!!!!!! Eyes the mirror of the soul, in mine the reflection of the world in my head. A world where everything is ancient, where all weak things die. Cursed are all who look into these eyes |
|
uit het interview met jason newtsed in de aardschok kun je toch wel duidelijk afleiden dat james hetfield een ontiegelijke alcoholistische randdebiel is geworden en dat metallica toch wel andere prioriteiten heeft dan goede muziek maken. |
|
quote: My Friend of Misery op bas... Ben nu bezig met die Cunning Stunts solo ervoor. |
|
James Hatfield was voor zijn "gedaante-verandering" een waanzinnig lekker ding. Nu kan hij doorgaan voor de meest egotrippende varkensreet zonder uitstraling. (en dan beledig ik die varkensreet ook nog eens) Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! |
|
Staat er een interview met Jason Newsted in de Aardschok ??? Waah dat moet ik dan maar es gaan lezen dan En ach James is niet de eerste muzikant die in een kliniek terechtkomt... en uitgroeit tot een, naar jullie zeggen, enorme eikel... so what, you think this is usual? strange moon, strange land, strange man... |
|
Ik heb een gigantisch respect voor Jason, en na het lezen van het interview in de Aarschok is mijn respect alleen maar gestegen Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
quote: ik ook en ik ben best wel benieuwd naar de echobrain album (alhoewel ik er niet teveel van verwacht wat betreft agressiviteit) |
|
Echobrain is meer rock dan metal: http://64.78.47.239/echobrain/?select=listen voor meer info: http://www.echobrain.com Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
Metallica in de tijd van : Kill `em all Master of puppets Ride the lightning And justis forall Black album Zijn alle 5 TOP! Tijd van : Load Re-load Garage Inc S&m Zijn echt Bagger Maar ik denk dat St Anger een hoop gaat goed maken en dat ze weer hard trg komen. Take Me Out Of This Black Hell |
|
Pfff, altijd dat gekanker op Load. Mamma Said is een ontroerend goed nummer. Cowboy Ballad, Yihaa Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: LOL! Jah ach jah weetje hijs nog makkelijk te spelen ook Take Me Out Of This Black Hell |
|
Inderdaad een zeer goed nummer om na te spelen Alleen mist het wel de gave stukjes om te spelen die andere nummers van metallica wel hebben. Van die stukjes waarvan je een goed gevoel hebt als je ze eindelijk na veel oefenen goed kan spelen. |
|
quote: Idd dat soort stukjes ondbreken veel ja .. maar jah dats juist het hele nadeel van de nieuwere cd's ze zijn zo super simpel Take Me Out Of This Black Hell |
|
Ok, ik kreeg vandaag een dubbel CD van Metallica in m'n handen gedrukt getiteld: The bay area thrashers, met op disc 1 wat live opnamen en op disc 2 wat intervieuws. Kan iemand me vertellen of dit een officieele release is? |
|
1) And justice for all 2) Master of puppets 3) Ride the lightning 4) Kill 'em all 5) de rest Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
quote: Die heb ik op LP. Geen officiele release volgens mij. |
|
www.isnotnull.org/st_anger.mp3 op bovenstaande link kun je een stukje van het titelnummer van de komende cd downloaden. [Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 16-05-2003 16:14] |
|
quote: Oei. Het klinkt alsof de band in een soepketel staat te spelen terwijl Hetfield erboven staat te roepen. 't Is maar een heel kort stukje, maar eh.. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |