|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
|
|
quote:Geweldig! FREEZE |
|
Sorry hoor, maar dat vind ik eigenlijk slechts "pathetic humor" . |
|
quote: |
|
hahahaha, dat logo HEERST! "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
En dat terwijl ik het serieus een toffe cd vind! "If visible identification is not possible, the pathologist may be able to take fingerprints from the body, but if decay has set in, things become more complicated." |
|
whahaha .. ik vind ik hem leuk. Vind die Rob dude best wel grappig, vooral dat kikkerloopje van hem. coole gast, heel energiek! some come here to sit and think, some come here to ponder ... I come here to shit and stink and fart like fuckin' THUNDER!!! |
|
LOL Die gast is idd de relaxte gats van het hele stel .. |
|
Hij is wel kewl |
|
quote: Hehe, hij is wel tof ja. Maar ja ... I still dream of Lars Ulrich being thrown the bus window instead of my master Mystikall Kliff Burton Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
Heb voor het eerst (op een rock-am-ring live televisieregistratie van mtv na) iets van de nieuwe metallica gehoord/gezien, namelijk het nummer St. Anger zelf, op mtv geloof ik.. Zijn er hier serieus mensen die dit een goed nummer vinden? Ikzelf vind het erg slecht,, en snap ook niets van de recensies dat ze weer 'terug naar hun roots' zijn enzo.... ik vind het allesbehalve hard en eerder neigen naar nu-metal dan naar wat ze ooit waren.. overigens vond ik het nou ook niet bepaald een pakkend nummer ofzo.. |
|
Ik hoop dat hun VOLGENDE album het oude stijl zal bevatten!!! |
|
Ik vond het op de Fields of Rock alleen jammer dat de nieuwe nummers niet zo goed uit de verf kwamen. De studioversies waren beter. En dat terwijl Metallice een echtelive band is! some come here to sit and think, some come here to ponder ... I come here to shit and stink and fart like fuckin' THUNDER!!! |
|
quote: Hoeveel oude nummers hebben ze gespeeld? |
|
quote: 2 nieuwe nummers. De rest oud. Niks van Load/Reload. Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
Blackened Harvester of Sorrow No Remorse Ride the Lightning Hit the Lights Damage Inc Creeping Death Master of Puppets For Whom the Bell Tolls en van de nieuwe nummers Sad but True Nothing Else Matters Enter Sandman Frantic St. Anger Volgens mij heb ik ze allemaal, maar door het alcoholverbruik weet ik het niet meer .. help!!! some come here to sit and think, some come here to ponder ... I come here to shit and stink and fart like fuckin' THUNDER!!! |
|
Dit is de volle setlist (op volgorde) Blackened No Remorse Harvester Of Sorrow Sanitarium For Whom The Bell Tolls Frantic Sad But True St.Anger Seek And Destroy Master Of Puppets Damage Inc. encore Ride The Lightning Nothing Else Matters Creeping Death encore 2 Hit the lights Enter Sandman KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
nou, dan vind ik het toch nog een goede score, was alleen Sanitarium en Seek und Destroy vergeten ... some come here to sit and think, some come here to ponder ... I come here to shit and stink and fart like fuckin' THUNDER!!! |
|
WOW! Dat is wel een goede setlist.. |
|
Idd, vond het alleen jammer dat ik de Four Horsemen en Whiplash niet gehoord hebt .. maar je kunt niet alles hebben. Tevens zei Lars dat ze volgend jaar maart in Nederland komen voor een stadiontour .. heel cool some come here to sit and think, some come here to ponder ... I come here to shit and stink and fart like fuckin' THUNDER!!! |
|
quote: Dat wordt bangen! |
|
jupe en dat word weer een geweldige show *heeft utrecht nog op zn netvliesen staan* Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: oei, dat zal wel zeer doen. ps; gisteren die bootleg(?) bay area thrashers gekocht. toch "iets" beter als st anger als ik zo vrij mag zijn. |
|
ja das hun eerste live opname, ik heb die in een box gekocht met shirt sticker en een boek over de bay area thrash oja en poster nog Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |