|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
ow okeej zo beter, k weet t nie, internet doet nogal vaag bij mij yo yo wassup nigga bitches in da house |
|
Jah das beter coole website trouwens www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
ik heb st anger en frantic op bootleg versie weet niet wat ik erover moet zeggen maar IK ben zelf teleurgesteld Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: wat lees ik nu??? onze supermetallica fan teleurgesteld? hoe komt het? Valt de stijl erg tegen ofzo? edit: foutje, de reactie is natuurlijk een reactie op Orion's post!!! [Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 26-05-2003 19:45] |
|
i kzou het naar u kunne sturen see for yourself msn u zegt het maar Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: ik wacht nog wel effe makker. het is nog maar even voordat de cd uitkomt is en dan ga ik die gewoon beluisteren. toch bedankt!!! |
|
het is inderdaad een mix tussen reload en het oude werk. het is dus beuken met daarna een stuk mellow de lyrics vallen me tegen. beetje te nu-metal achtig van die kwaaie tiener teksten. het is neit slecht ofzo maar ik had er emer van verw8. geen zorgen blijf nog steeds tallica to the bone en mischien moet ik er ook wel aan wenne. ik denk zelf ook dat je hem anar 1X lusiteren niks vind omdat je neit precies weet wat je kunt verw88. Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Nu ik wat meer heb gehoord en in betere kwaliteit ben ik er helemaal van overtuigd dat ik het een ballenplaat vind..... Dat drumgeluid vreselijk, geen solo's vreselijk, de zang van james is ook absoluut nu metal compatibel, en veel riffs ook! Er zitten gelukkig wel wat meer thrashy stukjes tussen, maar die goede ideen worden helaas snel weer om zeep geholpen door die suffe nu metal crunch riffs tussendoor en het vreselijk holle drumgeluid dat zo op de nieuwe limp bizkit kan! Maar iets beter dan reload vind ik het wel (is tenminste weer iets meer "metal") maar nee ik dacht het al en het zal helaas weer bevestigd worden! Ik zet "kill em all" maar weer eens op en mijn net vergaarde NEAT singles collection vol 3! |
|
waar heb je eht gehoord toch neit de frontpage? Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
na de samples te hebben gehord moet ik zeggen dat ik ze nog nooit zo'n vet geluid heb weten produceren en nog nooit zo strak heb horen spelen op momenten bij And Justice na (oa Blackened). Maar het lijkt nergens op, het de Metallicrap die we odtss gewend zijn, daaarenboven is Sletfield zn stem zo goed als kwijt blijkbaar Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
OOk dat van de frontpage en die 30 min video van de icon show en nog wat andere clips die rondzwerven op het net oa "frantic" (beste nummer) St. Anger, some kind of monster (ofzo) en nog wat clips weet de titels niet meer! Maar sorry vind het niet opbeurend! wat bezielt die gasten toch, al zouden ze maar weer iets in de stijl van black album maken dat zou al iets zijn! |
|
hmmmm, dat klinkt allemaal niet overtuigend. maar goed, ik verwacht er verder ook niet teveel van en we zien wel weer verder. er komen nog zat goede andere cd's uit dit jaar. |
|
Er komen nog veel meer vette CD's uit, er is nog genoeg om je jaar goed te maken! wat dacht je van: Exodus Death Angel Nuclear Assault Sodom Kreator Destruction Dark Angel (heel misschien) De OVER KILL die al uit is nee hoor ik vermaak me wel ook zonder metallica, het si jammer want ook ik vind de oude CD's cool. Maar ik ga niet voor old times sake een CD kopen die halfslachtig is en niet veel meer te maken heeft met de band die ik ooit eens goed vond alleen maar omdat ze vroeger goed waren en omdat ik nu eenmaal "fan" van ze ben! Als Exodus een ballen Cd maakt koop ik hem ook niet (en geloof me ik ben die hard Exodus fan!) zelfs niet om de verzameling compleet te houden! |
|
anders koop je gewoon de nieuwe angent steel ofzo komt op dezelfde dag uit Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
laat me raden sodom , kreator en destruction komen allemaal met een live cd uit? van kreator en destruction weet ik eht zeker zit trouwens te w88 op sodom zn live dvd Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Oh ik koop de nieuwe agent steel zeker, die moet echt vet zijn! Ik ben helemaal niet bang van een beetje natuurlijke progressie hoor metallica hoeft van mij echt niet precies zoals op kill em all te klinken dat verwacht ik echt niet, van geen enkele band, mar het moet wel herkenbaar die bepaalde band blijven! Ach er zijn ook nog zoveel oude CD's die ik nog niet heb en ik moet kopen metal houdt nooit op, je hebt echt nooit alles! |
|
quote: idd, ik trouwens ook niet wat exodus betreft. Ik heb hun twee voorgaande studio cd's ook niet. die vind ik nog steeds matig. en die agent steel wil ik per se zelf ook hebben. superband!!!!!!! |
|
NOu ik vind "impact is imminent" nog altijd een vette CD zeker het nummer "lunatic parade" maar de productie had wat krachtigr gekund zeker na de vette productie van "fabulous disaster". Tja "force of habit" is wat langzamer maar geen sellout IMO het si nog wel duideljik EXODUS maar dat dat veruit de minste plaat is ben ik met je eens, plus het hoesje is heel lelijk! Er staan toch wel wat leuke nummers op "feeding time at the zoo" is toch wel een ouderwets snel Exodus nummer! Maar die nieuwe ja ik weet het niet maar ben allang blij dat ze weer terug zijn! Er komen iig twee vette nummers op "impaler" (oud nummer maar nog nooit opgenomen op een studio LP) en nog eennummer dat eigenlijk voor "bonded by blood" bedoeld was maar nooit opgenomen! En die suffe nummers die ze op wacken en in Hardenberg speelden hebben ze weggegooid voor meer old school nummers dus mijn interesse is toch gewekt! |
|
impaler erg gaaf nummer nummer is toch nog door kirk geschreven toen hij met paul exodus oprichte? Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
ja dat zou best kunnen is een van de eerste nummers staat wel op de "another lesson in violence" llive CD (weliswaar erg studio achtig gitaargeluid maar klinkt supervet) Jammer dat baloof zo slecht zond op de laatste tour in 1997, was toch wel afgeleefd denk ik........heb ze toen nog live gezien! Zetro daarentegen heeft ook een vette stem en is ook een bay area legende dus en waardige opvolger van Baloff. Ken een hoop mensen die hem zelfs beter vinden, het maakt mij niet uit beide super! |
|
paul is en blijft gewoon exodus Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Paul is en blijft hartstikke dood... Ik ben geloof ik ook de enige die de nieuwe plaat van Metallica (althans wat ik ervan gehoord heb dan) wel goed vind. Het is in ieder geval weer een verbetering ten opzichte van Load/Reload. [Dit bericht is gewijzigd door DCLXVI op 27-05-2003 10:44] |
|
ben ik niet helemaal met je eens, Baloff was een zeer beperkte zanger, luister maar eens naar die laatste live CD dat is gewoon bagger ze hebben de stem niet voor niets achter in de mix gezet zodat je het niet zo goed hoort. Was ook best een desillusie voor mij toen dat ie zo matig was want het bljift idd een held! Maar met zerto op zang zetten ze wel een beter optreden neer, die man daast over her podium en heeft een krachtige stem. maar ja ik ebn met je eens dat Bonded By Blood een mijlpaal is, toch zou het voor mij moeilijk zijn te kiezen uit Bonded en fabulous! jammer dat ie Dood is iig, hij was een cultfiguur zeker weten! Maar ben blij dat ze doorgaan met zetro zonder hem is er voor mij iig zeker geen exodus, toen ik hoorde dat ie weg was vond ik het belachelijk dat ze nog doorgingen! gelukkig is ie er weer, hij is de enige die Baloff kan vervangen IMO |
|
De laatste 2 maanden is er zoveel gezegt over de nieuwe Metallica plaat, "het zou weer keiharde Thrash worden" enzo. maar hoe kun je dat nu verwachten na Load en Re-Load? Das gewoon niet mogelijk, ik heb constant gedacht 'de plaat zal wel wat vetter worden, maar geen harde thrash' dus heb ik geen (zoals een aantal hier) torenhogen verwachtingen bij de nieuwe cd geschept. Metallica zal nooit meer een harde Thrash plaat maken, die tijd is voorbij, Metallica zal op elke plaat blijven verrassen en vernieuwen, en of je dat nou leuk vind of niet, dat is nou eenmaal Metallica, een band die niet graag in herhaling valt. Mensen die in elk Metallica topic gaan liggen zeuren dat Metallica verraad pleegt, en geen metalband meer is, zijn erg zielig. Wil je Thrash? Luister dan naar andere bands, het is toch dom om te gaan zitten zeuren dat Iron Maiden een Death Metalplaat moet maken? Metallica is geen Thrash band meer, maar een Heavy Rock band, die elke cd anders zal doen laten klinken, en live altijd z'n mannetje zal staan. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |