|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
lol spitsuur in dit topic ja ik heb hem vanmorgen gedownload. ik heb hem nu 5X helemaal geluisterd * ja ik had tijd over tsja wat moet ik erover zeggen frantic blijft maar in me kop zitten tic tic tic tic tic tac. riffje vind ik heerlijk maar ik ga nu niet op elk nummer commentaar geven.(ga zo pitten morgen weer half friesland af om st anger te bem8tigen) maar me favo nummers zijn wel frantic,sweet amber *thrashy riff als die hele plaat nou eens zo was en all within my hands waarom ? ik weet niet het heeft gewoon wat. ik moet wel zeggen dat hoe vaker ik hem luister hoe beter ik hem vind. ik geef hem nu een -7 het is beter dan load / reload maar ik vind het gewoon niet metallica. ok mischien is metallica al 15 jaar dood,maar ik denk dat iedereen altijd wel een beetje hoop houd nou ja denk wel dat ze wat ouwe nummers op FoR spelen dus dan word het wel lekker wel een beetje jammer st anger , maar ben en blijf nog steeds op en top metallica fan hoe het kan? ik weet het niet. ze zijn gewoon een stukje van mij , het heeft me zo door een enorme kut periode geholpen waar ik ze ooh zo danbaar voor ben. Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Komt st.anger morgen al uit dan? |
|
Nou ik heb percies het tegenover gestelde vind hem steeds slechter worden..... aarggghhh nou ja ik had er toch niets van verwacht dus ben niet teleurgesteld ook! |
|
zo even naar de Diskoland fietsen op zich toch wel benieuwd (hoewel ik denk dat hij toch zal tegenvallen) ik hoop gewoon op het ergste (slechter dan load/reload ) en als het beter is...mazzeltje |
|
Hmmm lekker uitgangspunt om een CD te kopen, ik heb de neiging alleen CD's te kopen die ik goed vind, OK als ze erg goedkoop zijn wil ik nog wel eens een gokje wagen! |
|
lol mn broer ook helemaal metallica gek heeft het kopietje uit het raam geflikkerd zo hij legt straks in de winkel koop hem wel weet hij hoe klinkt. al is eht alleen om de code waarmee je allemaal leuke shit ken downloaden en weet ik veel wat allemaal Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Ik ben benieuwd hoeveel de cd gaat verkopen. de reacties op het net zijn echt superverdeeld. het merendeel valt in twee extremen of totale bagger, of heel goed. ik ga straks nog wel effe luisteren als ik de tijd heb. |
|
quote: Een heel album met een ontspannen snare? I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
eej vet zit ook een demo op van een computergame (weet niet of het een playable is ) ik vind het persoonlijk wel iets beter hoor hoe vaker ik hem hoor het is niet dat ik zeg hehe eerder iets van jaja maar die verkoop zit wel goed hoor,alle metallica forums waar ik bij zit (stuk of 6 ) iedereen is er helemaal weg van , tsjah das de VS he die weten niet wat smaak is(niet meer tenminste Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: geef eens wat linken van die forums. wil ik ook wel eens keertje kijken. lijkt me wel leuk om eesn wat positieve berichten te lezen |
|
vocals van frantic hebben af een toe een slayer achtig tintje, maar het nummer is een aaneenschakeling van herhalingen. Daar hou ik dus echt niet van. "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: www.metallicabb.com mijn favo forum daar word me toch op gezeikt hahah Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
ik moet het album vanavond maar eens donwloaden (als ik weer thuis internet heb..) mocht ik m goed vinden koop ik m gewoon hoor... |
|
quote: ik vind dat eigenlijk wel goed klinken! dat snare geluid! alleen die bass drum ligt er zo raar in! of ligt dat aan mij! maargoed, ik ben uhm nu voor het eerst aant luisteren! (some kind of monster, dus ik kan nog effe!). en ik moet toch toegeven, dat ie me tot nu toe best meevalt! ze komen toch af en toe best fris en origineel uit de hoek! maargoed, ik luister verder the blueprint of sin: www.controlhumandelete.com |
|
quote: [Dit bericht is gewijzigd door MBMarduk op 05-06-2003 11:25] |
|
quote: ja, bij mij is het ook een reden om m'n verzameling compleet te houden , ik heb hem nu sinds 10:33 in mijn bezit en ik moet zeggen, er staan wel een paar aardige nummertjes op, ook vind ik "Dirty Window" wat Rock & Roll invloeden hebben, klinkt wel aardig nog. |
|
nog 5 en een half uur en dan DOWNLOADEN!!! trouwens die intro van die computergame mag er best zijn ziet er erg vet uit er is zo'n ps1 spel dat je met omgebouwde auto's elkaar moet opblazen enzo volgens mij lijkt het daar op. Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
ja, dat is dacht ik Interstate lijkt me wel tof! nog 5 uur te gaan! |
|
De eesrte recenties staan al op internet allemaal matig en terecht! Het offiecel metallica board schijnt zelfs dichtgeweest te zijn of is het nog steeds omdat z al die teleurgestelde fans niet willen horen! op blabbermouth zijn de eerste commentaren ook binnen bijna allemaal negatief op een enkele felle metallica verdediger na! nee hoor geen cent van mij gaat naar die CD! in de Aardschok zal ie wel een wereld recentie krijgen! MAAR FEIT BLIJFT dat hij zal verkopen als een tiet want zoals ook hier mensen aangeven kopen ze hem toch voor de verzameling of puur uit nieuwschierigheid! |
|
quote: in de Headache ook denk ik, die geven toch alleen maar cijfers boven de 7 |
|
Ik heb Orion's code voor www.metallicavault.com (over een paar uur downloads: ) anger-metal-lica-0506 |
|
De Headache ja ik ken het blad zelfs een jara abonnee geweest mara toch niet gecontiueerd, maar op zich lovenswaardig dat er daardoor meer keus komt. maar het staat nog een beetje in de kinderschoenen ja. |
|
los van wat metallica allemaal geweest is! vergeet dat nou us een keer! ut is gewoon een best aardig te pruimen rock/metal plaat! heeft zelfs wat sompige stoner stukken in zich! vind je het gek dat de "die hard" metal gasten hier niets mee kunnen! pufpiefpaf ticerdetictactoc blaf! ik ga het steeds meer waarderen trouwens alleen de zang is er inderdaad wel ernstig op achteruit gegaan! [Dit bericht is gewijzigd door ryn op 05-06-2003 13:20] the blueprint of sin: www.controlhumandelete.com |
|
en soms is de stem van Hetfield crap, en soms zijn de drumpartijen van Ulrich bagger, en soms komen er geen solo's van Hammett in voor, en soms is het bassgeluid van Trujillo ruk, daar gelaten, is het best een aardige plaat |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |