|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
nee, want er is jiskefet. 22:10 "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: Ja crap, die is Forrest Gump voor mijn broertje aan het opnemen :S. Maar gewoon kijken dus. |
|
begint bijna. zou er iemand tomaten gaan gooien??? of zouden ze alleen maar oud materiaal gaan spelen(zou erg slim zijn). Oud Vuil. |
|
into is the good, the bad and the ugly... BLACKENED!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Oud Vuil. |
|
aaarg ik kan mtv nie vinden op mn tv |
|
Ben nu ook aan het kijken Moet wel zeggen,de nieuwe nummers van de nieuwe cd die eerder vandaag al op waren doen mij echt helemaal niks.Wat een waardeloze troep. Van de 22 jaar dat ze bestaan zijn de laatste 9/10 jaar overbodig geweest Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: onee, liedje 2 is noooooo remmmooooooooooooorse!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Oud Vuil. |
|
ik ga ff beneden kijken met 5 boxen!!! Oud Vuil. |
|
naja dit mis ik, gelukkig ga ik nog naar Fields of rock :D |
|
godverdomme, nieuwe beslissing in mijn leven. even onthouden: dit jaar naar een concert van metallica gaan!!!!!!!! ge - wel - dig!!! aanvulling: ze speelden tot nu toe(2de toegift: creeping death ) 2 nummers van st. anger. titelnr en nog iets. voor de rest alleen maar klassiekers! van master of puppets naar seek & destroy naar battery naar (welcome home) sanetarium naar for whom the bells toll naar leper messiah. echt helemaal geweldig. nix niet flappie flappie geluid qua gitaren, gewoon goede distortion. ik ga echt naar metallica live dit jaar, ongeacht die laatste release. tis gewoon goud van oud! heel verstandig van ze! wacht, weer een toegave... ow, iets van de "black album". das dan weer jammer. [Dit bericht is gewijzigd door webblaster wim op 09-06-2003 0:06] Oud Vuil. |
|
hmz, totnutoe bestaan de toegiften uit black album nrs. maar het eerste uur roeleerde!!! Oud Vuil. |
|
tijdens het tweede nieuwe nummer heb ik de tv afgezet; wat een saai flopalbum is dat nieuwe album zeg!!! al die oude nummers waren idd een feest ook al speelden ze het wel een stuk minder fel dan vroeger! The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
wat voor kanaal heb je gekeken, mutilator? ik ging half uit m'n plaat aan de eettafel zittende. ze leken er echt zin in te hebben, geintjes over en weer. improviesatiedingetjes qua gitaarwerk. ik vond het echt te gek!!! je hebt een paar gave nummers gemist, mutilator! *james strooit nu plectrums rond* Oud Vuil. |
|
Hell, dit was geweldig! FUCKING BLACKENED als openingsnummer!!! Battery, Master of Puppets, Creeping Death, For whom the bell tolls, sanitarium, it's all there! Ik heb ZO'N zin in zondag! |
|
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRRRRRRRRGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!! godver, wat een vet concert daarnet bij MTV. ik kan het haast niet geloven. No remores, Blackened, harvester of sorrow enz enz. slechts enkele black nummers, twee nieuwe nummers en NUL (re)load shit en duffe countryballad covers. Lekker samen met mijn vrouwke en katten op de bank zitten bangen. JA, dat was echt heel goed, ik ben zelfs sprakeloos. |
|
quote: wow, ik wil absoluut jouw verslag horen!!! ik wil echt gaan, spelen ze alleen maar festivals? kan ik wel opzoeken, maar als iemand het nu weet... Oud Vuil. |
|
creeping death, master of puppets & seek & destroy heb ik idd gemist, maar ik trok die nieuwe nummers écht niet The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Ze spelen op Fields of Rock en op de zaterdag van Werchter iig, verder weet ik het eigenlijk niet. Alleen festivals helaas. |
|
quote: eigelijk heet dat nr The Ecstacy of Gold maar het was wel cool mooie old stuff *zwaai* *zwaai* How can I bite the hand that feeds the strangers all around me |
|
quote: zijn mooie plaspauzes. en het nummer st.anger vind ik toch best gaaf. maar al die oude klassiekers, schitterend gewoon. |
|
quote: Voer voor het fototopic? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: wij zaten aan de eetafel te bangen met onze 3 katten!!! echt te gek, he, atilla!!! ik ging zo uit m'n dak! ga jij nu misschien ook naar metallica live ergens, is er tenminste een kans dat we elkaar eens zien. ik zei ook tegen mijn vrouw, terwijl seek & destroy aan het knallen was, dat in mijn oren deathmetal helmaal nergens blijft qua hardheid, in mijn oren, als ik dit weer hoor. wat een ritme, wat een felheid. Oud Vuil. |
|
quote: in theorie wel natuurlijk. |
|
quote: ja, ik ga nu zeker een keer. als ze spelen ga ik echt uit mijn dak. grappig, de oude garde van ZM gaat collectief uit zijn dak. Ik had dat dus bij "No remorse" wat een riffs, wat een energie. mischien spelen ze nu noiit meer iets van (re)load. dat zou best wel een goed idee zijn. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |