|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
HAHAHA om te gillen! jij gelooft alles wat ze schrijven he? volgens mij richten ze zich op hun chequeboek |
|
Het is toch zo.. ik bedoel, een thrash album zoals Kill Em All zal je nooit meer van ze horen |
|
quote: dat denk jij maar dit album is al harder dan load en re-load dus mijn hoop is nog niet weg gevlogen met st. anger yo yo wassup nigga bitches in da house |
|
quote:Cryptopsy valt niet te begrijpen. Ik snap wel wat je bedoelt maar cryptopsy is daar een zeer slecht voorbeeld van. probeer Anorexia Nervosa eens Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
effe over techniek; ik luister liever naar een band die een briljant nummer met twee sterke riffs maakt dan naar die instrumentenmasturbateurs die een nummer vol proppen met van alles en nog wat. het zijn maar zeer weinig bands die echt een technisch NUMMER kunnen maken (watchtower, cynic bijv.) |
|
quote: dus volgens jou is metallica niet technieschh? of begrijp ik je nou verkeerd? zo jah luister dan ff to live is to die, dat nummmer klopt helemaal!!!!!!!!!!!!! yo yo wassup nigga bitches in da house |
|
Vergeleken bij bands als Coroner, watchtower, Cynic, Cryptopsy etc. is metallica niet zo technisch! MAAR ik nodig iedereen uit om volledig doutloos en overtuigend master of puppets te spelen da's nog niet zo makkelijk! Maar wat ze nu uitbrengen is echt crap idd! En tyja wat zegt techniek mij niet zoveel als een muzikant maar muziek met passie maakt. In dat opzicht zijn de ramones ook geweldig dat zet ik graag eens op af en toe! AC/DC hetzelfde verhaal, het interesseert me geen reet de songs kloppen gewoon en ze zijn live onverslaanbaar! Maar ik hou ook wel van technische muzik soms ligt eraan...... Maar ik denk dus niet dat dat een reden is waaarop je de nieuwe metallica zou moeten beoordelen als het simpele maar goede nummers waren geweest (zoals KIll Em All) was er niets aan de hand geweest! Maar 2 nu metal riffs achter elkaar en een paar soepketels eronder is weer wat anders! |
|
ik geloof dat er op st anger ook een kill em all achtige riff komt sweet amber geoof ik heet het nummer. ben benieuwd. zo simpel is kill em all niet en al helemaal niet de basslijnen Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: nee dat vind ik niet technisch. niet om te bluffen ofzo maar van metallica kan ik alles spelen met mijn ogen dicht. maar dat doet er verder niet toe, de nummers kloppen gewoon helmaal.de riffs van metalica zijn simpel maar wel uiterst doeltreffend. maar ik had het meer over het algemeen. luitser bijv naar march of the sod, dat zijn maar twee of drie riffs maar het nummer is gewoon helemaal af. iik heb zo een hekel aan die nummers met 50 riffs die als los zand aan elkaar hangen. |
|
quote: dat gaan we testen Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
mmm, kill 'em all is wel een standaard voor metalgitaristen, speel je die foutloos en STRAK mee, ben je in mijn ogen een aardig goede slaggitarist. zoals cannibal corpse no remorse neerzet, dat fixed toch niet elke gitarist!!! Oud Vuil. |
|
Na het die clip nou een aantal dagen te hebben en meerdere malen geluisterd te hebben moet ik zeggen dat ik St. Anger echt wel een gaaf nummer vind. Wat ik ook zeker positief vind zijn de vocalstukjes van Trujillo hier en daar. |
|
quote: WIm, probeer de exodus stukken "choose your weapons", "parasite" etc etc maar eens op de slaggitaar te spelen. dan lach je achteraf om metallica . maar nogmaals ik vind de oude metallica natuurlijkook briljant en heb veel op hun nummers geoefend. puur omdat ze goed zijn. |
|
quote: jah, daar heb je wel een punt. hoewel de 2de exodus plaat me nooit zo aangesproken heeft, van die eerste kan ik er wel een stelletje spelen, piranha, lesson in violence etc. Oud Vuil. |
|
dat nummer all within my hands beukt wel aardig Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Metallica heeft live gespeeld bij Top of the pops (te zien op de BBC). jammer dat ik het heb gemist. van Blabbermouth: METALLICA were one of the artists performing on "Top of the Pops" in London at BBC TV Studios on Thursday (May 29). Check out pictures from Globe Photos. In other news, Phil Freeman of the Cleveland Scene reviewed METALLICA's latest effort, "St. Anger", calling it "definitely the noisiest, ugliest record METALLICA's ever made." Freeman says, "'St. Anger' introduces the fourth version of METALLICA. There was the METALLICA that took thrash metal aboveground, from 'Kill 'Em All' through '...And Justice for All', the METALLICA that got arena- and radio-friendly for the 'Black Album', the METALLICA that embraced boogie-rock and Marianne Faithfull on 'Load' and 'Reload', and now, there's this Lazarus METALLICA, which wants to be hard and heavy again, the way it was in the old days. But that was a long time ago — and they were pretty drunk. Metal's gotten faster, harder, and grittier in their absence, and the new, middle-aged METALLICA can't compete." |
|
ze waren zonet rock-icon op mtv, allerlei artiesten deden een nummer van metallica( of beter gezegd, probeerden) avril lavigne met fuel. limp bizkut die welcome home sanitorium verkrachtten. korn met one. metallica zelf speelde een medley, hit the lights, battery, blackened, creeping death. geweldig. als laatste deden ze een nieuw nummer, dat was weer wat minder. Oud Vuil. |
|
quote: Euh, ik heb de St.Anger video op mijn pc staan, en dat nummer is hard, snel . In mijn ogen kan metallica wel volgen met de laatste ontwikkelingen in de metal scene. Luister es naar die dubbel bas van Lars, naar het gitaarspel van James en Kirk, dat is snel hoor. http://www.voidsales.com <<< International Distribution and Manufacture of Metal Clothes |
|
Snel is niet synoniem voor goed. |
|
mja, ik vind het ook een beetje geleuter. alsof oudere mensen geen heftige muziek kunnen spelen. flauwekul. Oud Vuil. |
|
Let op mijn woorden:"De nieuwe 'tallica cd wordt RUK" |
|
Dat zegt die PHIL Freeman toch ook niet; Hij beweert dat Metallica niet meer meekan qua snelheid. En ik vind het nummer St.Anger zeer sterk klinken. Als je dat nummer objectief bekijkt, is het gewoon killer. Maar niet zoals iedereen gaat vergelijken met kill'em all of andere cd's. Dat is geen review maken, maar een biografie op papier zetten http://www.voidsales.com <<< International Distribution and Manufacture of Metal Clothes |
|
nee, dat is de band vergelijken met het niveau waarop ze konden spelen, en de resultaten zijn gewoon RUK |
|
waarop ze konden spelen, is dus teruggrijpen naar het verleden, en da is totaaaaal ni objectief bekeken. Dat jij het RUK vind, is jouw mening. smaken verschillen. Ik vind het goed klinken. http://www.voidsales.com <<< International Distribution and Manufacture of Metal Clothes |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |