IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Metallica Vorige pagina | Volgende pagina
veldsla
Usericon van veldsla
Posted 18-08-2003 15:10 by veldsla Profiel van veldslahttp://extermination.net

Waar drankonthouding al niet naar toe kan leiden..

0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 18-08-2003 15:11 by 0Tolerence Profiel van 0Tolerence

quote:
Op 18 augustus 2003 15:10 schreef veldsla het volgende:
Waar drankonthouding al niet naar toe kan leiden..

ofwel, gewoon doorzuipen

"This one is older than shit, heavier than time!"

DMTR
Stik er maar in
Usericon van DMTR
Posted 18-08-2003 15:15 by DMTR Profiel van DMTRhttp://www.shadowsofdisgust.com

Geen drank maakt meer kapot dan je lief is

You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!!

veldsla
Usericon van veldsla
Posted 18-08-2003 15:22 by veldsla Profiel van veldslahttp://extermination.net

Geniet niet, maar drink met mate.

anonymous
Usericon van anonymous
Posted 18-08-2003 15:24 by anonymous Profiel van anonymous

quote:
Op 18 augustus 2003 15:09 schreef DMTR het volgende:
En toch is het jammer dat een band met zo'n historie zichzelf zo om zeep kan helpen

yep, maar het is niet anders. Dus nu moeten ze gewoon oprotten!

"...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..."

DMTR
Stik er maar in
Usericon van DMTR
Posted 18-08-2003 15:29 by DMTR Profiel van DMTRhttp://www.shadowsofdisgust.com

Nouja, zolang ik er niet mee doodgegooid word op al die kutmuziek zenders, mogen ze van mij best blijven. Altijd mooi vergelijkingsmateriaal

Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 18-08-2003 15:31 by Elfensteen Profiel van Elfensteen

Waarom maken ze nou niet meer van die albums als Ride the Lightening of Master of Puppets? Zijn de hersenen en speelvermogen tegelijk met het haar verdwenen? vast wel..

DMTR
Stik er maar in
Usericon van DMTR
Posted 18-08-2003 15:32 by DMTR Profiel van DMTRhttp://www.shadowsofdisgust.com

quote:
Op 18 augustus 2003 15:31 schreef Elfensteen het volgende:
Waarom maken ze nou niet meer van die albums als Ride the Lightening of Master of Puppets? Zijn de hersenen en speelvermogen tegelijk met het haar verdwenen? vast wel..
Ik vraag het me ook af...en ik was nog wel zo blij toen ik hoorde dat het nieuwe album weer hard zou worden. En dan krijg je deze rotzooi...

NJCB
Usericon van NJCB
Posted 18-08-2003 18:50 by NJCB Profiel van NJCBhttp:///

quote:
Op 13 december 2001 17:48 schreef Vargen666 het volgende:
Oude:
Nieuwe:

Volledig mee eens, terug naar de Eighties !!!

Fuelled By The Venom Of Hatred

JFrost
dead
Usericon van JFrost
Posted 18-08-2003 19:39 by JFrost Profiel van JFrost

quote:
Op 18 augustus 2003 15:31 schreef Elfensteen het volgende:

Misschien omdat ze toen 17 jaar jonger waren?

this user is dead

0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 18-08-2003 19:44 by 0Tolerence Profiel van 0Tolerence

quote:
Op 18 augustus 2003 19:39 schreef JFrost het volgende:
Misschien omdat ze toen 17 jaar jonger waren?

Waarom beukt Testament dan nog wel door en zelfs nog bruter dan toen
Geen excuus dus

"This one is older than shit, heavier than time!"

JFrost
dead
Usericon van JFrost
Posted 18-08-2003 19:48 by JFrost Profiel van JFrost

quote:
Op 18 augustus 2003 19:44 schreef 0Tolerence het volgende:
Waarom beukt Testament dan nog wel door en zelfs nog bruter dan toen
Geen excuus dus

Ik zeg toch niet dat het een natuurwet is ofzo.

Maar het is toch wel te begrijpen dat een band in 17 ( ) jaar veranderd van stijl. Of inspiratie verliest.

this user is dead

attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 18-08-2003 21:44 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

Quote van Veldsla: Spui uw mening omtrent de nieuwe videoclip/single van de formatie rond ex-junk James Hetfield die na zijn ontslag uit de ontwenningskliniek niet alleen de drugs & drank voor gezien hield, maar daar ook zijn verstand achterliet.

Zelfs een cynische schoft als ik had tien jaar geleden niet durven te voorspellen dat de vaandeldragers van eighties speed metal ooit een nummer zou gaan uitbrengen met 'tic tac toc toc toc tic tac..

Veldsla, toch is ze gelukt om nog iets ergers te produceren. Luister op die zelfde cd maar eens naar een nummer iets verderop. Daar zit een stukje in een nummer dat gaat van OEHOEHOEHOE(op slijmerige, dramatische toon) Ongelooflijk!!!

Ik draai : "Fight fire wit fire" maar weer eens.

Def
Nu? Ja, NU!!
Usericon van Def
Posted 19-08-2003 9:36 by Def Profiel van Def

Hmm, vreemd. Ik heb alleen maar 'Fight Fire With Fire' op cd, heb jij een limited edition misschien?

En wat zeikt iedereen toch heerlijk makkelijk op Metallica. Die gasten hadden zin in deze plaat, en het zal ze aan hun gouden kontjes roesten of jullie hier hem nu goed vinden of niet, zij hebben lol gehad. En daar, lieve metalminnende mietjes, gaat het om, of je het nu leuk vindt of niet.

En als ik nog 1 keer zo'n opmerking zie als 'Waarom maken ze nu geen Kill 'em All meer, boehoehoe' verklaar ik diegene officieel voor mongool. Zeiken zonder weerstand is lekker, ga hier maar 's vertellen dat je Nile een kutband vindt, dan heb je tenminste wat om over te discussieren.

For the record: Ik vind Nile een kutband.

DMTR
Stik er maar in
Usericon van DMTR
Posted 19-08-2003 9:41 by DMTR Profiel van DMTRhttp://www.shadowsofdisgust.com

quote:
Op 19 augustus 2003 9:36 schreef Def het volgende:
Hmm, vreemd. Ik heb alleen maar 'Fight Fire With Fire' op cd, heb jij een limited edition misschien?

En wat zeikt iedereen toch heerlijk makkelijk op Metallica. Die gasten hadden zin in deze plaat, en het zal ze aan hun gouden kontjes roesten of jullie hier hem nu goed vinden of niet, zij hebben lol gehad. En daar, lieve metalminnende mietjes, gaat het om, of je het nu leuk vindt of niet.

En als ik nog 1 keer zo'n opmerking zie als 'Waarom maken ze nu geen Kill 'em All meer, boehoehoe' verklaar ik diegene officieel voor mongool. Zeiken zonder weerstand is lekker, ga hier maar 's vertellen dat je Nile een kutband vindt, dan heb je tenminste wat om over te discussieren.

For the record: Ik vind Nile een kutband.

Dus je mag niet meer over je persoonlijke smaak vertellen? Het zal mij aan mn reet roesten of het Metallica aan de reet kan roesten. Neemt niet weg dat St. Anger gewoon een kutplaat IS. En Nile heerscht de pan uit.

Def
Nu? Ja, NU!!
Usericon van Def
Posted 19-08-2003 9:45 by Def Profiel van Def

Tuurlijk wel, maar we hebben het nu wel gehoord dat iedereen nog een 'Master' wil. Die komt niet meer. Live with it. Grin 'n bear. Move on. Jammer voor je.

En met argumenten als: 'Nietes, Niles is goed omdat het heerscht' overtuigen me niet. Sorry. Ik vind de drums irritant, de grunt goed, de songstructuren te springerig en 'toevallig' en live zuigen ze als je de muziek niet kent. Vind ik hoor.

DMTR
Stik er maar in
Usericon van DMTR
Posted 19-08-2003 9:55 by DMTR Profiel van DMTRhttp://www.shadowsofdisgust.com

Ja, prima, maar ik geloof zelf niet in een band goed vinden omdat technisch dit, songstructuren dat. Je vindt een band goed omdat het je iets doet. Ik vind muziek een gevoelskwestie, niet een puntensysteem. En ik hoor iedereen er altijd over dat ze live zo zuigen. Tja, ik heb ze dan 1 keer gezien maar toen zogen ze dus echt niet. En ik kick nou eenmaal enorm op het drumwerk van Laureano. Daarom vind ik Nile goed. Maar da's pure smaak dus als je ze volkomen kut vindt...ook goed..

En Metallica...iedereen zeurt idd over de eerste drie albums. Dat blijf je toch wel houden. Maar goed, strekking van het hele topic is nog steeds dat ze gewoon verreweg niet meer de band zijn die ze altijd waren.

Def
Nu? Ja, NU!!
Usericon van Def
Posted 19-08-2003 10:00 by Def Profiel van Def

Nee, maar dat ze niet meer de band zijn die ze waren is duidelijk. Maar je kunt ze toch naast een Testament leggen? Testament beukt nog keihard, Metallica niet meer. Zo simpel is het, zo liggen de feiten. 'Waarom doen ze niet als Testameeeheeeheeent??'. Het klinkt gewoon zo zielig.

En natuurlijk is muziek een gevoelskwestie. Neem bijvoorbeeld die eerste plaat van Hecate Enthroned. Kutproductie, geen geniale nummers, Cradle kloon, etc. Maar hij deed me gewoon iets. Maar als iedereen brult dat Nile zo goed is doe ik mijn best, draai ik de plaat een aantal keer en vallen me dingen op. En die argumenten samen plus het feit dat het me niks doet zijn een mooie uitleg, toch?

Ik wil bijvoorbeeld heel graag Meshuggah goed vinden. Nu Metalriffs, moeilijke breaks, origineel, ik zou het GEWELDIG moeten vinden. Maar nee hoor, blijf het irritant vinden. Jammer.

Niwi
Usericon van Niwi
Posted 19-08-2003 10:02 by Niwi Profiel van Niwi

Das wel een goede samenvatting van het hele topic dus maar afsluiten???

DMTR
Stik er maar in
Usericon van DMTR
Posted 19-08-2003 10:07 by DMTR Profiel van DMTRhttp://www.shadowsofdisgust.com

quote:
Op 19 augustus 2003 10:00 schreef Def het volgende:
Nee, maar dat ze niet meer de band zijn die ze waren is duidelijk. Maar je kunt ze toch naast een Testament leggen? Testament beukt nog keihard, Metallica niet meer. Zo simpel is het, zo liggen de feiten. 'Waarom doen ze niet als Testameeeheeeheeent??'. Het klinkt gewoon zo zielig.

En natuurlijk is muziek een gevoelskwestie. Neem bijvoorbeeld die eerste plaat van Hecate Enthroned. Kutproductie, geen geniale nummers, Cradle kloon, etc. Maar hij deed me gewoon iets. Maar als iedereen brult dat Nile zo goed is doe ik mijn best, draai ik de plaat een aantal keer en vallen me dingen op. En die argumenten samen plus het feit dat het me niks doet zijn een mooie uitleg, toch?

Ik wil bijvoorbeeld heel graag Meshuggah goed vinden. Nu Metalriffs, moeilijke breaks, origineel, ik zou het GEWELDIG moeten vinden. Maar nee hoor, blijf het irritant vinden. Jammer.
Je hebt volkomen gelijk...en inderdaad een goeie uitleg. Ik mag altijd graag horen dat mensen in elk geval weten wat ze wel en niet mooi vinden ipv "Ik vind alles wel leuk"..

Bij een nieuwe Meshuggah ben ik altijd onder de indruk met waar ze nu weer mee zijn aangekomen, alleen kan ik er niet te lang naar luisteren op de een of andere manier. Het werkt me op de zenuwen...

Def
Nu? Ja, NU!!
Usericon van Def
Posted 19-08-2003 10:31 by Def Profiel van Def

Godsamme, het lijkt wel een echte discussie. Komt hier ook niet al te vaak voor.

Zo, en nu 's checken of de nieuwe KoRn goed is. (I kid you not, KoRn ruleert)

*gooit de knuppel in het hoenderhok*

DMTR
Stik er maar in
Usericon van DMTR
Posted 19-08-2003 10:33 by DMTR Profiel van DMTRhttp://www.shadowsofdisgust.com

Laat ik daar maar niks op zeggen dan, haha

Def
Nu? Ja, NU!!
Usericon van Def
Posted 19-08-2003 10:56 by Def Profiel van Def

Laten we dat maar rustig houden idd

attila_de_hun
Posted 19-08-2003 18:18 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 19 augustus 2003 9:36 schreef Def het volgende:

Zo, jij bent grappig.

[Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 19-08-2003 18:26]

attila_de_hun
Posted 19-08-2003 18:32 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 19 augustus 2003 10:00 schreef Def het volgende:

Dit is inderdaad best een sterke post.
Als ik nu vaak genoeg brul dat "The almighty punchdrunk" goed is, draai je die dan ook vaak?
Maar waarom wil je iets graag goed vinden(laatste Meshuggah, een van de slechtste cd's aller tijden)?

Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com