|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Dat is wel standaard policy voor alle sites die niet van 'net afgehaald willen worden en/of ge-sued door de RIAA. Ik wist ook wel dat dat niet forever zou blijven. Anyhow; thanx! |
|
gesued, haha, vergeet dat maar. Zoveel piracy dat duurt jaren! Ze houden zich alleen bezig met mensen die het daadwerkelijk verspreiden, dus het is niet echt een probleem om hier links te plaatsen "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Yja ik heb hem ook ergens vandaan natuurlijk het hele net gonst van die link! |
|
Ik hoor nu zelfs Limp Bizkit invloeden! |
|
ik heb de cd in huis.... het schijfje draait nu zn 3e ronde en het is erg wennen..., maar ik kan het zeker wel waarderen!!!! |
|
Hmmz, ik zit nu bij "My world" in mijn eerste luisterbeurt, maar mijn hoofd begint behoorlijk weg te zakken in mijn handen... Fuck, it sucks! Hier en daar een sterke riff, maar die kunnen het geheel niet goedmaken . |
|
quote: waar heb je hem vandaan dan??? volgens mij is ie nog helemaal niet in de handel! |
|
Metallica-St.Anger-REAL_RETAIL-2003-MVP Dat is de enige echte. Heb 'm nu voor de helft binnen en het is saai en de zang heeft soms wat weg van System Of A Down (zoals in "All Within My Hands" 3:40). Dit klinkt totaal anders dan alle vorige werken van Metallica (slechter). Ik denk dat ik dan nog maar ff Garage Inc. ga opzetten Hakkuh |
|
quote: Zou je me dat linkie willen geven? |
|
MetallicA is al 15 jaar DOOD. Get over it. |
|
quote: Je hebt mail. |
|
quote: ongelooflijk, en jij bent niet de enige die dat zegt. ik heb nu zelf de clip gezien enkan er niet enthousiat van worden, ommhet maar mild te zeggen.ik heb het al een keer gezegd maar ik erger me nu wel mateloos aan de hype door andre verhuyzen. wat quotes: het nieuwe metallica album zal vriend en vijand versteld doen staan. ..want als er een band is die metal weer "in the picture" kan zetten is het wel Metallica. st. Anger is de juiste plaat op het juiste moment. ik bedoel maar, is dit hypen of niet???? nee, ik verheug me 100000000000000000000000000000000 keer meer op de nieuwe van nevermore, dat is pas een plat die op de juiste tijd (altijd goed) uitkomt.Gelukkig heeft de aardchok wel een goed artikel geschreven over deze superband, maar goed dat is weer helemaal off-topic. |
|
ja je hebt het nu vast al, HAHAHAHA nee er zat geen enkel nummer tussen wat me echt aansprak misschien vond ik frantic nog het beste en dat vond ik vorige week al niet best! |
|
Ik ben blij dat ik al ruim een jaar geen abonnement meer heb op de Aarsschot. WAT een fukking BS zegt die Andre zeg! (by ANY measure, "Metal weer in the picture" WTF?? MORON!) |
|
Aarsschot is een fukking holmaten van roadrunner blad! Die gasten kikken op alles als het maar trendy is, ja neem het ze eesn kwalik ze moeten hun brood ermee verdienen, maar objectiviteit is er niet altijd en het metal gehalte lijkt met de maand te verminderen! [Dit bericht is gewijzigd door enforcer op 04-06-2003 19:36] |
|
ik kan er nog steeds geen geschikte woorden voor vinden, wat een ronduit belachelijke CD, 'tbegint bij de hoes, en het eindigt gewoon nergens, wahahaha Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
nou, dan toch effe ter verdediging van de aardschok. zoals ik reeds schreef hebbenze wel een mooi artikel over nevermore gedaan bijvoorbeeld. OOk MOD was keigaaf. dus het is niet allemaal kommer en kwel maar ze moeten gewoon die andre verhuyzen er uitschoppen en hun "metallica-is-heilig" attitude afschudden. [Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 04-06-2003 19:42] |
|
ja dat MOD artikel was gaaf maar verder........... De recensies zijn in veel gevallen dubieus en veel artikelen gaan niet eens over metal bands, wat ik dan onder metal versta |
|
quote: en ik? en ik? en ik? aaaaaahhhh. Oud Vuil. |
|
Cumt eraan |
|
*smak* Oud Vuil. |
|
Al gepost? quote: I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
ik zit nu "frantic" te luisteren. die sem heeft wel wat weg van tom araya, de schreeuwstem, zeg maar. hele nummer heeft wel wat weg van de latere slayer. Oud Vuil. |
|
Frantic vind ik het beste nummer dat klinkt nog een beetje thrashy maar de rest is echt slappe hap, frantic ook al maar daar zitten nog aardige thrash stukjes in de rest van het album echtniet! En de latere slayer vond ik ook al niet zo, zie de vergeljiking met frantic (opde zang na) wel een beetje! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |