IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Metallica Vorige pagina | Volgende pagina
varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 19-08-2003 18:41 by varanus (Speciaal lid) Profiel van varanus

Dat nummer frantic gaat toch over een kookwekker??

spelfout weggehaald...

DMTR
Stik er maar in
Usericon van DMTR
Posted 19-08-2003 18:42 by DMTR Profiel van DMTRhttp://www.shadowsofdisgust.com

Ik begin in elk geval wel te koken als ik die herrie krijg te horen

You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!!

Vintersorg
Usericon van Vintersorg
Posted 19-08-2003 19:41 by Vintersorg Profiel van Vintersorg

St. Anger Vette plaat!

varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 19-08-2003 19:45 by varanus (Speciaal lid) Profiel van varanus

quote:
Op 19 augustus 2003 19:41 schreef Vintersorg het volgende:
St. Anger Vette plaat!

Als je em lang genoeg gebruikt als onderzetter voor je bord patat word ie vanzelf vet ja

spelfout weggehaald...

Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 19-08-2003 19:50 by Chelman Profiel van Chelman

Ik moet zeggen dat die plaat best wel groeit. De teksten zijn idd infantiel maar dat is in mijn BM verzameling ook vaak niet anders. Ik kan hem inmiddels stiekem best wel waarderen.

KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !

Orion
Usericon van Orion
Posted 19-08-2003 20:37 by Orion Profiel van Orion

ok ik zet ook liever een oud metallica plaatje op,maar st anger vind ik zeker niet slecht.
al vind ik het geen metallica plaat en ben ook bang dat als er boven st anger geen MetallicA stond ik er waarschijnlijk niet veel aanvond

JASON ABOUT ST. ANGER

Former METALLICA bassist Jason Newsted called into The Blitz 99.7 FM in Columbus, Ohio Thursday afternoon (July 31) to talk about touring with VOIVOD and OZZY OSBOURNE on this year's Ozzfest and to answer a few METALLICA-related questions.

When asked for his opinion of the new METALLICA album, "St. Anger", Newsted said, "As a fan, it's pretty hard to listen to, tonality-wise. I think it's not very pleasing to the human ear. There's other albums that sound better, production-wise. Songwriting-wise, it's not bad. But I think that it could have been a lot more pleasant to listen to. If the [bonus] DVD would not have been [included] in the album, they would have been screwed. They redeemed themselves by putting in that DVD and showing that Lars [Ulrich] can actually play double-bass drums and stuff like that. Because I know, myself, as a fan, and a lot of other fans have questioned that for awhile — the actual abilities of the band anymore. So I'm really glad, as fan, that they put that DVD in." Listen to the entire six-minute, 42-second interview here (Real Player required).

http://www.wbzx.com/media/newmusic/JasonNewsted_interview.ram

Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?

Babylon
De enige echte
Usericon van Babylon
Posted 19-08-2003 20:38 by Babylon Profiel van Babylon

Hoewel ik (wie niet) het oudere werk beter vind, vind ik st anger ook wel een goed te pruimen plaat.

Edit: Ik herhaalde dus zo'n beetje wat 1 seconde geleden ook al werd gepost

[Dit bericht is gewijzigd door Babylon op 19-08-2003 20:39]

zo kan ie wel weer

Def
Nu? Ja, NU!!
Usericon van Def
Posted 20-08-2003 15:26 by Def Profiel van Def

quote:
Op 19 augustus 2003 18:32 schreef attila_de_hun het volgende:
Dit is inderdaad best een sterke post.
Als ik nu vaak genoeg brul dat "The almighty punchdrunk" goed is, draai je die dan ook vaak?
Maar waarom wil je iets graag goed vinden(laatste Meshuggah, een van de slechtste cd's aller tijden)?

Nou, het is niet zo dat ik de massa achterna wil lopen, maar mensen wiens mening ik kan accepteren qua muziek lopen ermee weg en vinden het geniaal. En als dat mensen zijn wiens mening ik respecteer dan kan ik accepteren dat een band inderdaad gewoon steengoed is, maar dat ik er geen reet aan vind. Respect voor de band, maar geef mijn portie maar aan fikkie.

Dus ik wil het niet goed vinden omdat 'the masses' het goed vinden, maar het zou mooi zijn, want het heeft wel de elementen die ik meestal goed vind, snappie.

En ja, ik vond mezelf vrij grappig met mijn limited. Me tarzan, me funny. Hop.

Def
Nu? Ja, NU!!
Usericon van Def
Posted 20-08-2003 15:28 by Def Profiel van Def

Oh, en ik heb trouwens The Almight Punchdrunk al veel gedraaid idd. En misschien, als ik jouw posts doorlees en je muzieksmaak bevalt me, dan ga ik eerder een cd checken als jij brult dat 'ie ok is. Zelfde als met recensies, lijkt me.

altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 20-08-2003 15:32 by altx Profiel van altx

Ben ik dan ondertussen de enige die de nieuwe Metallica echt ontzettend ongelooflijk super slecht vindt...

Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!

Def
Nu? Ja, NU!!
Usericon van Def
Posted 20-08-2003 15:33 by Def Profiel van Def

Ik vind het een hele aardige rockplaat. Meer niet.

paling
Usericon van paling
Posted 20-08-2003 15:51 by paling Profiel van paling

Ik vind de nieuwe Metallica CD net zo bijzonder als een gemiddelde steekmug in een middelgrote muggenzwerm midden in de hoogzomer in moerassig Finland tijdens een muggenplaag.

En James Hetfield is net zo goed bij de stem als een frele operette zangeres van 35 kg na 23 sloffen zware shag, 45 dozen Cubaanse sigaren, 56 flessen whiskey na een amandel-operatie door een medicijnman uit Zambia.

DMTR
Stik er maar in
Usericon van DMTR
Posted 20-08-2003 18:53 by DMTR Profiel van DMTRhttp://www.shadowsofdisgust.com

quote:
Op 20 augustus 2003 15:32 schreef altx het volgende:
Ben ik dan ondertussen de enige die de nieuwe Metallica echt ontzettend ongelooflijk super slecht vindt...
Neehoor, ik ben ook nog steeds van mening dat het een volledig overbodige kutplaat is die na enkele luisterbeurten alleen maar beroerder en irritanter klinkt. En zo te zien is Varanus er ook niet al te blij mee, dus dan heb je er alweer twee!

DMTR
Stik er maar in
Usericon van DMTR
Posted 20-08-2003 18:54 by DMTR Profiel van DMTRhttp://www.shadowsofdisgust.com

quote:
Op 20 augustus 2003 15:51 schreef paling het volgende:
Ik vind de nieuwe Metallica CD net zo bijzonder als een gemiddelde steekmug in een middelgrote muggenzwerm midden in de hoogzomer in moerassig Finland tijdens een muggenplaag.

En James Hetfield is net zo goed bij de stem als een frele operette zangeres van 35 kg na 23 sloffen zware shag, 45 dozen Cubaanse sigaren, 56 flessen whiskey na een amandel-operatie door een medicijnman uit Zambia.
don't overdo it, gozer

Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 20-08-2003 18:59 by Gunman Profiel van Gunman

Weet je, ze hadden erin moeten knippen: het hele album duurt te lang om genietbaar te blijven en het lijkt erop of er weinig aan selectie is gedaan qua songs die erop staan (nu heb ik die dingen op die singles nog niet gehoord). De "hits" eruit gaan wel snel vervelen.

Leuk voor tussendoor.

I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be

JFrost
dead
Usericon van JFrost
Posted 20-08-2003 19:14 by JFrost Profiel van JFrost

quote:
Op 20 augustus 2003 15:51 schreef paling het volgende:
... na 23 sloffen zware shag, 45 dozen Cubaanse sigaren, 56 flessen whiskey na een amandel-operatie door een medicijnman uit Zambia.

Was het maar zo

this user is dead

varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 20-08-2003 19:34 by varanus (Speciaal lid) Profiel van varanus

quote:
Op 20 augustus 2003 18:53 schreef DMTR het volgende:
En zo te zien is Varanus er ook niet al te blij mee, dus dan heb je er alweer twee!

Nee,ik vind het een vreselijke plaat,al moet ik eerlijk bekennen niet alle nummers te hebben gehoord.Maar aangezien ik na master of puppets(voor mij de laatste goeie metallica plaat)al behoorlijk was uitgekeken op metallica, is mijn mening niet echt objectief meer natuurlijk,maar de paar nummers die ik heb gehoord raakte ik spontaan van in de spuitpoep.

spelfout weggehaald...

anonymous
Usericon van anonymous
Posted 20-08-2003 19:37 by anonymous Profiel van anonymous

quote:
Op 20 augustus 2003 19:34 schreef varanus het volgende:
Nee,ik vind het een vreselijke plaat,al moet ik eerlijk bekennen niet alle nummers te hebben gehoord.Maar aangezien ik na master of puppets(voor mij de laatste goeie metallica plaat)al behoorlijk was uitgekeken op metallica, is mijn mening niet echt objectief meer natuurlijk,maar de paar nummers die ik heb gehoord raakte ik spontaan van in de spuitpoep.

Nou dan is het inderdaad wel een schijtplaat!

"...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..."

anonymous
Usericon van anonymous
Posted 20-08-2003 19:38 by anonymous Profiel van anonymous

Maar Metallica is toch al jaren geen ruk meer aan? Waarom pas de discussie bij dit album?

"...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..."

Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 20-08-2003 19:40 by Elfensteen Profiel van Elfensteen

quote:
Op 20 augustus 2003 19:38 schreef anonymous het volgende:
Maar Metallica is toch al jaren geen ruk meer aan? Waarom pas de discussie bij dit album?
Als je terugleest en naar de data kijkt, dan zie je dat die discussie al een hele tijd aan de gang is en toch steeds op hetzelfde eindigd.

anonymous
Usericon van anonymous
Posted 20-08-2003 19:44 by anonymous Profiel van anonymous

quote:
Op 20 augustus 2003 19:40 schreef Elfensteen het volgende:
Als je terugleest en naar de data kijkt, dan zie je dat die discussie al een hele tijd aan de gang is en toch steeds op hetzelfde eindigd.

oh ok, was te lui om terug te kijken

attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 18-11-2003 12:42 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

toch weer effe lachen om Metallica:

METALLICA's HETFIELD Says 'St. Anger' Sales Are A 'Bummer' - Nov. 18, 2003

METALLICA frontman James Hetfield has told Reuters that the U.S. sales of the group's latest album, which fell off the pop charts earlier this month, are a "bummer."

But the band are not giving up on its U.S. fans, and plan to launch a six-month tour of indoor arenas on March 2, they announced backstage at the American Music Awards on Sunday.

"St. Anger" has sold about 1.5 million copies in the United States since it debuted at No. 1 in June.

"It's a bummer," Hetfield said. "In Europe it's doing really good, and some other places ... It is what it is. We can't change that. We do our best and that's all we can do."

Drummer Lars Ulrich said "St. Anger" is METALLICA's best seller in Europe since its 1991 self-titled release, the so-called "black album," and the band are preparing to launch their third "St. Anger" tour there in December.

"It's a very challenging record," Ulrich said of "St. Anger", which was features no guitar solos and was widely panned for its "unconventional" production approach. He added that U.S. rock radio programmers seemed more interested in playing bands like NICKELBACK.

METALLICA recently scrapped their South American tour because of exhaustion, and Hetfield expressed mixed emotions about their busy tour itinerary. The band just returned from Japan and will also play New Zealand and Australia early next year.

"We've been a live band, get out there and play, play, play. It's kinda tough, because nowadays that was the area we wanted to lay back on a little bit, and enjoy our families."

enforcer
Uche, Uche, Uche.........Pierre Kartner!
Usericon van enforcer
Posted 18-11-2003 13:15 by enforcer Profiel van enforcerhttp://www.enforcer-metal.com

de enige reden dat ze er nog zo veel van verkocht hebben is omdat er Metallica op staat en veel mensen dat toch wel kopen...

Als het een neiuwe band was geweest hadden we deze discussie niet gehad omdat de plaat hier niet eens te krijgen was geweest...

Ik heb de raggnde manne altijd al beter gevonden

0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 18-11-2003 13:40 by 0Tolerence Profiel van 0Tolerence

1,5 million!! Jezus, las laatst dat Cannibal Corpse door de 1 millioen aan verkoop van hun gehele discographie is gekomen. Kan je nagaan.
Dan nog zeiken dat het niet loopt

opflikkeren stelletje homo's denk ik dan

"This one is older than shit, heavier than time!"

attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 18-11-2003 13:48 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 18 november 2003 13:40 schreef 0Tolerence het volgende:
1,5 million!! Jezus, las laatst dat Cannibal Corpse door de 1 millioen aan verkoop van hun gehele discographie is gekomen. Kan je nagaan.
Dan nog zeiken dat het niet loopt

opflikkeren stelletje homo's denk ik dan

maar je moet zoiets natuurlijk in een bapaalde context zien en het afgeleide verwachtingspatroon. voor metallica is 1 miloen idd weing voor The monolith death cult is het een natte droom.

Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com