|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: jajaja note de spelfout boven je icon "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
daar is hij zich van bewust |
|
euuuuuu kwamen er nou eigenlijk nog van die 'kleuren varianten' van die CD's, ik heb eigenlijk alleen maar de rode gezien. En de 'gewone' versie (in een plastic bakkie) heb ik ook nergens gezien... |
|
nee, dat waren consepten dit was VOLGENS HUN de beste, ik vind het artwork prut |
|
Nee het ik vinnet zelf eigenlijk half gejat van Sepultura - Nation maar euuu is er ook nog een gewone versie uit? (en wat is daar minder aan, geen DVD?) |
|
geen dvd....die komt nog geloof ik... |
|
eu... ik heb de CD nu in mijn handen mét een DVD, en er zat een stickertje op waarop stond Limited Edition dus nu vraag ik mij af, wat zit er bij de gewone versie? En zit die ook in een digi, of in een plastic bakkie? En wat is er nog meer anders aan... |
|
Ik denk een plastic bakkie, zonder DVD? |
|
Ik heb de nieuwe Metallica goed geluisterd, en ik kan maar 1 ding erover zeggen: Ik vind em waardeloos Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
quote: met jou zou ik straks * vanavond een hardtig woordje spreken Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: uuh dat zijn de singels mischien die komen eind van de maand pas uit. Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Nou, ik had hem gister meteen gekocht. En als echte Metallica fan moet ik toch eerlijk zeggen dat alleen het nummer st. anger leuk is! De rest moet ik natuurlijk nog ff goed beluisteren maar zo op het eerste opzicht is dit gewoon geen Metallica meer. Heel spijtig some come here to sit and think, some come here to ponder ... I come here to shit and stink and fart like fuckin' THUNDER!!! |
|
frantic vind ik toch heavyer en meer metallica dat st anger hoor. ik kan eigenlijk oo kwel janken ik keek hier echt zo naar uit. ik wist ook wel dat het niet zo zou worden als het ooit was maar dit had ik neit verw8. ook moet ik zeggen hoe vaker ik hem hoor hoe beter ik hem vind. maar nog steeds ben ik teleurgesteld. hopelijk kunnen ze de schade goed maken met een geweldige live show neer te zetten * hopelijk is en blijft metallica met hun live shows overal nog bovenuit steken Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: dat is een ding dat zeker is. zou venom nog bestaan?? |
|
gelukkig ben je eerlijk Ammar! Ik ben ook metallica fan en draag mijn and justice for all sweater nog steeds, maar toen ik dit hoorde ging ik toch een beetje huilen! En live zullen ze nog wel cool zijn als ik zo d setlist zag van de laatste optrdens maar 2 nummers van st anger en dan alleen maar oude nummers da's vet natuurlijk. Maar Orion "ver bovenuit steken" is natuurlijk een beetje fanpraat want er zijn veel meer vette live bands op deze planeet, en ook met betere muzikanten, ik denk echt dat lars het af moet leggen tegen een dave Lombardo of een gene Hoghlan......om er maar twee te noemen! |
|
tsjah nu vergelijk je hem ook meteen ook niet met de eeste de beste. trouwens ik weet niet of jij in utrecht was 96 ? poor touring me tour als je die show zag , dan snap je waarom ik zei : ver bovenuit steken Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
frantic "tick tick tick tick tock" ofzo???? wat is dat nou voor tekst ... konden ze eerst epische nummers schrijven met teksten die ook echt ergens over gingen, is het nu van de orde om 2 zinnetjes eindeloos te herhalen ... ik hoop dat ze live veel oude nummers gaan spelen ja. we shall see some come here to sit and think, some come here to ponder ... I come here to shit and stink and fart like fuckin' THUNDER!!! |
|
dat tick tick tick tick tock moet op een klok slaan. nummer gaat geloof ik over : als je weet waanneer je dood gaat. hoe je dan je leven zou leiden Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: zo klinkt de drumsound ook tick tick tock. ik bergijp niet dat zo een professionele band zo een waardeloze productie op de wereld los laat. vroeger klonk ze zo zuiver en strak. |
|
In het interview met de Anusschok scheppen ze zo op over hun nieuwe geluid, met name die snare zou wel zo mooi klinken. Veel woorden om te verbergen dat de snare zo lelijk en vals als de tering is en dat James blijkbaar zijn gehoor aan stront gezopen heeft, hij zingt nog valser als Jamaï |
|
Dat is het eerste wat mij ook enorm opviel. James' zang is echt waardeloos. Hij moet maar gauw weer aan de drank, ofzo. stem slaat over, het is verdomme net of er af en toe een of ander wijf staat te bleeren... You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
|
Toch vind ik het tik tak tok gebeuren ver beneden de maat. St. Anger is wel een leuk nummer maar ook hier herhaalt ie telkens weer hetzelfde, zo kan ik ook teksten schrijven (ja! zelfs ik). Moet er wel ff bijzeggen dat de DVD bij de CD een er leuk idee is. Zouden meer bands moeten doen. some come here to sit and think, some come here to ponder ... I come here to shit and stink and fart like fuckin' THUNDER!!! |
|
Inderdaad een leuk initiatief, alleen prijzen ze het zelf ook de hemel in...dat het niks extra kost enzo....misschien alsnog een goedmakertje voor dat hele Napster fiasco van Lars... Nieuwe Anthrax en Voivod vind ik vele malen beter....Hell, zelfs Load kan ik nog meer waarderen... You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
|
Idd een DVD bij een Cd is nooit mis da's wel waar voor je geld, alleen wel leuk als er dan goeie muziek op staat LOL |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |