|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: *vuurt met shotgun* Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
All Within My Hands is echt een zalig nummer!! Plaat groeit noig steeds, zit nu op de 7 |
|
I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
Ik vind die nieuwe cd zoooo slecht Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
quote: ik vind hem steeds zwakker worden het titel nummer,frantic, purify en "all within my hands" vind ik best goed. "dirty window" kan ik ook wel hebben maar verder zijn de nummers zwak met zo nu en dan een aardig stuk. Jammer, ik snap de cd gewoon niet.en dan vooral de produktie. en hoe de pers de cd hard durven noemen is mij een groot raadsel. niet dat dat een cd opeens slecht maakt als het geen death metal is maar de cd is echt niet stuitend hard zoals vaak wordt vermeld. [Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 06-06-2003 21:54] |
|
de nummers zijn gay, tic tac niveau (zie frantic) Zonde van je geld zoiets en dat alleen al omdat ze er geld mee willen verdienen en teveel, principieel zou ik het al weigeren aan te schaffen "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
ik vind 'em helemaal niet hard. ik heb nu alle nummers op 2 na, heb met geen 1 nummer gehad, dat ik dacht: die ga ik eens lekker uitzoeken op m'n gitaar. alles is ook wel in het losse akkoord E verzonnen. zo veel tijd ervoor gehad, hoe kunnen ze dit zelf trouwens goed vinden. ze weten zelf ook wel, wat ze in het verleden gepresteerd hebben qua strakheid en opbouw van nummers. ik vind het gewoon een beetje zielig. Oud Vuil. |
|
Ik vraag me nu wel af hoe het verder zal gaan met metallica. het zal me niks verbazen als ze er mee gaan ophouden. het is zomaar een gevoel van me, maar de passie die in de begin periode in hun muziek te horen was is duidelijk afwezig. |
|
80% van de demobandjes van tegenwoordig produceert een beter geluid dan de heren van Metallica op St.Anger. Wat een baggerplaat... |
|
Stond vandaag in de winkel om ST anger te halen... valt mn oog op ALive In athens van Iced earth. Toch die maar genomen en mn gevoel zegt dat ik een goeie keus gemaakt heb . Plaat is briljant, geluidskwaliteit top, spelen top en als het publiek mee zingt bij nummers zoals I Died for you, blessed are you of Whatching over Me (bij de laatste werd gevraagd extra hard mee te zingen, nummer is op gedragen aan een overlede vriend) krijg je gewoon kippevel. en wat zegt een Metallica liefhebber dan? FOK METALLICA |
|
Ik was vandaag in de CD-zaak en heb hem maar niet beluisterd. Daarvoor in de plaats heb ik namelijk The Monolith Deathcult geluisterd. I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
quote: I won't, how more...the better...ik vind 'em (2e opzicht) ook wel vet |
|
Als MetallicA 100% van hun fans terug willen,, dan moeten ze een Kill Em All achtige album uitbrengen. |
|
quote: Dan verliezen ze juist 50% van hun fans . |
|
quote: And the earth was without form and void - And darkness was upon the face of the deep |
|
quote: helemaal niet |
|
quote: ok, meer dan . Amerikanen willen geen Kill 'em All. NU-metal kids ook niet. |
|
oude metallica heerscht nieuwe vind ik aanzienlijk minder, is geen metal te noemen. |
|
quote: Ik denk dat alle MetallicA fans de oude stijl(kill em all, ride the lightning) terug willen. en nu-metal kids..... hahahahaha hoe triest kan je zijn nu-metal is geen metal! alleen het woord KIDS al... [Dit bericht is gewijzigd door metal blade op 07-06-2003 14:21] |
|
quote: Aangezien jij nog een 'kid' bent zal ik hier verder niet op ingaan. |
|
De laatste Linkin Park heeft meer metal attitude dan St. Shit |
|
komt me ma aan: ze verkopen St anger bij de albert hein |
|
quote: ok. No meat is sweater |
|
quote: En toen werd je wakker? The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |