|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
wedden dat als (ik noem maar wat) Slayer een kut album uitbrengt ook jij zal gaan praten over "hoe goed de andere (oudere) albums wel niet waren" |
|
quote: slayer heeft na reign in blood alleen maar zwakkere platen uitgebracht. over de laatste 2 platen excl die cover plaat maar te zwijgen Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Dat van Blackened ben ik met je eens! maar wat ik tot nu toe van St. Anger heb gehoord vind ik gewoon niks, wel erg jammer trouwens |
|
geen solo's? te ingewikkeld voor het nu-metal publiek waarschijnlijk Het is gewoon drie keer niks, wat ik gehoord heb. maarja, misschien dat de rest van de schijf iets beters te brengen heeft, ik ben benieuwd. nog meer benieuwd naar de nieuwe Iron Maiden. en Morbid Angel. |
|
quote: Oud Vuil. |
|
quote: Hehehehe, voelt iemand zich aangesproken [Dit bericht is gewijzigd door Iskariot op 01-06-2003 23:21] |
|
quote: Idd, gezeik allemaal. Vond trouwens de band die Metallica coverde niet al te best, erg slecht trouwens. Metallica heerschde de pan uit, jammer dat alleen het vermelde (www.mtv.nl) metallica concert live vanuit Rock am Ring niet uitgezonden werd erna... |
|
quote: South Of Heaven en Seasons In The Abyss zijn echt niet zwakkere platen! En Divine Intervention is ook nog goed te pruimen. |
|
Ze zijn altijd nog 25x beter dan Load, Reload en St Anger bij elkaar ... Is tenminste nog metal |
|
SLAYORRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR!!!! Bazzio Attacks!!! |
|
SSSSSSLLLLLLLLAAAAAYOOOOOOORRRRR!!!!!!!! |
|
sleeeeeejjjjjuuuuuuuuuuuuurrrrrrrrrrr |
|
Hey ON-SLAAAYYOOOORRRRRR. Bazzio Attacks!!! |
|
Iron Maiden |
|
quote: Nee, dat brult niet zo lekker als... SLAYOOOOOOORRRRRRRRRRR!!! Bazzio Attacks!!! |
|
MAIDEEEEEEEEEN! |
|
Ikkkeeeuuuhhh Joa |
|
BIIIIIIIIIIIIIIIIEEEEEEEEEEEEEEEEEEERRRRRRRRRRRRR |
|
Jullie hebben St.Anger nog niet gehoord, en het is al een slecht album. hebben ze in nederland mss de release vervroegd ? of zijn jullie zo zelfvoldaan dat je nu al weet dat het slecht gaat zijn ? http://www.voidsales.com <<< International Distribution and Manufacture of Metal Clothes |
|
St Anger (het nummer) heb ik wel gehoord .. en het is KUT en als ze zo spelen dan zijn ze niets anders dan een derderangs POD |
|
fuck off met je compleet belachelijke en waardeloze tshirt distro.mongool. |
|
quote: wat blijven we weer lekker ontopic he http://www.voidsales.com <<< International Distribution and Manufacture of Metal Clothes |
|
Ach, iedereen mag z'n mening hebben over Metallica, en das best. Maar ga niet omdat iemand een mening over Metallica heeft (misschien niet altijd even pienter geformuleerd) die niet hetzelfde is als de jouwe van dat onnozel off-topic gezwets uitkramen. Metallica Heersch!!!!!!!!!!!!!!!!! Ik kijk er uit naar Fields of Rock & de nieuwe plaat |
|
quote: http://metallica.com/index.asp?item=1109 Als je dit goed vindt Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |