|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: haha Ik vind het gewoon, recht-in-je-gezicht muziek waar wel degelijk aan gewerkt is, dat het geen thrash metal is , da's jammer maar hij staat er wel. I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
Metalzanger gezocht: Voor spelen van covers EN eigen werk. Bezetting : drummer, 2 gitaristen, 1 bassist/gitarist. Invloeden : Iron Maiden, Metallica, Iced Earth, Manowar, ... Goeie Metal dus. Ook invloeden van Black Metal Regio Laakdal (Antwerpen - België) Vlakbij autostrade E313 Afrit 24 Reactie op Camps_NJCB@hotmail.com Fuelled By The Venom Of Hatred |
|
Ik heb een tijdje nodig gehad vooraleer ik St-Anger goed vond,maar uiteindelijk heb ik de cd mét DVD gekocht.Aangezien ik sinds m'n vijf jaar Metallica door mn strot gejaagd krijg(dat heb je met oudere broers),kon ik niet anders dan dit goed vinden...Beetje kids sentiment Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
Zelfs een cynische schoft als ik had tien jaar geleden niet durven te voorspellen dat de vaandeldragers van eighties speed metal ooit een nummer zou gaan uitbrengen met 'tic tac toc toc toc tic tac..' |
|
Ja precies ... zo sneu! this user is dead |
|
quote: ja nu je het zegt |
|
quote: Ik bedoel vooral de rustigere stukken in de wat latere nummers zoals For whom the bell tolls & Welcome home sanitarium... The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Ik ben het ermee eens dat Hetfield niet meer zo zingt als dat ie voor de rehab deed. Het voelt nu wat geforceerd/nep. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Die strot is gewoon naar de klote (hmmz, eigenlijk heel shitallica). Iemand nog dta concert van Rock am ring gezien op MTV, tering dat was echt fuckin' triest. James dus. Bazzio Attacks!!! |
|
quote: jup gezien, akelige shit Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
't word tijd dat james een biertje drinkt! ontdooit hij misschien weer een beetje. voor james. Oud Vuil. |
|
Tja,weer zo'n band........ vroeger leuk,nu bagger.Ze kunnen ook beter hun naam in plastica of iets dergelijks veranderen.... spelfout weggehaald... |
|
quote: Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Nog steeds Fuelled By The Venom Of Hatred |
|
quote:post het hier zou ik zeggen: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=861066 verder ONTOPIC! |
|
Metallica? Bestaat dat nog? toch een band die ik allang begraven heb (na Black Album), net zoals Paradise Lost en In Flames... no text supplied |
|
Nog steeds gezocht voor een uitgerangeerde metalband uit San Fransissyco: Songwriter/gitarist die meer dan 2 heavy metalriffs achterelkaar kan schrijven/spelen Drummer die zijn spullen in orde heeft Producer die zijn verstand bijelkaar heeft Bassist die zijn benen bijelkaar kan houden Moordenaar die Kirk 'the super-fag' Hammet uit de weg kan ruimen Cover-artist Grootleverancier van alcohol en adrenaline. [Dit bericht is gewijzigd door veldsla op 18-08-2003 9:27] |
|
quote: Of: bassist die niet constant aan de schijt staat. Wat is die gast een ongelooflijke poser zeg. Gelukkig kan hij nog goed spelen maar dat overgreven gedoe. bah |
|
hij wil gewoon die bassist van KoRn nadoen joh... no text supplied |
|
quote: Hij zou dan toch beter Cliff Burton na trachten te doen. |
|
quote: Yep, doodgaan lijkt me het beste voor die Neanderthaler. Off-topic: Attila, ik ben nog steeds op zoek naar die fucking Delirium CD (heb mijn vrouw het bevel gegeven tot een intensieve zoektocht). |
|
quote:Ik zag gisteren weer dat Rock Am Ring optreden maar dat de beste knaap nou zo goed speelt....hij verneukte het intro van For Whom The Bell Tolls iig behoorlijk.. You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
|
Metallica is zielig en moet er gewoon mee ophouden "...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..." |
|
En toch is het jammer dat een band met zo'n historie zichzelf zo om zeep kan helpen You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |