IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Metallica Vorige pagina | Volgende pagina
Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 05-06-2003 20:23 by Elfensteen Profiel van Elfensteen

quote:
Op 5 juni 2003 20:22 schreef enforcer het volgende:
Nou het heeft iig niets met thrash of speed metal te maken IMO!

I O U BEER!

metal blade
Usericon van metal blade
Posted 05-06-2003 20:24 by metal blade Profiel van metal blade

Kan me niet schelen wat jullie zeggen, MetallicA is groot geworden door hun werk!

Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 05-06-2003 20:25 by Elfensteen Profiel van Elfensteen

quote:
Op 5 juni 2003 20:24 schreef metal blade het volgende:
Kan me niet schelen wat jullie zeggen, MetallicA is groot geworden door hun werk!

en is weer klein gestopt (begrijp me niet verkeerd, ik ben een grote 'tallica fan)

enforcer
Uche, Uche, Uche.........Pierre Kartner!
Usericon van enforcer
Posted 05-06-2003 20:25 by enforcer Profiel van enforcerhttp://www.enforcer-metal.com

hebben we echt behoefte aan 2 metallica topics!

aarrggggh de muzikale grap van het jaar

arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 05-06-2003 20:26 by arrebar (Speciaal lid) Profiel van arrebarhttp://www.asbestmetal.nl

quote:
Op 5 juni 2003 20:24 schreef metal blade het volgende:
Kan me niet schelen wat jullie zeggen, MetallicA is groot geworden door hun kerk!

precies stelletje gristenen die et zijn

"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers

attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 05-06-2003 20:26 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 5 juni 2003 20:22 schreef enforcer het volgende:
Nou het heeft iig niets met thrash of speed metal te maken IMO!

idd, maar ik hou ook van muziek buiten speed/thrash(zijn wel mijn favorite genre's). maar de oude dagen vanmetallica zijn voorbij en komen noiit meer terug. het zelfde verhaal voor de nieuwe anthrax. alleen exodus lijkt weer helemaal terug te gaan naar "vroeger"(op hun nieuwe verheug ik me dus echt volledig,idem voor agent steel , nevermore en nasty savage)

Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 05-06-2003 20:26 by Elfensteen Profiel van Elfensteen

quote:
Op 5 juni 2003 20:26 schreef arrebar het volgende:
precies stelletje gristenen die et zijn

damn you! voor Black Album waren ze spectaculair!

arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 05-06-2003 20:27 by arrebar (Speciaal lid) Profiel van arrebarhttp://www.asbestmetal.nl

quote:
Op 5 juni 2003 20:26 schreef Ellesar of Gondor het volgende:
damn you! voor Black Album waren ze spectaculair!

daarna gingen ze ook de kerk in

"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers

IronGlory
More Metal Than You
Usericon van IronGlory
Posted 05-06-2003 20:27 by IronGlory Profiel van IronGloryhttp://users.pandora.be/malagant/

quote:
Op 5 juni 2003 20:25 schreef enforcer het volgende:
muzikale grap van het jaar
EEUW, Millenium....

Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk

Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 05-06-2003 20:27 by Elfensteen Profiel van Elfensteen

quote:
Op 5 juni 2003 20:26 schreef attila_de_hun het volgende:
idd, maar ik hou ook van muziek buiten speed/thrash(zijn wel mijn favorite genre's). maar de oude dagen vanmetallica zijn voorbij en komen noiit meer terug. het zelfde verhaal voor de nieuwe anthrax. alleen exodus lijkt weer helemaal terug te gaan naar "vroeger"(op hun nieuwe verheug ik me dus echt volledig,idem voor agent steel , nevermore en nasty savage)

en nuclear assault en overkill

Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 05-06-2003 20:27 by Elfensteen Profiel van Elfensteen

quote:
Op 5 juni 2003 20:27 schreef arrebar het volgende:
daarna gingen ze ook de kerk in

dat verklaard dat korte haar

arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 05-06-2003 20:27 by arrebar (Speciaal lid) Profiel van arrebarhttp://www.asbestmetal.nl

en destruction

enforcer
Usericon van enforcer
Posted 05-06-2003 20:28 by enforcer Profiel van enforcerhttp://www.enforcer-metal.com

quote:
Op 5 juni 2003 20:26 schreef attila_de_hun het volgende:

ik ook mar niet van nu metal en sell out bands, ik bedoel de intenties van metallica zijn nu wel hel duidelijk op tour met limp bizkit enzo aarrgghhhh!

man de nieuwe anthrax is een wereldplaat vergeleken met dit en beter geproduceerd ook da's ten minste nog metal!

Ik vind het echt een slechte grap st anger! Sorry!

metal blade
Usericon van metal blade
Posted 05-06-2003 20:28 by metal blade Profiel van metal blade

quote:
Op 5 juni 2003 20:25 schreef Ellesar of Gondor het volgende:
en is weer klein gestopt (begrijp me niet verkeerd, ik ben een grote 'tallica fan)

jij bent echt zo iemand die Metallica tot Master of Puppets goed vind

Shadowjin
ESP Belongs To Me.
Usericon van Shadowjin
Posted 05-06-2003 20:28 by Shadowjin Profiel van Shadowjin

Hey Arrebar,

Als je dit album niks vind, en er alleen maar op wilt zeiken, kan je dat beter ergens anders doen ja? Hij vind het album goed en ik ook, dat is ook de reden waarom ik hem ook heb aangeschaft, sterker nog ik had hem ge-pre-orderd.

enforcer
Usericon van enforcer
Posted 05-06-2003 20:29 by enforcer Profiel van enforcerhttp://www.enforcer-metal.com

Toen waren ze ook mijln beter vergelijk de opbouw van de nummer eens het technisch vernuft de solo's de vocals, productie you name it!

Maar goed ik vind de twee volgende albums ook nog goed!

Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 05-06-2003 20:30 by Elfensteen Profiel van Elfensteen

quote:
Op 5 juni 2003 20:28 schreef metal blade het volgende:
jij bent echt zo iemand die Metallica tot Master of Puppets goed vind

ordeel niet zo snel, black album vond ik aardig, op load/reload zitten er aardige nummers tussen en wat denk je van Live shit: binge & purge (of ken je die niet?) die vond ik ook heerschen. so you and your theory

enforcer
Usericon van enforcer
Posted 05-06-2003 20:31 by enforcer Profiel van enforcerhttp://www.enforcer-metal.com

Ik zal het nog maar een keer posten

Posted 05-06-2003 14:48 by enforcer

--------------------------------------------------------------------------------

COMMENT | YOU THINK THAT EDMONTON REVIEW IS BAD...

posted by: mbleditor

6/5/2003 7:26:04 AM
Here's a review going up on PITRIFF.COM today.

Metallica – St. Anger
2003 Elektra
0

Well here it is folks, what we’ve all been waiting for. This biggest band in the world is finally set to release their comeback album amid swirling rumors that they have returned to the heavy sounds of the past. They are set to reclaim their spot atop the Heavy Metal world! At least that is what we were led to believe, believe me nothing could be further from the truth. Plain and simple, this is just an awful effort. The last vestiges of respect I had for Metallica slowly drained away as painful song after painful song droned through my head and left me stunned at how far a legend can stray.
Let me say this first, I worshipped Metallica’s first 4 albums. They to me are the greatest 4 album stretch by any band in history, they forever changed the face of Heavy Metal. MASTER OF PUPPETS and RIDE THE LIGHTNING are both in my top 5 albums of all time and to pick which one is better is a near impossibility. When they changed gears for the BLACK ALBUM I was confused, but still fully on board, often getting into arguments trying to defend it merits. I even like LOAD for the most part. When RELOAD hit I starting heading for the door in a slow walk. SYMPHONY & METALLICA turned that walk into a brisk run. By the time they started all the legal assaults on downloaders I could have beaten Carl Lewis in the 100m dash. Still somewhere deep inside I held out hopes that they would someday let the air back out of their egos and remember what it was like to write songs that made fans worship them and other bands bitter because they knew they had no hopes of matching them. That little bit of hope is now extinguished, this is a band that reeks of corporate sell out. They write songs that descend to the bottom depths of Nu-Metal and beg for radio airplay.
The problems with this album are too numerous to mention in full detail. Like my cohort Chris stated, the production is the biggest mistake, but that is just the beginning. The lyrics are just pathetic, moronically repetitive, and delivered by a James Hetfield that no longer seems in any way menacing. The drum tracks from Lars Ulrich are just flat out annoying. The constant trash can banging throughout every song is just baffling. Someone actually thought this would be a good thing? And let’s not forget the guitar work, the one thing that always made Metallica rise above all other pretenders for the throne. There is more fast paced riffing on this album than any of the bands more recent efforts, but that seems to be all just a smoke screen. While the guitars are faster, at the same time they are considerably less heavy than ever before. Add to that the fact that they grind to a halt way too often to let Hetfield spew out a few tortuous lyrics. Top it all off with the total lack of guitar solos from Hammett, not a single one folks. Why in the hell would you take an immense talent like Hammett and not utilize him at all? I would like to say that there is one song on ST. ANGER that is worth listening to, but I would be lying through my teeth. Each and every one of them is equally nauseating.
This album does do a couple of positive things for me. First it further cements the opinion in my mind that Cliff Burton was the driving force behind Metallica. They have never been the same since his tragic death. Second it makes me appreciate the recent albums by Anthrax, Overkill, and even Agent Steel. All three were once bands that lurked in the immense shadow of Metallica, now instead they are making quality albums with little or no fanfare. I am sure there will be scads of fans that will trumpet this as the return of Metallica, but in reality Metallica died long ago, and this is just the thin shell that remains

Shadowjin
ESP Belongs To Me.
Usericon van Shadowjin
Posted 05-06-2003 20:32 by Shadowjin Profiel van Shadowjin

Ik weet zeker dat de helft van jullie "Metallica heeft kort haar dus ze zullen vast de kerk wel in gaan en zuigen"-
mensen het album nog niet eens gehoord hebben.

Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 05-06-2003 20:33 by Elfensteen Profiel van Elfensteen

quote:
Op 5 juni 2003 20:27 schreef arrebar het volgende:
en destruction

IronGlory
More Metal Than You
Usericon van IronGlory
Posted 05-06-2003 20:33 by IronGlory Profiel van IronGloryhttp://users.pandora.be/malagant/

Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 05-06-2003 20:33 by Elfensteen Profiel van Elfensteen

quote:
Op 5 juni 2003 20:32 schreef Shadowjin het volgende:
Ik weet zeker dat de helft van jullie "Metallica heeft kort haar dus ze zullen vast de kerk wel in gaan en zuigen"-

*kuch*had hem waarschijnlijk eerder dan jou*kuch* en lees die post erboven eens!

attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 05-06-2003 20:34 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

maar geen band kan de gemoederen zo verhitten als metallica. kijk, st. anger is een zwakke cd met aardige stukjes. als enforcer en ik een band oprichten en we zouden st.anger hebben geschreven en als demo's naar een maatschappij sturen werden we nooit en te nimmer getekend. maar de cd is beter als (re)load. dat is voor mij een keihard feit. (re)load en dat hey-hey-hey-nummer is het allerallerslechtste wat metallica ooit heeft opgenomen dat is een van de dipetepunten in metal algemeen. daarom ben ik toch prettig verrast. maar zet het af tegen de eerste drie en het is vette poep.

metal blade
Usericon van metal blade
Posted 05-06-2003 20:34 by metal blade Profiel van metal blade

quote:
Op 5 juni 2003 20:30 schreef Ellesar of Gondor het volgende:
ordeel niet zo snel, black album vond ik aardig, op load/reload zitten er aardige nummers tussen en wat denk je van Live shit: binge & purge (of ken je die niet?) die vond ik ook heerschen. so you and your theory

ja maar jij staat niet open, voor nieuwe stijlen van Metallica.. en in iedere unieke, album/stijl vind je iets wat leuk is..

IronGlory
More Metal Than You
Usericon van IronGlory
Posted 05-06-2003 20:35 by IronGlory Profiel van IronGloryhttp://users.pandora.be/malagant/

quote:
Op 5 juni 2003 20:32 schreef Shadowjin het volgende:
ik vrees ervoor, gister of eergister stond hier een link waar je heel de fucking kutplaat kon downen met hoezen en al... what a waste of MB's it was...

Ken jij de band ESP btw?

Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com