|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ze waren laatst bij top of the pops . Dat is echt het meest gayest muziek programma op tv. Daar horen ze niet thuis! grrr |
|
quote: hoezo alleen omdat het het snelste/ "hardste " nummer van the black album is? Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: iron maiden heeft daar ook gestaan Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
idd .. in de begindagen van Maiden hebben ze een paar keer bij de top of the pops opgetreden. some come here to sit and think, some come here to ponder ... I come here to shit and stink and fart like fuckin' THUNDER!!! |
|
quote: Euh, jij loopt top of the pops te kijken? |
|
quote: he shoots he scores |
|
ik heb het ook gezien *was aan het zappen aangezien we nog niet moesten eten en er tussen 6 en 7 nooit een reet op tv is (35 zenders en nog geen reet op tv ) zag toevallig dat tallica op top of the pops was al heb ik het maar 1 minuut gezien. meot wel zeggen dat het nummer live veel beter klinkt op de vocals na dan Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Mensen, mensen maak je toch niet zo druk om Metallica......ze hebben zelfs al duidelijk gemaakt hoe het er voorstaat! |
|
vertel .... Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Luister St. Anger dat zegt genoeg! |
|
LOL Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
OK OK ik weet dat het live weer oed is met ze, maar ik verwacht op CD gebied nooit meer wat van ze. |
|
quote: nee, ik zeg alleen de INTRO. Het past gewoon erg goed op Justice, heb ik het idee. |
|
quote: Ja, Wasted years met Bruce Dickinson op gitaar, Dave Murray op drums & Nicko mcBrain op zang! Later overigens nog met Wicker man en waarschijnlijk met nog wel wat meer nummers. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Hij klinkt alsof ie de spot drijft met de oude nummers; veeeels te overdone; dat viel me ook nogal tegen van ze, daarom heb ik omgezet toen er óók nog es een st anger nummer voorbijkwam! The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote:Hij zingt ze vrijwel exact zoals 'ie ze in '82 zong. Veel authentieker kan het dus niet. "If visible identification is not possible, the pathologist may be able to take fingerprints from the body, but if decay has set in, things become more complicated." |
|
quote:Ja ik zat echt met verbijstering te kijken hoe de oude nummers door hem verkracht werden. Loopt ie daar ook nog eens af en toe op zo'n nu-metalmaniertje te springen, driewerf bah! Enigste leuke vind ik die bassist, wat een clown met z'n gorilla-loopje baspartijen zijn oveirgens nu wle duidelijker te horen. |
|
quote: die aap robert dus is nogal goed in bassist zijn, en verkrachten lijkt mij niet geheel het goede woord voor n band die meer heeft bereikt dan jij ooit zal doen en ze spelen ze live steeds beter yo yo wassup nigga bitches in da house |
|
quote:Juist omdat ze meer bereikt hebben vind ik ze nu een schande. |
|
quote: Ik denk niet dat er iemand gaat betwisten dat Metallica veel bereikt heeft, maar het punt is dat ze er met hun nieuw cd(s) toch wel royaal langs zitten. And the earth was without form and void - And darkness was upon the face of the deep |
|
quote:Het is anders ja...maar daarom slechter??? Nee vind ik niet..je merkt gewoon dat ze meegegroeid zijn met hun tijd.. Some men see things as they are and ask why. I dream things that never were and ask why not. |
|
quote: je merkt gewoon dat ze meegegroeid zijn met hun portomonnee ja. "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: tja, die gasten hebben geld zat, wat maakt hun het uit if die Cd nu een knalsucces wordt of een klassieker. Echt "in" is het niet, "load" en "re-load" waren ook niet "in", maar ze hebben ze wel gemaakt hé. Persoonlijk vind ik St. Anger iets wat moet groeien, en dat doet ie ook I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote: Gelijk schimmel ? |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |