|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Nou ja ik ben blij met mijn 1984 metallica tourposter LOL, toen waren ze geweldig! |
|
|
|
quote: Als ze invloeden uit de gewone metal halen is dat geen probleem, maar niet die nu-metal shit. En verspreidt dan ook geen geruchten tijden van te voren met de strekking van "we gaan weer terug naar onze roots, blablabla" Bazzio Attacks!!! |
|
quote: Luister dit eens man! http://www.blabbermouth.net/exodus_tempo.mp3 |
|
quote: Sommige bands lenen weliswaar wat dingen van anderen en combineren dat tot een heel eigen geluid. Neem bijv. een band als The Provenance. Het is heel duidelijk te horen waar zij de mosterd vandaan gehaald hebben, maar toch is er praktisch geen band die als hen klinkt. Andere bands lopen gewoon een bepaalde hype achter na, Metallica in dit geval. Want dit is natuurlijk geen "invloeden van andere bands gebruiken" meer. Dit is gewoon naar een compleet ander genre overstappen, een genre dat *toevalligerwijze* ook nog eens veel top40-vriendelijker is dan wat ze anderhalve decennium geleden gemaakt hebben. Trouwens om even direct op je punt in te gaan: Waarom bestempel ik Metallica als een 2e rangs nu-metal band? Nou, omdat ik alle nummers een paar keer geluisterd heb en ik kan eerlijk gezegd niet tot een andere conclusie komen. Als je het mij vraagt, vind ik de eerste cd van Slipknot beter dan St. Anger. Als die clown met zijn kop op een olievat staat te rammen, klinkt dat nog beter dan de drums op St. Anger... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: Bring Us Love .... Let Us See ... Set Us Free |
|
quote: hej, ik heb nog een poster van, ik dacht, dynamo. toen metallica ennn slayer zouden optreden. is nooit doorgegaan helaasch. Oud Vuil. |
|
Metallica verklaart opnieuw oorlog aan downloaders Uitgegeven: 16 juni 2003 12:07 Laatst gewijzigd: 16 juni 2003 13:38 AMSTERDAM - De Amerikaanse hardrockformatie Metallica is nog steeds boos op muziekuitwissel-programma's zoals Kazaa. In 2000 sleepten de stoere rockers Napster voor de rechter omdat ze genoeg hadden van de vele illegale Metallica-MP3'tjes die over het web werden verspreid. De metalband heeft inmiddels vele muziekuitwisselprogramma's volgestopt met nieuwe tracks van hun laatste cd "ST. Anger". Liefdadigheid? Nee, het lijkt of Metallica opnieuw de downloaders de oorlog heeft verklaard om illegale Metallica-MP3'tjes een halt toe te roepen. Downloaders die de tracks binnenhalen krijgen niet volledige nummers of nog erger; John Denver. En dat is natuurlijk verschrikkelijk voor de die-hard rockfan. Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Wie wil er nu de nieuwe metallica downloaden ? Al die nieuwe Metallica fans (lees skate-prutsers) verdienen het om John-denver binnen te krijgen. |
|
Goeiemorrege! Jaa, we zijn al weer druk aan het werk *ahum*. Ehh. Metallica.... is het de moeite waard om er een topic van te maken???? Arwen ná anvanya vendë ecénien |
|
quote: Is dat dan ook niet illegaal? Nu gaan al die Metallica fans geen John Denver albums meer moeten kopen... |
|
quote: Hehe, daar zijn ze een beetje laat mee, want momenteel zwerven er al verscheidene complete versies van St. Anger over de verschillende netwerken. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: Hahaha, Vergeleken met de St.Anger klinkt John Denver 10x beter. Bazzio Attacks!!! |
|
take me home, country euh... Oud Vuil. |
|
Fligh me home, country plaiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin. Bazzio Attacks!!! |
|
Is het mensen al opgevallen dat het stuk in het nummer St.anger "Fuck it all and (fucking) no regrets Never happy ending on these dark sets" ze zelf hebben gejat uit Damage inc. en dat de melodie uit Megadeth's Hangar 18 komt: "Impossible to break these walls For you see the steel is much too strong" Niet bepaald creatief dus... [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 21-06-2003 1:14] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
"I hit the lights on these dark sets" was je nog niet opgevallen? "If visible identification is not possible, the pathologist may be able to take fingerprints from the body, but if decay has set in, things become more complicated." |
|
quote: Dat nog niet; ik heb de clip nu anderhalf keer gezien en het album 1 keer gedraaid; daarna de hele boel verworpen; niet echt vaak geluisterd dus. [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 21-06-2003 17:59] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Boeien....... als het maar klinkt.......... |
|
St.Anger vind ik zwaar tegenvallen ,behalve de titeltrack dies wel catchy. Maar toen bekend was dat Metallica weer de harde kant opging dacht ik(en velen met mij)dat we weer iets in de trant van Kill,Ride,Masters zouden krijgen maar helaas Voor de rest Metallica Rulezz(Jason please come back and James please get Jason back and kick Monkeyboy Rob in the nads for me Thnx) This day of reckoning will be unavenged Glory of wrathful inignation I deny god and all religion Turn up the whites of their eyes... Dechristianize . http://www.last.fm/user/Meneer-Koffie/ |
|
ik heb het titelnummer gehoord en die bevalt me wel aardig moet ik zeggen... had ik niet verwacht. toch nog een metallica nummer dat me bevalt naast one... jammer dat ik de rest nog steeds niet langer dan 5 minuten kan aanhoren. moet de rest vand e cd nog luisteren btw... Je moeder. |
|
Hoe lang is dat nieuwe gedrocht nu uit? LOL Hier staat de eerste al op ebay NL! http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=2540314044&category=22854 |
|
quote: Haha, serieus? Kunnen ze ook een top-zoveel voor oprichten: hoeveel maal een CD per eBay verhandeld wordt... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: idd, viel mij ook al op... ik kreeg dit mailtje binnen, dure single... De nieuwe single St. Anger van het gelijknamige album van Metallica ligt vanaf morgen in de winkels. Deze zal verschijnen in twee verschillende formats met de volgende tracklist: ST. ANGER CD-SINGLE 1. St. Anger 2. Cretin Hop (unreleased bonustrack) St. ANGER CD-MAXI 1. St. Anger 2. Commando (unreleased bonustrack) 3. Today Your Love, Tomorrow The World (unreleased bonustrack) 4. Now I Wanna Sniff Some Glue (unreleased bonustrack) 5. St. Anger (Enhanced video) Speciaal voor de echte Metallica fans is er door Universal Music een kortingsaktie opgezet. Bij inlevering van een kortingsbon kun je deze twee singles voor maar ? 8,98 aanschaffen bij de Free Record Shop. Voor meer informatie surf je naar http://www.metallicamusic.nl Je kunt daar de kortingsbon downloaden om deze vervolgens te printen. Let op deze aktie is alleen geldig van 23 juni 2003 t/m 1 juli 2003. Je kunt je trouwens ook op deze site inschrijven als je Nederlandse Metallica release informatie wilt ontvangen. Oud Vuil. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |