IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Metallica Vorige pagina | Volgende pagina
enforcer
Uche, Uche, Uche.........Pierre Kartner!
Usericon van enforcer
Posted 27-05-2003 13:57 by enforcer Profiel van enforcerhttp://www.enforcer-metal.com

quote:
Op 27 mei 2003 13:27 schreef Vintersorg het volgende:
De laatste 2 maanden is er zoveel gezegt over de nieuwe Metallica plaat, "het zou weer keiharde Thrash worden" enzo. maar hoe kun je dat nu verwachten na Load en Re-Load? Das gewoon niet mogelijk, ik heb constant gedacht 'de plaat zal wel wat vetter worden, maar geen harde thrash' dus heb ik geen (zoals een aantal hier) torenhogen verwachtingen bij de nieuwe cd geschept. Metallica zal nooit meer een harde Thrash plaat maken, die tijd is voorbij, Metallica zal op elke plaat blijven verrassen en vernieuwen, en of je dat nou leuk vind of niet, dat is nou eenmaal Metallica, een band die niet graag in herhaling valt. Mensen die in elk Metallica topic gaan liggen zeuren dat Metallica verraad pleegt, en geen metalband meer is, zijn erg zielig. Wil je Thrash? Luister dan naar andere bands, het is toch dom om te gaan zitten zeuren dat Iron Maiden een Death Metalplaat moet maken? Metallica is geen Thrash band meer, maar een Heavy Rock band, die elke cd anders zal doen laten klinken, en live altijd z'n mannetje zal staan.

Dus je vind mij zielig, dankjewel, maar laat me je verzekeren dat ik dat niet ben!

Tevens zal je dan verbaasd staan want de nieuwe metallica zal wel degelijk weer veel harder worden, maar geen thrash!

Als jij zo'n fan best die alles slikt van je idolen OK, mij hoor je niet zeggen dat ik dat zielig vind!

Vintersorg
Usericon van Vintersorg
Posted 27-05-2003 15:00 by Vintersorg Profiel van Vintersorg

Vat het vooral persoonlijk op , wat ik bedoel is dat een hoop mensen vaak met dezelfde motieven gal spuigen in elk Metallica topic, en redenen aanvoeren die totaal niet relevant zijn.

Als ik jou bedoelde had ik je naam wel genoemt

Myth
Sarcastic Bitch
Usericon van Myth
Posted 27-05-2003 23:43 by Myth Profiel van Mythhttp://www.scarlet.tk

Ik zie het wel.
Ik ben niet zo trui dat ik alle nu-metal onmiddelijk kut vind, maar ik zal zodra de nummers beschikbaar zijn in goede kwaliteit ze luisteren en daarna geef ik m'n oordeel wel. Heb een stukje van Frantic, en dat klinkt nog niet eens zo slecht.
En anders pak ik even lekker een ouder album uit de kast.

Orion
Usericon van Orion
Posted 28-05-2003 8:52 by Orion Profiel van Orion

quote:
Op 27 mei 2003 15:00 schreef Vintersorg het volgende:
Vat het vooral persoonlijk op , wat ik bedoel is dat een hoop mensen vaak met dezelfde motieven gal spuigen in elk Metallica topic, en redenen aanvoeren die totaal niet relevant zijn.

Als ik jou bedoelde had ik je naam wel genoemt

interesse in st anger en frantic live @ fillmore voorproefje op st anger(album)

Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?

Orion
Usericon van Orion
Posted 28-05-2003 9:09 by Orion Profiel van Orion

kut ik las op ene forum dat metallica vandaag in nederland is bij mtv live

[Dit bericht is gewijzigd door Orion op 28-05-2003 9:15]

enforcer
Usericon van enforcer
Posted 28-05-2003 11:47 by enforcer Profiel van enforcerhttp://www.enforcer-metal.com

Op een (amerikaans) forum waar ik post is de discussie al hevig losgebarsten maar de meesten zijn het er over eens de nieuwe metallica is (helaas) niet geworden waar iedereen op wacht!

Blijkbaar wordt de single al bvolop gedraaid daar:

General Board (Moderator: :EBGUY:
New Metallica
Pages: 1

Author Topic: New Metallica (Read 60 times)

mr_ed
Dean God

Male Posts: 1367

Anyone heard this song "Saint Anger"?
I couldn't believe it......sounded like Metallica is trying to sound like Godsmack instead of vice versa as usual.
Also some Slipknot influence.
And is Lars banging on metal trashcans?

Don't like it.....

spacebeer
Dean God

Male Posts: 2265

I am a Heavy Metal Maniac!

Yeah I heard it it is Expee-Ala-Docious! but i didn't expect anything else!

bullman
Dean Sr. Member

Male Posts: 258

DAVE MUSTAINE RULES

Re:New Metallica
« Reply #2 on: Tue 27 May 2003 4:00pm »
PISS ON THEM THEY TO DIG UP CLIFF(GOD REST HIM)BURTON AND BLACKJACK THAT WERIED ASS KIRK HAMMENT OUT AND GET DAVE "THE RIFF GOD" MUSTAINE BACK

redcadillac
Dean Jr. Member

I love YaBB SE!

« Reply #3 on: Tue 27 May 2003 4:06pm »

--------------------------------------------------------------------------------
i heard the live version which i hope is just a live version and not what the studio version is like. if it is that plain Isn't very neat

BLOODROOT
Dean God

Male Posts: 1231

« Reply #4 on: Tue 27 May 2003 5:33pm »

--------------------------------------------------------------------------------
I HEARD THE STUDIO VERSION TODAY. WTF !!!! SOUNDED LIKE LARS WAS PLAYING ON TUPPERWARE FOR DRUMS AND A TRASH CAN FOR A SNARE. BOB ROCK MUST HAVE LOST HIS HEARING OR SOMETHING. I COULD HAVE RECORDED THEM A BETTER SOUNDING CD FOR MUCH CHEAPER. HAAHAH. METALLICA ONCE AGAIN HAVE DISAPPOINTED ME. ITS ALL ABOUT THE $$$ WITH THEM. THEY DONT EVEN CARE ABOUT THEIR QUALITY ANYMORE FROM WHAT I HEAR. SHRUGGS. THEY SHOULD HAVE NAMED THE CD SAINT TURD.

YOU LAUGH AT ME FOR BEING DIFFERENT , I LAUGH AT YOU FOR ALL BEING THE SAME!

DEAN ML '79
DEAN ML PHANTOM SETNECK
DEAN ML SELECT
DEAN V SELECT
WASHBURN DIME333BLACKJACK
WASHBURN DIME333DIMESLIME
JACKSON KELLY
5150II
2-MARSHALL 4X12 VINTAGE 30 CABS

redcadillac
Dean Jr. Member

I love YaBB SE!

« Reply #5 on: Tue 27 May 2003 9:49pm »

having just heard the "studio" version i seriously hope this is some joke because if it isn't that just Isn't very neat. i hope they don't make money on what they are trying to call music. James isn't even in tune and it almost sounds like they're trying to rap in some parts
it doesn't even sound like godsmack even though it does have some godsmack like influences.
the reason it's "studio" is it sounds like it was recorded with a hand held tape recorder and i have tried to record with one of those things.
they need some help SERIOUSLY

Nick M.
Dean God

Male Posts: 600

« Reply #6 on: Tue 27 May 2003 11:16pm »

yeah, the new metallica Isn't very neat. i heard frantic, and i honestly thought i could write a better song.

i was listening to ....and justice for all today, and it made me depressed. i miss the good ol' days.

My guitars (so far) :
Dean ZX
Squier MIM P-Bass
White "Series A" Jackson Strat copy - currently dead.

Wish list:
Dime 333 Dimeslime
TBZ '79 ML
Black Jackson Kelly
ESP LTD KH-202

Dischord
Dean God

Male Posts: 2211

[color=lavendar] DOA# 02 00044 [/color]

« Reply #7 on: Wed 28 May 2003 1:56am »

I warned you...but oh...it's just a harmless little sellout bunch of has beens...growls

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 28-05-2003 12:05 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Gee .. what a big surprise ...

enforcer
Usericon van enforcer
Posted 28-05-2003 12:16 by enforcer Profiel van enforcerhttp://www.enforcer-metal.com

Tja dat is ook zo, maar op een of andere manier koopt toch iedereen straks die CD!

Let maar op hij verkoopt als een tiet en over een jaar vind iedereen hem klote en staat ie weer bij de plaatboef!

Echt, metallica fans kun je vertellen wat je wil maar ze kopen hem toch, al vinden ze er niets aan.

bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 28-05-2003 12:16 by bazzio Profiel van bazzio

Shitallica

Bazzio Attacks!!!

Orion
Usericon van Orion
Posted 28-05-2003 12:49 by Orion Profiel van Orion

quote:
Op 28 mei 2003 12:16 schreef enforcer het volgende:
Tja dat is ook zo, maar op een of andere manier koopt toch iedereen straks die CD!

Let maar op hij verkoopt als een tiet en over een jaar vind iedereen hem klote en staat ie weer bij de plaatboef!

Echt, metallica fans kun je vertellen wat je wil maar ze kopen hem toch, al vinden ze er niets aan.

Orion
Usericon van Orion
Posted 28-05-2003 12:55 by Orion Profiel van Orion

hmm ik heb net de video clip gedownload.
ik doe maar gewoon of ik die forum berichten niet heb gelezen.
zou wel weer van de lui zijn die tallica tot m.o.p goed vinden.
en elke keer verw88 dat er zo'n album in de winkels komt te liggen

enforcer
Usericon van enforcer
Posted 28-05-2003 14:02 by enforcer Profiel van enforcerhttp://www.enforcer-metal.com

ja maar die figuren zeggen over jou waarschijnlijk dat je er weer zoeen bent die toch alles koop en braf metallica volgt waar ze ook heen gaan.

Het blijft een debacle, Ik vind wat ik tot nu toe gehoord heb ronduit KUT, ik sta ook helemal niet open voor nu metal!

Misschien bekromepen volgens sommigen maar dat is mijn mening!

verder ben ik het wel; eens met de stelling dat het IETS beter is dan load en reload, maar goed ik zei de fans kopen het toch wel, wat er ook over gezegd wordt, dus veel plezier ermee, ik hoop dat je hem goed vind echt waar!

Maar als het niet goed vind moet je ook de ballen hebben om het eerlijk te zeggen!

ik vond And Justice en Black album trouwens ook nog wel acceptabel hoor........

0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 28-05-2003 14:04 by 0Tolerence Profiel van 0Tolerence

Als er een andere naam voor stond dan was het ineens wel een klote plaat, zo'n idee krijg ik bij St. Anger

"This one is older than shit, heavier than time!"

Orion
Usericon van Orion
Posted 28-05-2003 14:13 by Orion Profiel van Orion

quote:
Op 28 mei 2003 14:02 schreef enforcer het volgende:

Maar als het niet goed vind moet je ook de ballen hebben om het eerlijk te zeggen!

dat weet ik, maar zo moeilijk metallica is toch uit uitgekost door de metal scene(vooral europa)
"iedereen" vind metallica tegenwoordig een kut band.
je zou juist ballen moeten hebben om te zeggen dat je naar metallica luisterd.
ik vraag me altijd af hoe de status van metallica zou zijn als ze naar cliffs dood zouden zijn gestopt.

enforcer
Usericon van enforcer
Posted 28-05-2003 14:45 by enforcer Profiel van enforcerhttp://www.enforcer-metal.com

Nou ja als jij het zo ziet, als ze uitgekotst werden zouden ze niet zoveel platen meer verkopen.

Het mainstream publiek koopt verschrikkelijk veel metallica platen ik stoor me eraan dat ze dat vaak goed vinden en vergelijkbare bands teringherrie!

Ik denk dat je gewoon eerlijk moet zijn als ze een kutplaat uitbrenegn of je nu fan bent of niet.

Ik ben gewoon eerlijk als ik zeg dat ik ze nu KUT vind, en dat ik vind dat ze hun relevantie voor de metal wereld verloren hebben IMO....

Ik WAS ook metallica fan, vroeger liep ik godganse dagen in mijn metallica sweater maar ze hebben het gewoon een beetje verbruid en dat zeg ik echt niet omdat dat een populair statement is, ik kan me niet voorstellen dat jij st. anger of load boven ride the lightning prefereert!

je kan wel zeggen "ja maar als het metallica's eerste plaat was geweest" of "bedenk eens als er gen metallica op de hoes had gestaan" Wwat is dat voor gelul het gaat nou juist omdat het WEL metallica is en dat het NIET hun eerste plaat is!

Ze hebben destijds standaarden gezet terwijl het nu slechte trendvolgers zijn.

En dan nog was het een UBERmatige nu metalplaat geweest, in dat genre heb je al goede bands laat metallica zich concentreren op waar zij sterk in zijn...

attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 28-05-2003 15:01 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 28 mei 2003 14:13 schreef Orion het volgende:
je zou juist ballen moeten hebben om te zeggen dat je naar metallica luisterd.
ik vraag me altijd af hoe de status van metallica zou zijn als ze naar cliffs dood zouden zijn gestopt.

de enige manier waarop je toont dat je ballen hebt is gewoon zeggen wat men echt van een band/cd vind, ongeacht de heersende mening.

en hun status zou legendarisch zijn, net zoals bijv. Jimi hendrix

enforcer
Usericon van enforcer
Posted 28-05-2003 15:21 by enforcer Profiel van enforcerhttp://www.enforcer-metal.com

ja precies!

Metallica is waarcshijnlijk de populairset "metal" band in existence dus het lijkt me niet dat ze uitgekosts worden!

ja bepaalde black metal kringen vinden het all sell out als je een Cd goed produceert, maar het normale metal publiek heeft ze nog echt niet uitgekosts!

Misschien moet dat een keer gebeuren (dramatische platen verkopen) om ze tot bezinnen te brengen...

Het zelfde met Levi's broeken in de USA kosten ze $ 45 hier 100 EURO, waarom???

Omdat de consument het hier accepteert en het ervoor betaalt!
Als iedereen nu zou verrekken om die dingen nog te kopen dan zou de prijs wel omlaag gaan, maar ja dat zie ik nog niet gebeuren!

attila_de_hun
Posted 28-05-2003 15:26 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 28 mei 2003 15:21 schreef enforcer het volgende:
ja precies!

Metallica is waarcshijnlijk de populairset "metal" band in existence dus het lijkt me niet dat ze uitgekosts worden!

ja bepaalde black metal kringen vinden het all sell out als je een Cd goed produceert, maar het normale metal publiek heeft ze nog echt niet uitgekosts!

Misschien moet dat een keer gebeuren (dramatische platen verkopen) om ze tot bezinnen te brengen...

Het zelfde met Levi's broeken in de USA kosten ze $ 45 hier 100 EURO, waarom???

Omdat de consument het hier accepteert en het ervoor betaalt!
Als iedereen nu zou verrekken om die dingen nog te kopen dan zou de prijs wel omlaag gaan, maar ja dat zie ik nog niet gebeuren!

metallica heeft gewoon veel geluk dat ze met hun stijlverandering een nieuw publiek heeft kunnen aanspreken. de oude weg en 10 keer zoveel nieuwe terug. dus ze hoeven echt niet meer terug naar de oude stijl. alles wat ik van st. anger lees wijst erop dat het een standaard doorsnee kut cd wordt. als zelfs orion de gehoorde nummers een teleurstelling vind wilt dat toch wel wat zeggen maar dan begrijp ik al het lyrisch gedoe van andre verhuyzen en metal mike in de aardschok over de nieuwe metallica niet (lees de inleiding van de nieuwste aardschok maar eens). zou het gewoon vriendjespolitiek zijn of zou hun smaak zo essentieel verschillen van die van de meest metalheads???

enforcer
Usericon van enforcer
Posted 28-05-2003 15:37 by enforcer Profiel van enforcerhttp://www.enforcer-metal.com

De Aardschok is een groot propagandablad!

Metal Mike en Andre Verhuysen zijn al jaren dik bevriend met metallica (staan geloof ik zelfs (zeker MM) in de thanxlist van de metallica CD's) en alleen dat maakt het al verdacht!

Bovendien zijn ze met meer dingen verdacht bezeig, ooit wel eens opgevallen dat nederlandse bands uberhaupt en bands op het roadrunner label altijd ontzettend goede recenties krijgen!

Zou dat misschien iets met de relatie tussen aardschok en roadrunner te maken hebben??? DUH!

Ik erger me er altijd vreselijk aan, sommige bands kunnen gewoon niet stuk, wat denk je als Metallica straks een 40 krijgt in de AARDSCHOK wat ze dan aan advertentieinkomsten mislopen en geloof me er stat een machtig collectief achter metallica, dat si gewoon een wisselwerking tussen maatschappij en magazine!

Slayer krijgt ook altijd een goed cijfer, ik egloof allang niet meer in echt objectieve rcenties!

Orion
Usericon van Orion
Posted 28-05-2003 18:21 by Orion Profiel van Orion

ik ga gewoon nooit meer reviews enzo lezen,het is alleen maar opgeilerij.
k ik had geen mop ofzo verw8.
maar het is mij iets te nu-metal tekst ed.
ik wil wel zeggen dat ik hem st anger singel wel te pruimen vind.
het heeft wel iets maar toch vind ik eht een teleurstelling.
ik verw8 dat dit met frantic het beste nummer van de plaat zou zijn.
dus tjah ben wel een beetje teleurgesteld.
voortaan lees ik alleen in metalbladen waneer een release van een cd is en oordeel ik zelf.
clip vind ik trouwens wel
voor de mensen die hem toch willen luisteren oordeel niet meteen als je een nummer 1 X gehoord hebt.
gelukkig blijf ik nog gewoon fan , blijf ze steunen in wat ze ook doen.
ze betekenen gewoon veel voor me.

enforcer
Usericon van enforcer
Posted 28-05-2003 18:50 by enforcer Profiel van enforcerhttp://www.enforcer-metal.com

Ik blijf ook fan van de OUDE platen altijd, maar wat ze nu allemaal den Tja da's een andere zaak.

reviews zijn altijd subjectief, zelf in gerenomeerde bladen, en er zit vaak commercie achter.........helaas

je kan beter op je eigen oordeel afgaan!

RUNNING WILD werd weer gigantisch afgekraakt in de Aardschok (de laatste live CD/DVD) maar geloof me ik was bij het optreden en heb de DVD het is een van de vetste metal DVD's op de markt super geluid beeld is megagoed!

En maar zeiken omdat Rock 'n Rolf (OK toegegeven belachelijke naam!) in hun ogen gen wereldzanger is, is ie ook niet maar het past wel bij die muziek!

maar die DVD is echt super ondanks dat ie afgekraakt werd!

ZeroTheHero
death metal is gay en overrated
Usericon van ZeroTheHero
Posted 28-05-2003 19:02 by ZeroTheHero Profiel van ZeroTheHero

ik heb vandaag St. anger op de radio mogen beluisteren en ik vond het wel oke klinken.
alleen jammer dat zijn stem in de jaren idd wat achteruit is gegaan/.
vond het een beetje zeikerig wel, en een beetje een rare verhouding tussen harde & langzame stukjes.

Ik distancieer me volledig van ZM

Vintersorg
Usericon van Vintersorg
Posted 28-05-2003 19:31 by Vintersorg Profiel van Vintersorg

Het bezoek van Metallica gaat vooraf aan het concert van Metallica op Rock Am Ring, dat zondag 8 juni om 22.00 uur op MTV wordt uitgezonden. Bovendien zijn er vanaf morgen tot en met vrijdag 6 juni in MTV Live de heftigste Metallica-prijzen te winnen zoals het nieuwe album, T-shirts, een exclusief verzamelalbum van Metallica dat niet in de winkels te koop is en als hoofdprijs zelfs een ontmoeting met de band tijdens Fields of Rock 15 juni.
Ook kun je zondag 1 juni van 20.00 uur tot 22.00 uur kijken naar MTV Icon: Metallica. Metallica werd in maart j.l. door MTV uitgeroepen tot MTV Icon 2003 vanwege hun belangrijke aandeel in de muziek en popcultuur in de afgelopen 20 jaar. In MTV Icon: Metallica optredens en clips van de band, interviews met artiesten die door de band zijn beïnvloed en als finale een live optreden dat Metallica speciaal voor MTV gaf.

enforcer
Usericon van enforcer
Posted 28-05-2003 19:34 by enforcer Profiel van enforcerhttp://www.enforcer-metal.com

MTV is voor mij helemaal een symbool van anti-muziek!

Die zender heeft nooit geen ene reet om metal gegeven!

attila_de_hun
Posted 28-05-2003 19:51 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 28 mei 2003 18:50 schreef enforcer het volgende:
En maar zeiken omdat Rock 'n Rolf (OK toegegeven belachelijke naam!) in hun ogen gen wereldzanger is, is ie ook niet maar het past wel bij die muziek!

dragen ze nog steeds piratenpakken? nee, van runnig wild ben ik nooit fan geweest. maar het zijn wel stugge volhouders (net zoals rage en sinner) en dat verdient natuurlijk wel veel respect.

en Orion, alles wat nu plaats vind en heeft gevonden rond de st anger is gewoon onder deel van een gelikte reclame campagne. lekker de spanning opbouwen, schaarse berichten de wereld in sturen, beperkte fragmenten laten horen, en iedereen maar in spanning laten zitten en opnaaien. mensen ze hongerig maken dat ze op de release datum naar de winkel rennen en dan blindelings de cd kopen. en dan is het te laat. geld niet terug, en dan kunnen ze er weer 5 jaar tegen aan.

Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com