|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Dat is toch die 'No Life Till Leather' demo met ingemixte publiek? De stukken waar je Hetfield hoort lullen komen duidelijk uit CLiff 'Em All......... Wat vreemd is dat ik hoorde dat deze bij de Media Markt te koop ligt terwijl Metallica al lang de producent hiervan gesued heeft...... Horsemen Of The Apocalypse is de beste tallica bootleg....daar staat uiteraard ook The Mechanix op! [edit] mijn vermoedens worden bevestigd: http://www.mac-archive.com/metallica/bayarea.html [/edit] [Dit bericht is gewijzigd door Chelman op 17-06-2003 16:17] KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Geef mij maar de Seattle optreden van de Live Shit box .. dat vind ik het hoogtepunt van Metallica ... al die nummers zijn echt geweldig gespeeld en die video rulez!!! Moet maar es op zoek naar de DVD versie some come here to sit and think, some come here to ponder ... I come here to shit and stink and fart like fuckin' THUNDER!!! |
|
quote: Ja, volgens mij heb ik dat filmpje een keer gedownload.. |
|
quote: 50 pleuo op marktplaats live shit dvd box Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Financieel zal St.Anger het wel lekker doen medunkt.... Chart posities in verschillende landen: USA 1 Canada 1 Norway 1 Iceland 1 Poland 1 France 3 Sweden 1 Finland 1 Denmark 1 Germany 1 Switzerland 2 Austria 3 Hungary 1 Holland 3 Belgium 3 Spain 2 Portugal 1 Mexico 1 Argentina 6 Venezuela 1 Hong Kong 3 UK 3 Ireland 4 Chile 2 Malaysia 3 KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
heeft iemand nog foto's van FoR?? |
|
ik ben niet tevree met de nieuwe cd Tering drums Af en toe klinkt het net slipnot en korn |
|
quote: heb je al gekeken bij Fields of Rock topic |
|
ik heb erg mooie foto's stond helemaal vooraan tijdens metallica Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: oei, dus het is nep live? achja, het klinktin ieder geval toch beter dan hun laatse drek. |
|
tering! dat zo'n kut album nog goed verkoopt, valt me ook op dat ik overal ineens posters zie op de ns stations! Vieze commercielen honden "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: lekker positief Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: De plaat is gewoon goed. Maar het is wel nep-live. Het is dan ook geen officieele release. Slayer heeft hetzelfde geflikt maar dan met een officieele release nl. Live Undead. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Pfff, heb net de nieuwe gedownload, want een ongelovelijke ZAAD plaat |
|
Whahahahaha net de stoere-mannen-videoclip van Metallica op de box gezien! T is eigenlijk triest maar ook wel weer komisch Zenial |
|
Metallica is -zoals al vaker in dit topic gezegd- altijd vernieuwend bezig geweest, en zolang ze bestaan zullen ze dit blijven doen ook. Daarom snap ik ook niet dat zoveel mensen blijven vergelijken met hun oudere werk. Metallica is onder meer zo goed omdat ze als een van de weinige bands zichzelf blijven vernieuwen qua muziek, en toch gewaardeerd blijven bij de fans. Oke, die oudere cd's zijn onverslaanbaar, maar dat wil niet zeggen dat het nieuwere werk gelijk maar bagger is. Ze zijn met St. Anger weer vernieuwend bezig geweest (voor zichzelf dan), jammer dat het niet aan de vooraf geschepte verwachtingen voldoet. Het had van mij zeker wat harder/sneller gemogen, maar Metallica blijft voor mij gewoon heerschen. Op FoR heb ik ze ook (weer) live gezien, en ze waren goed als vanouds. They fight, they kill, they rape! Under the banner of the "holy" church. They hunt, they lie, they cheat, they steel! Doing dirty deeds under the churchbell's peal! |
|
quote: Mhuwhahahaha, Vernieuwend??? het is gewoon fuckin' Nu-Metal ala Slipknot en andere bagger. Ze spelen gewoon wat populair is om zoveel mogelijk poen binnen te halen. Bazzio Attacks!!! |
|
Precies! Dat ze terug naar hun fles grijpen. Een schaduw zijn ze! mvg wk10 |
|
quote: Idd ja, ze kijken gewoon wat goed in de metal markt ligt en gaan dat vervolgens gebruiken, niks vernieuwend dus. "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
metallica is in de US iig naar #2 verwezen en staat na 1 week al niet meer op #1! |
|
quote: Kijk eens naar Kill 'em All dan!!! Zij waren een van de eersten die deze metal een volwaardige naam gaven, hoeveel bands hebben aan de oudere cd's van MetallicA niet een voorbeeld genomen? En is er iemand die daar op loopt te zeiken? Daar hoor je niemand over dat andere bands onder meer MetallicA gebruikt hebben/ gebruiken als voorbeeld. En dan nu wel al dat gezeik als MetallicA invloeden uit andere bands gebruikt?? Sorry hoor maar die mensen snappen het echt niet. They fight, they kill, they rape! Under the banner of the "holy" church. They hunt, they lie, they cheat, they steel! Doing dirty deeds under the churchbell's peal! |
|
je spreekt jzelf een beetje tegen, metallica was idd een trendsetter, alhoewel ze zelf alles afgekeken hebben bij Motorhead, venom, Blitzkrieg, Raven etc. Maar nu zijn het zielige trendvolgers en passen zich aan inplaats van lekker tegendraads te zijn wat z vroeger waren, toen metal nog gevaarlijk was....... |
|
Je zegt het zelf al. Andere bands moeten een voorbeeld moet kunnen nemen aan hun en niet andersom. Als ze zou graag 2de rangs willen zijn kunnen ze beter meteen kappen. |
|
quote: Hmm, nou dat afkijken is gewoon inspiratie zoeken.. dat doet iedere band maar nu, ja nu zijn ze anders(duh) |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |