|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Tss, en er wel commentaar op hebben, lame. post anders een recept? ben ik wel benieuwd naar wat jij naar binnen werkt... [Dit bericht is gewijzigd door Crypt_666 op 22-03-2010 18:13] Evil Dick |
|
quote: Een vraag.. het was een vraag. Met je commentaar. |
|
Shit, jij post snel... Evil Dick |
|
Sneller dan vegazooi.. *tudududududuu* Hier vandaag biefstuk, aardappels en boontjes. Hmm! |
|
quote:Wat jij wil joh...Misschien bak ik die duif wel op, die ik vanmiddag de nek heb moeten omdraaien... Evil Dick |
|
quote: Ingrediënten voor 4 personen •2 Anjou duiven •boter •4 plakjes ganzenlever a ca. 40 gram •1 truffel •VOOR DE SAUS; •5 dl madera •1 laurierblaadje •5 dl slagroom Voorbereiding Verwarm de oen voor. Bereidingswijze Kook voor de saus de madera met de laurier in tot ca. 2 dl. Voeg de slagroom toe en kook het geheel in tot sausdikte, Verwijder het laurierblaadje. Let op: de slagroom gaat makkelijk schiften. Dus gebruik vlak voor het serveren een staafmixer om de saus weer glad te krijgen. Braad de duiven aan in hete boter en braad ze vervolgens in de op 250 graden voorverwarmde oven in 10-15 minuten rose. Neem de duiven uit de oven en laat ze, afgedekt met aluminiumfolie, 20 minuten rusten. Been de duifjes uit en warm ze ongeveer 30seconden in de oven op. Bak de ganzenlever in een hete anti -aanbak koekenpan snel om en om. Leg de ganzenlever op de duif, schep de saus er op en schaaf de truffel over het gerecht. Eet smakelijk! |
|
Thanks voor het recept! Evil Dick |
|
Ik heb dit weekend weer een hele berg taarten gemaakt maar ik zal jullie de foto's besparen ;P Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER |
|
nee, posten! :p hm eten.. net een pizza margarita belegd met salami, rode ui, jalapenos en extra geraspte kaas. was nice. |
|
klinkt goed die pizza, ik kook tegenwoordig helemaal niet meer hehe Deze was voor de verjaardag van ingmar met zijn bandleden hehe en deze twee waren 'semi-opdrachtjes' [Dit bericht is gewijzigd door Hagal op 22-03-2010 22:23] Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER |
|
lol wow! dat doe je mooi :D semi-opdracht? cursusje banketbakker aan't doen ofzo? |
|
Semi in de zin van 'ik doe dit als hobby maar als vrienden een taart willen en me willen betalen wil ik best een uitzondering maken' Maar nee ik volg geen cursus, zou wel willen maar dat is vrij duur Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER |
|
ah haha, da's mooi o leek zo dat je een cursus gedaan had omdat het er zo goed uit ziet maar kheb dr ook geen verstand van hehe. |
|
Die band en die Bob de Bouwer zijn echt te gek. Al smaken ze mierzoet vermoed ik. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Nou ik heb wel een workshop gedaan quote: thanks, de marsepein is idd wel zoet ja, daarom vul ik meestal met iets fris als citroensmaak, dat trekt het weer wat recht [Dit bericht is gewijzigd door Hagal op 22-03-2010 23:31] Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER |
|
quote: Ik weet niet of ze landelijk al te krijgen zijn, maar hier in Wageningen hebben ze een tijdje een proef gedaan met allemaal nieuwe vleesvervangers die er echt uizagen en smaakten als vlees. Niet zomaar een sojalap maar ook echt gevormd als kippenpoot, portie garnalen of slavink. Verder eet ik nooit Valess, quorn of sojaspul, vind het veel leuker en lekkerder om fatsoenlijk vegetarisch te koken. come down easy || http://www.last.fm/user/Panzerke |
|
Ik eet regelmatig vegetarisch, maar dan met zelfgemaakte dingen. B.v. tomatentaart, worteltaart of een zelfgemaakte burger met b.v. kikkererwten en maïs. Beter dan die voorgeproduceerde troep. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
signature |
|
Why god damnit, WHY?! Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. |
|
Olijfolie, 3 teentjes knoflook, zout, uitje, 2 lepels philadelphia, beetje water, 3,5 eetlepels citroensap en doperwtjes. Door elkaar en dat mengen met rijst. Heerlijk. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Wat een armoede, die stoom-maaltijden. Toch nog maar even een pizza in de oven gestopt. |
|
Hamlapjes in reepjes Paar knoflook teentjes Gesneden verse gember Sesamzaadjes Paprika Zwammen Zakje Oosterse wokgroenten (diepvries, vet handag ) Als saus een mix van ketjap, sweet chili en nog een klein beetje zoetzure woksaus die ik nog over had. Aan het end reepjes gebakken ei, ringetjes bosui en de noodels erbij gooien. Mengen en helemaal goed. Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. |
|
Klinkt goed, ga ik vandaag eens proberen. Evil Dick |
|
Nja, vriend zou eerst eigenlijk lasagne gaan maken. Maar hij moest langer werken dan verwacht dus heb ik snel even iets in elkaar gedraaid omdat het anders allemaal zo laat zou worden. Gister weer spinazie taartjes gemaakt, recept staat ergens aan het eind van het vorige topic. Blijft een winner. Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |