![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Misschien een bewuste woordspeling? Pizza's zijn immers vaak plat. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
LOL Hyppie is misschien wel wat flauw, maar zou ie dan werkelijk ZO flauw zijn? ![]() "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." ![]() |
|
Dat weet ik niet. Zelf ben ik vaak nog flauwer. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
![]() ![]() ![]() signature ![]() |
|
quote: Jij kokkerelt zoutloos? ![]() |
|
ik wilde het zelf al niet zeggen. ![]() "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." ![]() |
|
Ik meestal wel. Ik snap niet wie er ooit heeft bedacht dat er overal zout op moet. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
ieder zijn ding. ik moet overal zout op hebben. buiten dat zout zout smaakt, brengt het namelijk ook de smaak van het gerecht zelf naar voren. mits je niet teveel gebruikt natuurlijk. een frietje met wat zout smaakt bijv. veel meer naar aardappel dan een frietje zonder zout. "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." ![]() |
|
Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
Ik bedoelde er inderdaad niet mee dat er zoveel zout op moet dat je alleen maar zout proeft. Ik kieper trouwens niet op alles wat ik kook/bak zout. ![]() |
|
quote: Ingrediënten: Zout (77%) ![]() "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." ![]() |
|
Ik heb ook niet gezegd dat ik helemaal geen zout gebruik. ![]() Maar wel zo min mogelijk. Ik geef gewoon vaak de voorkeur aan andere kruiden en specerijen omdat ik de smaak van zout niet zo geweldig vind. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
quote:Ik ok. Heb nou een specerijenmengsel wat in plaats van zout kan, veel lekkerder. Zit wel een klein beetje zout in trouwens, maar vrij minimaal. Ghee vond ik ook lekker trouwens, zout uit een Aziatisch winkeltje op Schiermonnikoog is dat. Maar je kan het vast ook in sommige toko's kopen. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
Zuurkoolschotel, misschien wel het fijnste uit de Nederlandse keuken. ![]() |
|
quote:Foutje, ghee is boter. Ik bedoel Kala Namak, zwart steenzout uit India. Smaakt heel anders dan het zeezout wat we hier hebben. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
quote: Ook in historisch perspectief. Engeland is bij het zeevaren sterk geremd door scheurbuik 6-8 keer meer mannen werden verloren aan scheurbuik dan aan oorlogsvoering. Nederland kende dat probleem niet en veroverde veel gebieden omdat ze zuurkool meenamen. James Cook kwam zn naam na door zuurkool mee te nemen en is daardoor de grootste Engelse ontdekkingsreiziger geworden! ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote: Ik doe altijd GHB over mn gerechten. Ook lekker zout en goed voor de spijsvertering. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote:Weet je dat van James Cook wel zeker? Ik heb namelijk menigmaal in Duitsland een broodje braadworst met rauwe zuurkool gegeten. Die dus wel degelijk ongekookt was. Verder wel een mooi verhaal, overigens. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
Ik pis er overheen, veel goedkoper. ![]() |
|
quote:Dat wel natuurlijk, maar daar lijkt het me eerder zuur van worden. Volgens mij is het zoutaandeel in urine vrij marginaal. Snot lijkt me dan weer een stuk zouter b.v. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
fettucine alla carbonara ![]() ![]() |
|
Vanmiddag geroosterd brood met kort gebakken tomaten en bosuitjes, besprenkeld met knoflook-balsamico. Voor mijzelf een eitje op geroosterd brood met een uitje, wat pesto en veel kruiden erbij. Lekkah. ![]() |
|
![]() Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
Dat maakt vast een mooie plof in de vuilnisbak! ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |