![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Zo'n kerntemperatuurmeter heb ik nu standaard in de oven zitten. Nog niet gebruikt, gaat er binnenkort zeker van komen! ![]() |
|
quote:Deze ga ik een keer doen! Dankzij de kokosmelk (andere recepten schrijven room of crème fraiche voor) ook allergeenvrij voor de kinderen hier! ![]() Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
Klinkt goed. Ik wilde vorige week ook pompoen soep maken, weet eigenlijk niet meer waarom ik dat niet gedaan heb. En inderdaad, kokosmelk ipv room klinkt goed. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Silence op 02-11-2010 16:56] ![]() |
|
quote: Haha, helemaal zelf bedacht ![]() Als je van een wat zoetige soep houd zit je helemaal goed. T is wel even wat werk (ben bijna 2 uur bezig geweest incl korte rookpauzes) maar dan heb je ook wat. Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. ![]() |
|
quote:Ik ben gek op geroosterde pompoen uit de oven. Lekker bij pasta ook, met knoflook en salie erover. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
quote: Binnenkort een pompoen curry maken hier, lijkt me ook wel lekker namelijk. ![]() |
|
Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
Nigella ligt nu ook bij de AH. ![]() Zo meteen Spaghetti Amatriciana. ![]() |
|
quote:Geniaal recept Mot! Ik heb een paar dingen anders gedaan, namelijk de pompoen ook in de braadslee meegeroosterd met de paprika, knoflook en tomaat. En geen soepgroente maar een juin in stukjes. Maar de combi was verrukkelijk! Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
Ja, dat wilde ik ook, maar onze combi oven is te klein (of de poen te groot, dat kan ook) Maar mooi dat het in de smaak viel! ![]() Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. ![]() |
|
Rijst met garnalen curry a la flikker d'r maar wat in. Als basis voor de curry: ![]() ![]() |
|
Straks maar eens gewoon een biefstukje met salade en ehh.. gebakken krieltjes ofzoiets. ![]() |
|
Vandaag een hartige taart met jumbogarnalen, rode pepers en knoflook gemaakt, recept uit de Allerhande. Lekker pittig, goed antikatermateriaal! Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
Shoarma.Doet het altijd goed op de zondag, het is echt fijn voedsel voor na het bieren. ![]() |
|
Straks lekker met een broodje shoarma mijn bed in, had nog over! ![]() |
|
quote: ![]() ![]() |
|
quote: Die gebruik ik ook altijd, heb dat plaatje nota bene een paar dagen terug nog gepost hier. Prima spul! Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." ![]() |
|
Aardappeltjes met spruitjes en een oer hollandsche gehaktbal XXL (6 stuks uit een kilo gehakt) ![]() Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
Afbak kruidenboter stokbrood. "Of course they're alive! You can't make music by hitting dead creatures!" ![]() |
|
quote: Waar denk je dat ik dat plaatje 'geleend' heb? ![]() ![]() |
|
quote: Hehe, wat denk je dat ik nu aan het eten ben? ![]() Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." ![]() |
|
Straks vast de runderlap opzetten, ik weet nog ni9et precies wat ik er mee ga doen, maar heb er nu al zin in! ![]() Vlees ingesmeerd met wat zeezout, verse peper, rozemarijn en knoflook. Kort aanbraden in de boter. Vervolgens in een stoofpan boter met wat knoflook, zodra deze gefruit, (warme) bouillon en rode wijn erbij, daarna het vlees. Nu laurier en wat kruidnagel erbij. Het ruikt erg lekker, al had ik misschien iets minder kruidnagel moeten doen. We zullen zien. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Silence op 13-11-2010 16:12] ![]() |
|
Een rund opzetten, ok... Maar een runderlap? ![]() ![]() |
|
Mm, het ruikt dan misschien heerlijk, maar het vlees is echt verschrikkelijk taai. Geen idee wat ik verkeerd heb gedaan, muh. ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |