![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Rare combi ja. Toch kunnen sommige aanvankelijk aparte combi's ook heel lekker zijn. B.v. zuurkoolschotel met shoarma, vlees-vis of vlees-kaascombinaties, kool en sla met warme pasta, sauzen met ontbijtkoek of stroop etc. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
Gadverdamme zeg ![]() Nou ben ik zelf over het algemeen ook geen fan van kappertjes. En is dat nou een rauw ei bovenop? ![]() Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. ![]() |
|
Zal wel gepocheerd zijn. Dat er bij mij overigens niet op. ![]() |
|
quote: ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
quote: Is dat niet gewooon Steak Tartare? En ja bovenop rauw eigeel. ![]() =) ![]() |
|
Vandaag weer soep gemaakt. - Beetje olijfolie in de soeppan doen - Knoflook persen en even laten glaceren - Gerookt kipfiletje in kleine stukjes snijden en toevoegen - Dun gesneden prei, wortel en zwammen mix toevoegen - Afblussen met wat witte wijn - Zooitje water met boullion blokjes toevoegen - Kruiden naar smaak - Als allerlaatste dun gesneden bosuit en een half bakje taugé even meewarmen. Erg goed te doen! ![]() Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. ![]() |
|
Straks een soort turkse-wrap-pizza eten. Gewoon op een wrap, maar met de ingrediënten van een Turkse pizza. De basis ga ik maken van verse tomaten, beetje tomatenpuree, uitje, knoflookteentje, gehakt, peper, zout, chiliflakes, beetje paprikapoeder en bieslook. Dat dus over de wrap smeren, komkommer en salade over de pizza heen. We hebben 4 soorten sambal in huis + meerdere varianten knoflooksaus, moet wel lekker worden! ![]() |
|
Ben nu bezig om een rollade te braden ![]() Daarbij komen asperges gewikkeld in ham Een gekookt eitje en zoete aardappeltjes Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. ![]() |
|
quote:klinkt goed, deze ga ik binnenkort ook eens doen. Evil Dick ![]() |
|
Heute een pizza. ![]() |
|
Weer bezig met een experiment: 2 mooie platte stukken rundvlees van den keurslager Oprollen met een stuk mozzarella, vastbinden met kookgaren Kruiden naar smaak Aanbraden en in de oven garen. Daarbij: Gewokte verse spinazie met demi crème fraîche Knoflook Zwammen (magere) Bacon De overige mozzarella Pijnboompitjes Sherry tomaatjes En gebakken krieltjes. Geen idee hoe dit gaat uitpakken, maar op papier klinkt het alvast ![]() Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. ![]() |
|
Damn, sounds good....wil je niet een keer voor mij koken? Evil Dick ![]() |
|
Holy shit, dat was serieus echt TE lekker! ![]() Die gaat mn receptenboek in. ![]() Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. ![]() |
|
quote:Dat klinkt goed! Ik ga morgen ook weer eens uitgebreid koken. Vooraf eikenbladsla met peer en gerookte kip. En als hoofdgerecht fetabeignets met basilicum, pijnboompitten en tomatensaus erbij. [Dit bericht is gewijzigd door bastianus op 07-05-2010 22:42] Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
quote: Ah, je vader eet ook mee? ![]() Bareuh... ![]() |
|
quote: Ik kom ook een keer bij jou eten ![]() Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. ![]() |
|
quote:Jullie zijn van harte welkom. Laat maar weten als jullie een keer in de buurt van Noord-Brabant zijn. quote:Haha. Sjongejonge. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
Vanavond weer de Ballen van Satan en pittige kipspiesjes. ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
Lekkah. En hoeveel sambal/chiliflakes gooi jij nou in die ballen? [Dit bericht is gewijzigd door Silence op 08-05-2010 10:17] ![]() |
|
Nu een appeltaart aan het bakken, met echte vanillesuiker en kaneelpoeder dat ik uit Egypte mee heb genomen. Het ruikt nu al lekker, nog 30 minuten en dan kan ie uit de oven. ![]() ![]() |
|
Ik kan niet wachten tot we hier een oven hebben. Heb altijd heel weinig met oven 'gekookt', wel veel zoetigheid gebakken. Maar heb nu al zin te experimenteren met hartige taarten en vlees en vis gerechten uit de oven. ![]() ![]() |
|
oh ik maak zo vaak een quiche!!En je kan vanuit een basis recept eindeloos afwisselen! Ik gebruik altijd gewoon bladerdeed als bodem (met een laagje paneermeel er op zodat de bodem niet zo nat wordt) En dan is het een kwestie van vullen. Ik vind prei of spinazie altijd erg geschikt. Broccoli ook trouwens. En dan met tonijn/zalm/spekjes Vervolgens een mix van slagroom, kaas en 2 eieren om over de vulling te gieten. En dan 45 minuten in de oven. damn, dat wordt weer quiche eten van de week! Ben ook erg fan van die braadstomen zakjes voor kip uit de oven. Je mikt het in een zak en een uur later heb je heerlijke kip. fijn voor een luie dag! edit: typtyfus [Dit bericht is gewijzigd door Helnorsk op 08-05-2010 19:32] ![]() |
|
Quiche! Wil ik binnenkort ook eens gaan maken. Lekk0rrrr ![]() Geen idee hoe het moet, maar dat vogel ik dan nog wel uit. Oh, en Bastianus, dat moet wel goedkomen dan ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Mottighaerd op 08-05-2010 20:13] Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. ![]() |
|
Zometeen ga ik kipflappen fabriceren. Een beetje zoals mijn spinazie taartjes, maar dan met andere ingrediënten. Ben benieuwd of het gaat lukken. Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |