|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Mijn katten deden er een moord voor. =) |
|
quote: Jammer dat ze dat niet op hun baasje hebben gebotvierd. |
|
|
|
quote: Tering wat een 14 jarige breezer opmerking. :') Anyway, koolvis is saai, dan liever een wat stevigere vis. [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 16-02-2010 22:24] Je moeder. |
|
quote: Helaas voor jou deden ze het tegenovergestelde. =) |
|
quote:Dan klopt het toch? WR is toch 14? |
|
quote: :') |
|
koolmees, dat lijkt me pas saai. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Simpel, snel en toch lekker, spagetti met spinazie en boursin. Spekjes uitbakken, spinazie erbij tot het goed warm is en als laatste een pakje boursin erdoor. Over de spagetti mikken en snelle hap is klaar. |
|
Eten koken..... tjah.. Ik overweeg een ouderwets gevalletje '611311' Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Danishblue kaas door de macaroni werkt ook goed..gedroogde tomaatjes, pesto, tapenade, smack (weer kattevoer), pot saus & Perestrooikaas eroverheen: goed schransvoeder! quote: :') The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote:Hier vanavond ook simpel ende snel. Pasta met flink wat rode pesto, uitgebakken spekjes. Op het laatst rucola erdoor heen scheppen en wat pijnboompitjes. Normaal ook een courgette, maar die ben ik vergeten te kopen. |
|
Hier vandaag lekker snert. come down easy || http://www.last.fm/user/Panzerke |
|
Pompoensoep |
|
Voor het eerst zelf spaghetti saus gemaakt. - gesnipperde knoflook - reepjes paprika - plakjes champignon In een hapjes pan fruiten met wat olijfolie - gehakt erbij mieteren en rul bakken - pak tomatenpuree erbij - kruiden naar smaak (in dit geval: provenciaalse kruiden, laurierblad, basilicum, klein beetje nootmuskaat, zout, peper) - even laten pruttelen en daarna een zakje soepgroenten erbij. - als laatste wat plakjes olijf erdoor roeren. Simpeler dan ik dacht en errrug lekker. Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. |
|
Straks pinda-rijst balletjes maken alvast voor de verjaardag van here MH. Nodig voor +/- 16 balletjes: 1 uitgeperste teen knoflook Gember (vers 2 cm, poeder op gevoel) 1/4 tl kurkuma 1 tl suiker 1/2 tl zout 1 tl chilisaus 2 tl vis of sojasaus 2 el verse koriander (hier uit potje helaas) sap van 1/2 limoen (ik doe het gewoon uit zo'n flesje) 225 gram rijst (gekookt) 100 gram fijngehakte pinda's 1). Knoflook, gember en kurkuma fijnmalen. (liefst in keukenmachine) 2). Suiker, zout, chili en sojasaus toevoegen. 3). 3/4 van de rijst erdoor heen gooien, en mee pureren/mengen tot het glad en plakkerig is. 4). Rol kleine balletjes en haal ze door de pinda's. 5). Frituur de balletjes tot ze lekker knapperig zijn. (in wokpan met olie of in frituur). Verder maak ik nog gehaktballetjes, wraps met monchou, zalm en pijnboompitjes en ook nog gevulde eieren met pesto. |
|
Zeeuwse Mosselen - Augustijn - met Frieten en Brood - Onbeperkt klaargemaakt met Augustijnbier vanavond op restaurant signature |
|
Stoommandje is een groot succes Kon helaas geen 2e (en 3e) laag bijkopen want de toko had alleen nog dekseltjes XD - Laagje van 3/4 cm water in een wok doen of pan - Limoen in plakjes snijden en op de bodem van het mandje leggen - Kipfilet kruiden naar smaak en op de limoen leggen Stoommandje in de wok plaatsen zodra er waterdamp uit de wok/pan komt. De groenten had ik ook willen stomen maar soit, dan maar in de grote wok. - Knoflook choppen - Oesterzwammen choppen - Paprika in dunne reepjes snijden - Had nog wat kip wat niet in het stoommandje paste, dus dat ging ook mee de wok in - Bamboe scheuten erbij - Als laatste een bakje taugé erdoor - Wat sesamzaad - Klein beetje zoet zure saus erbij Mihoen koken, afgieten en even mee wokken. Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. |
|
quote: Vraagje: hoe ontwikkeld de smaak van vlees zich als je dat enkel stoomt en zijn andere vleessoorten dan kip daar ook geschikt voor? Da's namelijk iets wat nog niet in me was opgekomen maar wellicht moet ik dat eens proberen. [Dit bericht is gewijzigd door XXL op 21-02-2010 4:37] Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Het smaakt anders ja dan als je het zou bakken, maar absoluut niet smakeloos. Nog een voordeel, het verbrand niet, dus de hele filet is gelijkmatig gekleurd. Als je het vlees eerst gemarineerd heb moet het ook prima lukken. En ja, andere dingen dan kip kunnen ook. Vis is ook bijzonder geschikt maar dat blieft meneer Mottighaerd niet dus dat is voor een andere keer. Rund en varken kan volgens mij ook, maar dit was de eerste keer dus dat heb ik zelf nog niet geprobeerd. Ook groenten schijnen no problemo te zijn. Maar dat ga ik proberen als ik nog 1 of 2 laagjes erbij heb. Het beviel mij iig erg goed dus ga er nog veel meer mee proberen. [Edit: De kip was iig sappig en ik had het idee dat de kruiden ook wat beter tot hun recht kwamen] [Dit bericht is gewijzigd door Mottighaerd op 20-02-2010 21:59] Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. |
|
2 Gevulde kippen in de oven spelfout weggehaald... |
|
Joodse kippen Gurp??? Lekkere nitzels zitten kauwen.. Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
quote: Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
quote: Nee, gewoon Arische kippen van de Super de Boer spelfout weggehaald... |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |