![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Erg simpel, maar zo lekker. Koolvisfilet, gewoon uit de diepvries, besmeren met soja. Beetje zout en peper er over heen, en wij hadden er 1 met oregano en 1 met rozemarijn, beide lekker. Dit in een pan waar 2 teentjes knoflook en een half uitje in gefruit zijn. Dat geserveerd met gebakken aardappel blokjes met peper, zout, rozemarijn, paprikapoeder en oregano. Laatste 5 minuten ui en paprika stukken mee bakken, lekker! ![]() |
|
quote: We hebben hier in nederland manneken pis, die is echt geweldig! http://www.mannekenpis.nl/ En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
Alleen jammer dat ze in hun neuspeuteren, dit vervolgens tot een balletje rollen, wegschieten, en daarna met hun blote handen de frieten in je zakje doen. ![]() ![]() |
|
Fish&Chips natuurlijk ![]() Of een heerlijke beef pie ![]() German U-Boats and Battle of the Atlantic U-666 ![]() |
|
quote: Hm. Das minder, ja. Maar goed, zoiets komt overal wel voor. Hetzelfde met geld aanpakken en dan je eten maken. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
quote: Idd ja, vroeger als vakantie werk in een broodbakkerij gewerkt. Als je er bij stil staat wat er af en toe in het brood verdwijnt eet je dat dus ook niet. Gewoon niet teveel over nadenken dus. Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. ![]() |
|
Maar als je het ziet gebeuren, is het wel wat minder. Heb dan ook (on)vriendelijk bedankt. (En een paar klanten weggejaagd) ![]() |
|
quote: Ja daar heb je dan wel weer gelijk in. (vind ik) Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. ![]() |
|
+1 Ik heb ooit een keer wat meegemaakt bij de edah, bah! We wilden wat gesneden vleeswaren hebben. Zit er naast dat gedeelte een meisje achter en onder de karren met melk de boel schoon te maken met een dweil ed. We vroegen of ze ons kon helpen en bestelden een ons ham. Ze staat op, loopt naar de snijmachine en pakt een ham met d'r zeiknatte handen. Juist. Laat maar. [Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 15-02-2010 21:48] En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
Stelletje hygiëne-freaks. Zo bouw je natuurlijk nooit weerstand op. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
Dat is een bareback party-argument. ![]() quote: Hmm ik heb een paar jaar lang redelijk regelmatig in België friet geprobeerd, maar overal was het veel te vet en daardoor zwaar, dus racen en de mayonaise was erg vaak niet fris, maar muf zuur en als de ellende nog niet genoeg is: geen satésaus (om over hagelslag maar te zwijgen!) ![]() Geef mij maar Bram Ladage, over vers en knapperig gesproken ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 15-02-2010 22:54] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
Wij moesten eens met de band in Belgenland spelen, alle 7 ziek van die vieze vette stinkende gore friet... Alleen daarom noem ik het hier patat, dat is nml. wel lekker. "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" ![]() |
|
gister zalig restaurantbezoekje vooral dessert was super nog aan t nagenieten ![]() ![]() |
|
![]() signature ![]() |
|
2 gebakken eieren. Simpel doch lekker. ![]() |
|
Mmmm ![]() ![]() |
|
quote: menopauze? signature ![]() |
|
Mmm.. ![]() |
|
Wordt een schamele uitsmijter dan ![]() |
|
Ik wil er niet over praten. ![]() |
|
bruine eitjes dan maar signature ![]() |
|
![]() zoiets ![]() ![]() ![]() |
|
euhm... wat is dat rooie ding? signature ![]() |
|
quote: Koolvis? GAT-VER-DAM-ME. Eet dan niks. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |