![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Foto! ![]() |
|
quote: das wel een goeie... Denk dat je dan idd beter voor de stamper kunt gaan. Maar als je bijvoorbeeld andijvie stamppot gaat maken, of gewoon aardappelpuree zijn die dingen ideaal; is in principe gewoon een uit de kluiten gewassen knoflookpers Black seeds of bunny! ![]() |
|
Ik stamp dus niet, ik mix. Broem broem! ![]() En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
Ik, uh, denk er nog even over na. ![]() |
|
quote:Echte Hollandse kost... ![]() |
|
quote: En zo gemakkelijk gemaakt dat zelfs de grootste keukenkluns het nog kan ![]() Black seeds of bunny! ![]() |
|
Tijdje terug spinazie stampot gemaakt. Kende ik niet, maar is ook erg lekker, met uitgebakken spek en hele kleine gehaktballetjes. ![]() En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
Of spruitjesstamppot met hamblokjes en kaas Black seeds of bunny! ![]() |
|
Mja, ik heb een jeugdtrauma qua spruitjes. ![]() En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
spruiten zijn veevoer ![]() |
|
Had ik ook, en witlof, maar nu vind ik het heerlijk ![]() Black seeds of bunny! ![]() |
|
quote:Wie niet. ![]() |
|
Witlof wel, ja. Gewoon gekookt! Donderdag nog gegeten. En voor psycho_pippi wat anders gemaakt, die vind het ultra goor, hehe. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
quote: Tuinbonen, macaroni met smac, goedkope ranja, melk... Brrr.... En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
quote: Koken, in ham wikkelen, en dan puree orover. In de oven en dan OMNOMNOM!!! Black seeds of bunny! ![]() |
|
quote: En kaas toch ook nog? Ik heb het wel eens gegeten voor het moetje, toen ik nog bij de marine zat en er niets anders te vreten was. Ik vond het niet zo. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
quote:Wat een combinatie..... ![]() |
|
Mmmm, kruidenpasta gemaakt van verse gember, knoflook, bosuitjes, koriander, peterselie en sojasaus. Toen vlees van kippenpoten gehaald(wat een KUTwerk), gebakken met een beetje sojasaus en knoflook-peper, daarna uit de pan. Paprika samen met een uitje bakken met de kruidenpasta, kokosmelk toevoegen, laten pruttelen tot het ietwat indikt. Op het laatst de kip erbij. Geserveerd met kokos-citroengras rijst. Het ruikt lekker, ik ben erg benieuwd. ![]() Edit: godverrr, dat was lekker! ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Silence op 29-10-2010 20:03] ![]() |
|
Simpele couscous met satésaus. ![]() Spinazie-spaghetti. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Pizza tomaat-kaas bodem, oregano & mozzarella. ![]() Lasagne. ![]() Kaas en tomaat. ![]() ![]() ![]() [Dit bericht is gewijzigd door DarkFire op 29-10-2010 23:46] Fuck your mother and your son will be your brother. ... I don't join groups, I become the group! ![]() |
|
quote: Euh. ... En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
quote: Wacht even... Je houdt dus wel van pizza's met tomaat en kaas, maar je houdt niet van tomaat en kaas... OK, volgende! Black seeds of bunny! ![]() |
|
quote: Yup, het is de macht van de voedselhemel. Fuck your mother and your son will be your brother. ... I don't join groups, I become the group! ![]() |
|
quote: Enneh... Hoe zit dat dan met lasagna; over het algemeen gemaakt met... uhh... hoe heet dat spul nou ook alweer... Oh ja; tomaat en kaas??? Black seeds of bunny! ![]() |
|
Als het in een gerecht zit is het toch heel wat anders. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |