![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
U bedoeld ene blender ![]() Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. ![]() |
|
Misschien kan je de rijst prakken of stampen (met zo'n, tja, stamper), dan hoef je geen blender (bedoel je denk ik) te kopen. Als je toch zoiets gaat kopen, ik zelf heb een staafmixer met mengkommetje en daar heb ik heel veel plezier van. Ik bedoel deze: ![]() Fickt nicht mit dem Raketemensch!! ![]() |
|
quote:Dan had ik een kwak rijst neer moeten leggen met losse pinda's ernaast. ![]() quote: Ja, ik bedoelde een staafmixer. ![]() ![]() ![]() |
|
Bretonse galettes gemaakt, lekker hoor. Boekweitpannenkoek kort bakken, beetje boter erop, omdraaien, plak rauwe ham erop, daar een eitje op breken (zorg dat de dooier in het midden blijft), bakken tot het eiwit wit is, zout en peper erover, beetje geraspte kaas erover, pakketje van de pannenkoek maken door de vier randen naar het midden te vouwen, pannenkoek omdraaien en nog even bakken tot het binnenste gaar is. ![]() Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
oh dat klinkt ernstig lekker. En ernstig goed voor de lijn ![]() ![]() |
|
damn, vraag me af wat ik zo ga eten... genoeg in de keet, maar geen zin om überhaupt wat te maken... ![]() ![]() |
|
Vanavond pasta eten, en morgen een kabeljauw curry maken, ik ben nu al benieuwd. ![]() ![]() |
|
Ik ga vanavond ook voor pasta denk ik, met tonijn en erwten. Voor morgen moet ik nog wat verzinnen. ![]() |
|
Ik ga vanavond voor hetzelfde als gisteravond. Komt logistiek het beste uit. ![]() |
|
quote:Pasta zelf maken? Dus de pasta, niet het bijelkaarflikkeren van de ingredienten. ![]() Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
quote: Hoho, ben nog maar net begonnen met koken, niet te snel. Heb geeneens een pastamolen. Pasta uit een zak, van de Albert Heijn denk ik, dus dan kan ik ook euroshopper nemen. ![]() ![]() |
|
quote:*pruttel* 'kHeb ook, nog, geen pastamachine, hoor. Maar m'n ouders wel. Gebruiken ze vaak. *not* 'Verse' pasta van A-H excellent is ook goed. ![]() Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
Zat al aan excellent te denken moest het uit een zak komen. Mijn moeder heeft ook zo'n molen, maar het is veel werk om pasta te maken dacht ik, dus die zal ook niet al te vaak gebruikt worden. ![]() |
|
quote:Pasgeleden wel de gehaktmolen geleend. Toch zelf eentje kopen. Mooi speelgoed, man. Voor de paté natuurlijk, maar ook hamburgers. Struisvoge- of lamsgehakt is anders niet gemakkelijk te krijgen. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
quote: Ongetwijfeld, de vriend van mijn moeder heeft ook van dat mooie spul voor in de keuken, alleen geen tijd om te koken. :') Hmmm, hamburgers. Moet je in de supermarkt eens om vragen. ![]() ![]() |
|
quote:Die AH hier bij mij om de hoek zeker. :gaaf: Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
Vanavond een kaasfondue in elkaar flantsen. Met broodjes, en groentetjes... lekker. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. ![]() |
|
quote: Hamburgers eet ik maar op één plaats, de Cannibalfrituur in Oostende, daar weet ik zeker dat ze erg lekker zijn ![]() Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness ![]() ![]() ![]() |
|
Zo.. Ossobucco staat op. ![]() Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
Vanavond curry met kabeljauw en kikkererwten. Met knoflook, ui, verse gember, gemalen en gedroogde koriander en nog wel wat meer. ![]() ![]() |
|
Iemand nog tips voor goede (semi) kant-en-klaar pinda/satesaus? Oa Remia, Wijco en C1000 zijn niet echt mijn ding. ![]() |
|
Van Calvé heb je het geloof ik ook, melk (of water?) erbij, opwarmen. Klein scheutje ketjap + een beetje sambal doorheen = ![]() ![]() |
|
Thanks ![]() Ik zal eens kijken of ze die hier ook hebben. Zelf maken kan uiteraard ook, maar dat is soms net effe te veel werk. ![]() |
|
Klopt. Oh, bij de toko hebben ze vaak ook errug lekkere pindasaus, gewoon even rondsnuffelen, er is erg veel, en bijna alles smaakt goed. ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |