IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Eten en of koken [deel 2] Vorige pagina | Volgende pagina
Psycho Pippi
"I'M NOT RIDIN' THE PIG!!!"
Usericon van Psycho Pippi
Posted 29-08-2010 22:32 by Psycho Pippi Profiel van Psycho Pippi

quote:
Op 29 augustus 2010 22:27 schreef Silence het volgende:
Zo bedoel ik het niet Ik heb ze dit jaar sowieso niet opgediend. De rijst moest gepureerd worden, gedeeltelijk, maar ik had geen pureerder(?). Dus hoe ik mijn best ook deed, ze vielen steeds uit elkaar... Het smaakte wel lekker!




Even serieus: Dan maar geen balletjes, het gaat toch om de smaak en dat je wat binnen krijgt?


We're never gonna survive unless.... we are a little crazy....


Mottighaerd
Yarp
Usericon van Mottighaerd
Posted 29-08-2010 22:32 by Mottighaerd Profiel van Mottighaerdhttp://www.last.fm/user/flepmelg

U bedoeld ene blender


Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off.


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 29-08-2010 22:32 by M. Profiel van M.

Misschien kan je de rijst prakken of stampen (met zo'n, tja, stamper), dan hoef je geen blender (bedoel je denk ik) te kopen.

Als je toch zoiets gaat kopen, ik zelf heb een staafmixer met mengkommetje en daar heb ik heel veel plezier van.
Ik bedoel deze:



Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Silence
Usericon van Silence
Posted 29-08-2010 22:37 by Silence Profiel van Silence

quote:
Op 29 augustus 2010 22:32 schreef Psycho Pippi het volgende:


Even serieus: Dan maar geen balletjes, het gaat toch om de smaak en dat je wat binnen krijgt?
Dan had ik een kwak rijst neer moeten leggen met losse pinda's ernaast.

quote:
Op 29 augustus 2010 22:32 schreef M. het volgende:
Misschien kan je de rijst prakken of stampen (met zo'n, tja, stamper), dan hoef je geen blender (bedoel je denk ik) te kopen.

Als je toch zoiets gaat kopen, ik zelf heb een staafmixer met mengkommetje en daar heb ik heel veel plezier van.
Ik bedoel deze:




Ja, ik bedoelde een staafmixer. Prakken heb ik geprobeerd, maar het lukte gewoon niet.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 29-08-2010 22:41 by bastianus Profiel van bastianus

Bretonse galettes gemaakt, lekker hoor. Boekweitpannenkoek kort bakken, beetje boter erop, omdraaien, plak rauwe ham erop, daar een eitje op breken (zorg dat de dooier in het midden blijft), bakken tot het eiwit wit is, zout en peper erover, beetje geraspte kaas erover, pakketje van de pannenkoek maken door de vier randen naar het midden te vouwen, pannenkoek omdraaien en nog even bakken tot het binnenste gaar is.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Helnorsk
burn black
Usericon van Helnorsk
Posted 30-08-2010 16:17 by Helnorsk Profiel van Helnorsk

oh dat klinkt ernstig lekker. En ernstig goed voor de lijn


herrie
Usericon van herrie
Posted 30-08-2010 16:18 by herrie Profiel van herrie

damn, vraag me af wat ik zo ga eten... genoeg in de keet, maar geen zin om überhaupt wat te maken...


Silence
Usericon van Silence
Posted 18-09-2010 14:25 by Silence Profiel van Silence

Vanavond pasta eten, en morgen een kabeljauw curry maken, ik ben nu al benieuwd.


Nimbus
Usericon van Nimbus
Posted 18-09-2010 14:32 by Nimbus Profiel van Nimbus

Ik ga vanavond ook voor pasta denk ik, met tonijn en erwten. Voor morgen moet ik nog wat verzinnen.


Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 18-09-2010 14:50 by Vargen666 Profiel van Vargen666http://www.facebook.com/ultravargen

Ik ga vanavond voor hetzelfde als gisteravond. Komt logistiek het beste uit.



kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 18-09-2010 14:56 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 18 september 2010 14:32 schreef Nimbus het volgende:
Ik ga vanavond ook voor pasta denk ik, met tonijn en erwten. Voor morgen moet ik nog wat verzinnen.
Pasta zelf maken? Dus de pasta, niet het bijelkaarflikkeren van de ingredienten.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Nimbus
Usericon van Nimbus
Posted 18-09-2010 15:02 by Nimbus Profiel van Nimbus

quote:
Op 18 september 2010 14:56 schreef kwelgeest het volgende:
Pasta zelf maken? Dus de pasta, niet het bijelkaarflikkeren van de ingredienten.


Hoho, ben nog maar net begonnen met koken, niet te snel. Heb geeneens een pastamolen.

Pasta uit een zak, van de Albert Heijn denk ik, dus dan kan ik ook euroshopper nemen.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 18-09-2010 15:03 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 18 september 2010 15:02 schreef Nimbus het volgende:
Hoho, ben nog maar net begonnen met koken, niet te snel. Heb geeneens een pastamolen.

Pasta uit een zak, van de Albert Heijn denk ik, dus dan kan ik ook euroshopper nemen.
*pruttel*

'kHeb ook, nog, geen pastamachine, hoor. Maar m'n ouders wel. Gebruiken ze vaak. *not*
'Verse' pasta van A-H excellent is ook goed.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Nimbus
Usericon van Nimbus
Posted 18-09-2010 15:08 by Nimbus Profiel van Nimbus

Zat al aan excellent te denken moest het uit een zak komen.

Mijn moeder heeft ook zo'n molen, maar het is veel werk om pasta te maken dacht ik, dus die zal ook niet al te vaak gebruikt worden.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 18-09-2010 15:10 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 18 september 2010 15:08 schreef Nimbus het volgende:
Zat al aan excellent te denken moest het uit een zak komen.

Mijn moeder heeft ook zo'n molen, maar het is veel werk om pasta te maken dacht ik, dus die zal ook niet al te vaak gebruikt worden.
Pasgeleden wel de gehaktmolen geleend. Toch zelf eentje kopen. Mooi speelgoed, man.
Voor de paté natuurlijk, maar ook hamburgers. Struisvoge- of lamsgehakt is anders niet gemakkelijk te krijgen.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Nimbus
Usericon van Nimbus
Posted 18-09-2010 15:13 by Nimbus Profiel van Nimbus

quote:
Op 18 september 2010 15:10 schreef kwelgeest het volgende:
Pasgeleden wel de gehaktmolen geleend. Toch zelf eentje kopen. Mooi speelgoed, man.
Voor de paté natuurlijk, maar ook hamburgers. Struisvoge- of lamsgehakt is anders niet gemakkelijk te krijgen.


Ongetwijfeld, de vriend van mijn moeder heeft ook van dat mooie spul voor in de keuken, alleen geen tijd om te koken. :')

Hmmm, hamburgers.

Moet je in de supermarkt eens om vragen.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 18-09-2010 15:13 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 18 september 2010 15:13 schreef Nimbus het volgende:
Ongetwijfeld, de vriend van mijn moeder heeft ook van dat mooie spul voor in de keuken, alleen geen tijd om te koken. :')

Hmmm, hamburgers.

Moet je in de supermarkt eens om vragen.
Die AH hier bij mij om de hoek zeker. :gaaf:


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 18-09-2010 15:47 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Profiel van zillah-mortehttp://aeterna.cjb.net

Vanavond een kaasfondue in elkaar flantsen. Met broodjes, en groentetjes... lekker.


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 18-09-2010 15:49 by Beli Mawr (Moderator) Profiel van Beli Mawrhttp://www30.brinkster.com/belimawr

quote:
Op 18 september 2010 15:13 schreef Nimbus het volgende:
Ongetwijfeld, de vriend van mijn moeder heeft ook van dat mooie spul voor in de keuken, alleen geen tijd om te koken. :')

Hmmm, hamburgers.

Moet je in de supermarkt eens om vragen.

Hamburgers eet ik maar op één plaats, de Cannibalfrituur in Oostende, daar weet ik zeker dat ze erg lekker zijn en je maag vullen.


Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 19-09-2010 13:12 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

Zo.. Ossobucco staat op.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Silence
Usericon van Silence
Posted 19-09-2010 13:15 by Silence Profiel van Silence

Vanavond curry met kabeljauw en kikkererwten. Met knoflook, ui, verse gember, gemalen en gedroogde koriander en nog wel wat meer.


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 19-09-2010 13:19 by Forever After Profiel van Forever After

Iemand nog tips voor goede (semi) kant-en-klaar pinda/satesaus?

Oa Remia, Wijco en C1000 zijn niet echt mijn ding.



 


Silence
Usericon van Silence
Posted 19-09-2010 13:30 by Silence Profiel van Silence

Van Calvé heb je het geloof ik ook, melk (of water?) erbij, opwarmen. Klein scheutje ketjap + een beetje sambal doorheen =


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 19-09-2010 13:36 by Forever After Profiel van Forever After

Thanks
Ik zal eens kijken of ze die hier ook hebben.

Zelf maken kan uiteraard ook, maar dat is soms net effe te veel werk.


 


Silence
Usericon van Silence
Posted 19-09-2010 13:45 by Silence Profiel van Silence

Klopt. Oh, bij de toko hebben ze vaak ook errug lekkere pindasaus, gewoon even rondsnuffelen, er is erg veel, en bijna alles smaakt goed.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen