|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Leuk! Ik, Wil Schuurman |
|
Jups, dat is wel een fijne tent. Gek genoeg verkopen ze bij de Jumbo bij mij om de hoek bijna alles wat je voor een redelijke curry nodig hebt (galanga, sereh, geelwortel etc. etc.). En dan heb ik het uiteraard niet over de poedertjes van meneer Conimex . Afijn, voor de liefhebber: google een Massaman curry, erg toffe Thaise curry. Ik, Wil Schuurman |
|
Morgen weer'es levers. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote:Je kan bij de Jumbo een aanvraag doen. Ze beweren dat ze producten in huis halen wanneer je er om vraagt. |
|
quote: Gekke brabo's dat het zijn. Ik zal het eens vragen, maar gezien het hoge tokkie-gehalte van het personeel verwacht ik eerder een antwoord als "Ka-vier? Nee, we hebben alleen K3" maargoed. Ik, Wil Schuurman |
|
quote:Nou het ding is weer kromgetrokken, en voelt als een rubberen schoenzool. Of het is slecht vlees of ik kan blijkbaar geen runderlap bereiden. |
|
Misschien eens met tofu proberen? Misschien moet je het eens samen met iemand anders maken die er ervaring mee heeft, je oma of zo, dan kun je erachter komen wat je precies fout doet. [Dit bericht is gewijzigd door bokaj op 18-03-2011 16:37] |
|
Thuis lukte het wel. Misschien ligt het ook wel aan de pan. Ik snap het in ieder geval niet. Bloemetjeslap. |
|
Bak je hem in één keer of zo? Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Nee? |
|
Dus je snijdt hem in blokjes? Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Het is een vrij "los" stuk vlees, en ik snijd hem tussen die stukken door, of zo. Kan het niet echt uitleggen. |
|
Wat trekt er krom dan?? Ik snap het niet! Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Die stukjes vlees! Het zijn 5 of 6 stukken en die trekken allemaal enigzins krom. Het ding klinkt inderdaad als een groot ding, maar ik doelde vooral op de 2 grootste stukken. Ach, hoe dan ook: extra veel groente er in. Die smaakten de vorige keer ook goed. [Dit bericht is gewijzigd door Silence op 18-03-2011 17:52] |
|
Wat voor pan gebruik je eigenlijk, Silence? |
|
Onweerwolf gaat zo macaroni eten [/zachteG] |
|
Vargen dondert zo een BBQ Chicken pizza in den furnace. |
|
Een BBQ in het fornuis donderen. :') |
|
het is hier restjes-opmaak-dag voor ik terug ga naar de mam, maar t is moeilijk om restjes op te maken, zonder nieuwe verpakkingen open te maken die ook weer op moeten... aaaaaaarrrrrrrgh [/zachteG] |
|
Het is een fysieuze circel ja. |
|
Wat zijn je restjes dan? Subtiel kamerolifantje |
|
Een wat? En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Noedels zometeen. |
|
Maximum aantal reacties is bereikt. Dit topic is automatisch afgesloten door Slotje |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina |