|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Mja..idd ja..ongesteld zijn is zo ontzettend fijn...die pil kan wel weg hoor.. Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
Ik vind dat het tijd wordt voor de mannenpil, ik vertrouw die vrouwen voor geen meter. I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote: dan maar gelijk alles gratis maken? profiteur... Je moeder. |
|
quote: ja en ik heb hier een appel, maar die vind ik niet lekker. Waar is de peer dan. Zo kan ik ze ook verzinnen, dat is niet aan de orde "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: Nee, dat is waar. Maar het is wel een anticonceptie middel, dus dat is toch wel het hoofddoel van de pil. Ook al zijn er natuurlijk nog vele andere redenen om de pil te slikken. "...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..." |
|
quote:Voor de mensen die niet kunnen werken zijn voorzieningen die genoeg zijn om te overleven en als ze de tijd van hun leven waarin ze konden werken, ook normaal en goed hebben gewerkt, krijgen ze niets te kort. (zolang het in die tijd gewone arbeiders waren, want arbeidsongeschikte ondernemers worden door de overheid genaaid) Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: Mee eens "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: Schrik niet van de prijzen van geneesmiddelen, knijp maar in je handjes dat er een hoop vergoed wordt. En ik weet echt wel waar ik 't over heb hoor. So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) |
|
quote: *kuch* je gelooft het zelf he? ik hou 300 zeuro per maand over om van te leven samen met m'n kind.Denk je serieus dat ik dan liever 20 euro aan de pil geef dan 20 euro aan eten voor m'n kind?Ik denk dat jij een beetje een te rooskleurig beeld hebt van de 'sociale voorzieningen' Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
quote: Wij weten niet wat jou leefsituatie is, moeilijk te oordelen in zo'n geval "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote:Hoe lang weten we nou al van het bestaan van SOAs.. en hoe lang gaat het nou al mis? Mensen en verantwoordelijkheden.. zo werkt het nou eenmaal niet. "Mij overkomt dat toch niet" et voila.. nog meer kosten voor de staat. I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: Roken echt nodig? Pfff, onzin. En methadon wordt toch gratis verstrekt? Ben ik het ook helemaal mee eens. En seks is geen verslaving, dus die vergelijking slaat zowiezo nergens op. Het gaan zowiezo niet om seks, maar om het niet zwanger worden. "...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..." |
|
quote: Ja..maar roep dan ook niet van alles..er zijn mensen die met nog minder moeten rondkomen. Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
quote: Als je prikpil hebt wordt je helemaal NIET meer ongesteld. Nooit, totdat je ermee stopt. LAI LAI HEI |
|
quote: Niet doen!!!! Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
quote: Ja, en dus ga je er maar vanuit dat iedereen het zou moeten kunnen betalen? ZO niet dan heb je pech... "...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..." |
|
quote:Hoezo? Waarom ben jij arbeidsongeschikt? En hoeveel procent? En hoe kan het dat je dan wel klaagt over te weinig geld, maar wel genoeg geld hebt om de hele dag te internetten? Dit is niet lullig bedoeld, maar er zijn dus genoeg sociale voorzieningen om te overleven en er nog leuke dingen bij te doen, zoals in jouw geval dan internetten. Het is voor een maatschappij gewoon onmogelijk om bij iedere arbeidsongeschikte persoon 5 miljoen euro op de bankrekening te storten. En denk nu niet dat ik er niets vanaf weet, want mijn vader is ook 100% arbeidsongeschikt. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
Er zijn mensen die als maagd sterven...onvoorstelbaar |
|
quote:Seks echt nodig? Pffff, onzin. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: om even de meest ontopic opmerking ooit te maken I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
quote: Internetten is tegenwoordig niet meer zo duur, en je kan ook door geestelijke omstandigheden (tijdelijk) arbeidsongeschikt zijn. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: Waarom niet? Een vriendin van me heeft het en het werkt prima als het eenmaal goed is afgesteld. Je hebt na het stoppen alleen wat langer de tijd nodig dan na de pil om zwanger te worden. "...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..." |
|
quote:Mogelijk, doet er niet aan af dat we hier een enorm luxe probleem hebben. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: Weet je...dat gaat je geen ene moer aan. Probeer het zelf een keer..praten we daarna verder. Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |