IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : het grote "de pil" topic Vorige pagina | Volgende pagina
karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 19-08-2003 13:33 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 19 augustus 2003 13:32 schreef Sarah het volgende:
ERG slim, dan gaat dus echt niemand meer naar de tandarts en krijgt iedereen schijt aan SOA's en daarvan krijg je dus echt rotte tanden en geslachtsziekten. Nee dit vind ik echt zo SLECHT!

misschien leren mensen dan eindelijk weer eens wat verantwoordelijkheden kennen. zou het zelf toch wel volhouden.

Je moeder.

Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 19-08-2003 13:33 by Vampie Profiel van Vampie

quote:
Op 19 augustus 2003 13:32 schreef Chantalie het volgende:
Of als ' ie ligt te spugen en vergaat van de buik/rugpijn omdat 'ie bloed tussen z'n benen.

Mja..idd ja..ongesteld zijn is zo ontzettend fijn...die pil kan wel weg hoor..

Some cause happiness wherever they go , others whenever they go

Dunne_Hein
stfu Donny
Usericon van Dunne_Hein
Posted 19-08-2003 13:33 by Dunne_Hein Profiel van Dunne_Hein

Ik vind dat het tijd wordt voor de mannenpil, ik vertrouw die vrouwen voor geen meter.

I can't shoot straight unless I've had a pint!

karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 19-08-2003 13:34 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 19 augustus 2003 13:33 schreef Vampie het volgende:
Mja..idd ja..ongesteld zijn is zo ontzettend fijn...die pil kan wel weg hoor..

dan maar gelijk alles gratis maken? profiteur...

Je moeder.

0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 19-08-2003 13:34 by 0Tolerence Profiel van 0Tolerence

quote:
Op 19 augustus 2003 13:32 schreef Chantalie het volgende:
En de mensen die huidkanker hebben opgelopen doordat ze teveel gezond hebben dan?

ja en ik heb hier een appel, maar die vind ik niet lekker. Waar is de peer dan.

Zo kan ik ze ook verzinnen, dat is niet aan de orde

"This one is older than shit, heavier than time!"

anonymous
Usericon van anonymous
Posted 19-08-2003 13:34 by anonymous Profiel van anonymous

quote:
Op 19 augustus 2003 13:32 schreef Vampie het volgende:
Welke idioot verzon hier trouwens dat de pil alleen geslikt word om seks te hebben? Elke idioot weet dat dat ding niet 100% betrouwbaar is..

Nee, dat is waar. Maar het is wel een anticonceptie middel, dus dat is toch wel het hoofddoel van de pil. Ook al zijn er natuurlijk nog vele andere redenen om de pil te slikken.

"...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..."

Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 19-08-2003 13:34 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

quote:
Op 19 augustus 2003 13:30 schreef Vampie het volgende:
Ik hoor je nog wel een keer als je niet kunt werken knul...
Voor de mensen die niet kunnen werken zijn voorzieningen die genoeg zijn om te overleven en als ze de tijd van hun leven waarin ze konden werken, ook normaal en goed hebben gewerkt, krijgen ze niets te kort. (zolang het in die tijd gewone arbeiders waren, want arbeidsongeschikte ondernemers worden door de overheid genaaid)

Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.

0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 19-08-2003 13:34 by 0Tolerence Profiel van 0Tolerence

quote:
Op 19 augustus 2003 13:33 schreef WickedKimmie het volgende:
Hier ben ik het eigenlijk wel mee eens.

Goeie oplossing?:

De pil vergoeden mits er een medische verklaring afgegeven is dat het daadwerkelijk is bedoeld als 'medicijn voor een ziekte'. Net als borsverkleining bijvoorbeeld.
Anders valt de pil mijns inziens onder condooms en andere troep en mag ie van mij uit t ziekenfonds.

Mee eens

Chantalie
Prrrrrrrrrrrrr
Usericon van Chantalie
Posted 19-08-2003 13:35 by Chantalie Profiel van Chantalie

quote:
Op 19 augustus 2003 13:32 schreef karnivoor het volgende:
dan moeten ze niet alles gaan betalen maar alles afschaffen

Schrik niet van de prijzen van geneesmiddelen, knijp maar in je handjes dat er een hoop vergoed wordt.
En ik weet echt wel waar ik 't over heb hoor.

So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos)

Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 19-08-2003 13:35 by Vampie Profiel van Vampie

quote:
Op 19 augustus 2003 13:34 schreef Misanthrope het volgende:
Voor de mensen die niet kunnen werken zijn voorzieningen die genoeg zijn om te overleven en als ze de tijd van hun leven waarin ze konden werken, ook normaal en goed hebben gewerkt, krijgen ze niets te kort. (zolang het in die tijd gewone arbeiders waren, want arbeidsongeschikte ondernemers worden door de overheid genaaid)

*kuch* je gelooft het zelf he? ik hou 300 zeuro per maand over om van te leven samen met m'n kind.Denk je serieus dat ik dan liever 20 euro aan de pil geef dan 20 euro aan eten voor m'n kind?Ik denk dat jij een beetje een te rooskleurig beeld hebt van de 'sociale voorzieningen'

0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 19-08-2003 13:36 by 0Tolerence Profiel van 0Tolerence

quote:
Op 19 augustus 2003 13:35 schreef Vampie het volgende:
*kuch* je gelooft het zelf he? ik hou 300 zeuro per maand over om van te leven samen met m'n kind.Denk je serieus dat ik dan liever 20 euro aan de pil geef dan 20 euro aan eten voor m'n kind?Ik denk dat jij een beetje een te rooskleurig beeld hebt van de 'sociale voorzieningen'

Wij weten niet wat jou leefsituatie is, moeilijk te oordelen in zo'n geval

helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 19-08-2003 13:36 by helmet Profiel van helmethttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 19 augustus 2003 13:33 schreef karnivoor het volgende:
misschien leren mensen dan eindelijk weer eens wat verantwoordelijkheden kennen.
Hoe lang weten we nou al van het bestaan van SOAs.. en hoe lang gaat het nou al mis? Mensen en verantwoordelijkheden.. zo werkt het nou eenmaal niet. "Mij overkomt dat toch niet" et voila.. nog meer kosten voor de staat.

I'm not being rude. You're just insignificant.

anonymous
Usericon van anonymous
Posted 19-08-2003 13:37 by anonymous Profiel van anonymous

quote:
Op 19 augustus 2003 13:28 schreef Misanthrope het volgende:
Ook behoorlijk aso dan, dat wij andere verslavende dingen, zoals roken en drugs, want de mensen die het gebruiken hebben het echt nodig, niet vergoeden.

Roken echt nodig? Pfff, onzin. En methadon wordt toch gratis verstrekt? Ben ik het ook helemaal mee eens. En seks is geen verslaving, dus die vergelijking slaat zowiezo nergens op. Het gaan zowiezo niet om seks, maar om het niet zwanger worden.

"...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..."

Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 19-08-2003 13:37 by Vampie Profiel van Vampie

quote:
Op 19 augustus 2003 13:36 schreef 0Tolerence het volgende:

Ja..maar roep dan ook niet van alles..er zijn mensen die met nog minder moeten rondkomen.

Sarah
Thor
Usericon van Sarah
Posted 19-08-2003 13:37 by Sarah Profiel van Sarah

quote:
Op 19 augustus 2003 13:32 schreef Leviathanica het volgende:
Ik heb er ook aan zitten denken om de prikpil te nemen.
Hopelijk wordt ik dan ook minder of helemaal niet meer ongesteld, want met de pil wordt ik veel vaker ongesteld dan zonder pil.

Als je prikpil hebt wordt je helemaal NIET meer ongesteld. Nooit, totdat je ermee stopt.

LAI LAI HEI

Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 19-08-2003 13:37 by Vampie Profiel van Vampie

quote:
Op 19 augustus 2003 13:37 schreef Sarah het volgende:
Als je prikpil hebt wordt je helemaal NIET meer ongesteld. Nooit, totdat je ermee stopt.

Niet doen!!!!

anonymous
Usericon van anonymous
Posted 19-08-2003 13:38 by anonymous Profiel van anonymous

quote:
Op 19 augustus 2003 13:36 schreef 0Tolerence het volgende:

Ja, en dus ga je er maar vanuit dat iedereen het zou moeten kunnen betalen? ZO niet dan heb je pech...

Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 19-08-2003 13:38 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

quote:
Op 19 augustus 2003 13:35 schreef Vampie het volgende:
Hoezo? Waarom ben jij arbeidsongeschikt? En hoeveel procent? En hoe kan het dat je dan wel klaagt over te weinig geld, maar wel genoeg geld hebt om de hele dag te internetten? Dit is niet lullig bedoeld, maar er zijn dus genoeg sociale voorzieningen om te overleven en er nog leuke dingen bij te doen, zoals in jouw geval dan internetten. Het is voor een maatschappij gewoon onmogelijk om bij iedere arbeidsongeschikte persoon 5 miljoen euro op de bankrekening te storten. En denk nu niet dat ik er niets vanaf weet, want mijn vader is ook 100% arbeidsongeschikt.

Mariekwel
Usericon van Mariekwel
Posted 19-08-2003 13:38 by Mariekwel Profiel van Mariekwel

Er zijn mensen die als maagd sterven...onvoorstelbaar

Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 19-08-2003 13:39 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

quote:
Op 19 augustus 2003 13:37 schreef anonymous het volgende:
Roken echt nodig? Pfff, onzin. En methadon wordt toch gratis verstrekt? Ben ik het ook helemaal mee eens. En seks is geen verslaving, dus die vergelijking slaat zowiezo nergens op. Het gaan zowiezo niet om seks, maar om het niet zwanger worden.
Seks echt nodig? Pffff, onzin.

WickedKimmie
Gekke Kimmie
Usericon van WickedKimmie
Posted 19-08-2003 13:39 by WickedKimmie Profiel van WickedKimmie

quote:
Op 19 augustus 2003 13:38 schreef Mariekwel het volgende:
Er zijn mensen die als maagd sterven...onvoorstelbaar

om even de meest ontopic opmerking ooit te maken

I spy with my little and verrry evil eye.....

Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 19-08-2003 13:39 by Leviathanica Profiel van Leviathanicahttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

quote:
Op 19 augustus 2003 13:38 schreef Misanthrope het volgende:
Hoezo? Waarom ben jij arbeidsongeschikt? En hoeveel procent? En hoe kan het dat je dan wel klaagt over te weinig geld, maar wel genoeg geld hebt om de hele dag te internetten? Dit is niet lullig bedoeld, maar er zijn dus genoeg sociale voorzieningen om te overleven en er nog leuke dingen bij te doen, zoals in jouw geval dan internetten. Het is voor een maatschappij gewoon onmogelijk om bij iedere arbeidsongeschikte persoon 5 miljoen euro op de bankrekening te storten. En denk nu niet dat ik er niets vanaf weet, want mijn vader is ook 100% arbeidsongeschikt.

Internetten is tegenwoordig niet meer zo duur, en je kan ook door geestelijke omstandigheden (tijdelijk) arbeidsongeschikt zijn.

Iedereen heeft recht op mijn mening.

anonymous
Usericon van anonymous
Posted 19-08-2003 13:40 by anonymous Profiel van anonymous

quote:
Op 19 augustus 2003 13:37 schreef Vampie het volgende:
Niet doen!!!!

Waarom niet? Een vriendin van me heeft het en het werkt prima als het eenmaal goed is afgesteld. Je hebt na het stoppen alleen wat langer de tijd nodig dan na de pil om zwanger te worden.

Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 19-08-2003 13:40 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

quote:
Op 19 augustus 2003 13:39 schreef Leviathanica het volgende:
Internetten is tegenwoordig niet meer zo duur, en je kan ook door geestelijke omstandigheden (tijdelijk) arbeidsongeschikt zijn.
Mogelijk, doet er niet aan af dat we hier een enorm luxe probleem hebben.

Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 19-08-2003 13:41 by Vampie Profiel van Vampie

quote:
Op 19 augustus 2003 13:38 schreef Misanthrope het volgende:

Weet je...dat gaat je geen ene moer aan.
Probeer het zelf een keer..praten we daarna verder.

Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com