|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: betaalbaar en gratis is heel wat anders Je moeder. |
|
En het is en blijft luxe. We zouden blij moeten zijn dat het hier te krijgen is. |
|
quote: ik Je moeder. |
|
quote: quote: quote: quote: Welke vorige posten precies? The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
quote: Dat vraag ik me ook af... "...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..." |
|
quote: Is ze nu gratis dan? Bij ons iig niet, je krijgt gewoon een groot deel terugbetaald.. Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
quote: In sommige gevalleen is dat helemaal niet heel wat anders! "...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..." |
|
quote: Ga maar vast sparen voor je alimentatie. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: Nee want ik draag mijn eigen verantwoordelijkheid en gebruik een condoom of in geval van mijn huidige relatie zorg ik ervoor dat mijn vriendin voorbehoedsmiddelen gebruikt. (als er betrouwbare en gangabre mannen voorbehoedsmiddelen zouden zijn dan zou ik die graag zelf gebruiken). Bovendien jouw woorden: 'jouw elke wipje' illustreren juist wat ik bedoel te zeggen: een wipje is niet zonder consequenties, als je die consequenties niet kan of wil dragen dan moet je maar van die wipjes afzien en niet aan anderen opleggen. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: wanneer niet dan? [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 19-08-2003 14:12] Je moeder. |
|
quote: Verder terug! "...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..." |
|
quote: sorry wij zijn niet zo dom dat we lekker onveilig gaan doen omdat het niet gratis is damn dat mensen zo dom zijn dat ze dat denken Je moeder. |
|
quote: Bij ons gratis, ja. "...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..." |
|
quote: quote: I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote: Ik bedoel dat veel mensen geen voorbehoedsmiddelen kunnen betalen. Ze hebben dan toch sex, dat is inderdaad dom. Ik zou dan ook helemaal kappen als ik geen beschikking had over voorbehoedsmiddelen. Maarja, de meeste mensen denken niet, die neuken. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: Als je echt heel weinig geld hebt. Dan is elk extra kostenplaatje al te veel. "...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..." |
|
Iedereen heeft het wel over het anti-conceptie aspect van de pil, maar ik ken meerdere vrouwen die op advies van de dokter aan de pil moesten (toen nog wel volledig vergoed) omdat ze anders elke maand completely fucked up waren door die ongesteldheid. En persoonlijk vind ik het geen pretje om mn vriendin 1 week in de maand zo te zien. Dus vergoed dat ding gewoon. Je betaalt die ultra hoge ziekenfonds rotzooi niet voor niks. You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
|
quote: Dat vind ik persoonlijk ook wat te veel van 't goede Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
quote: Zelfs als de pil gratis is (wat in België niet het geval is), moet je toch nog de dokter betalen voor voorschriften en onderzoek. Of is dat ook afgeschaft? Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
quote: Zie mijn post op pagina 7 of 8 van deze thread. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Ik zou dat ook heel knap vinden als die mensen dan helemaal geen seks meer hadden. En is dat iets wat je dan van de mensen moet vragen? Want dan komt het er dus op neer dat arme mensen geen seks meer kunnen hebben en rijke mensen die de pil wel kunnen betalen kunnen er ongestrafd op los neuken. "...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..." |
|
quote: Dat is inderdaad vals, dus: vergoed dat ding, op z'n minst een deel ervan! Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Typisch zo'n christelijke (CDA) instelling van: de familie, familie, familie, familie is alles. Vuile jezus-pijpende, bijbelvretende kankerlijers! |
|
quote: Nee, dat doe ik niet. Maar niet zo naïef zijn, hoor. Ook vrouwen kunnen puur op soren uit zijn en daar is niks mis mee. Iedereen moet voor zich weten hoe hij/zij zijn/haar sexleven invult. Maar dan niet achteraf zitten mekkeren over de eventuele consequenties. Maar relax, de pil mag van mij best in het ziekenfonds blijven. Betalen doe ik toch al. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |