|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: LAI LAI HEI |
|
quote: Ik vind het kunnen kiezen voor wel of geen kinderen geen luxe probleem!! Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: Nou dat is dan de oplossing! Geen seks meer... "...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..." |
|
quote: jezus zoveel??>? wees blij, ik hou nog niet eens 100€ over inclusief salaris! Je moeder. |
|
quote:Waarom niet? Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: GEWELDIG!!! Ik ga de prikpil nemen! Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: begin er dan ook niet over Je moeder. |
|
quote:Jij eet, drinkt, betaalt de telefoonrekening en je verzekering van 100 Euro per maand?!!? I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: Nee niet waar. Bij de pil kan het ook een jaar duren voordat je weer vruchtbaar bent. En bij de prikpil ook. Maar je kan er niet onvruchtbaar van worden ofzo...Je wordt altijd gewoon ongesteld na of heel kort of soms wel 15 maanden. Ligt er maar net aan. LAI LAI HEI |
|
quote:Of alleen anale sex You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
|
quote: Het is maar wat je een luxeprobleem vindt... Ik vind gratis anticonceptie echt geen luxe, maar vanzelfsprekend. "...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..." |
|
quote:Jemig Kramyvoor.. volgens mij heb jij toch zeker in talloze eerdere discussies kunnen lezen hoe de situatie van Vampie is, waarom ze niet kan werken en hoeveel geld ze per maand krijgt. I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: Wat een partij bullshit zeg I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote: jep... helaas wel Je moeder. |
|
quote: Zou jij ook doen met zoveel vooroordelen. Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
quote: Het nare aan de prilpil is alleen wel dat je last kunt krijgen van onregelmatige doorbraakbloedingen. So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) |
|
quote: Het is toch niet meer dan normaal dat je daarvoor kan kiezen, trouwens; voor een kind is het ook niet leuk als 'ie ongewenst is. Ik moet er zelf niet aan denken om zwanger te zijn. Ik zou meteen naar de abortuskliniek rennen, en als dat niet zou kunnen zou ik mezelf nog liever van kant maken dan een kind te baren. Sommige mensen willen nou eenmaal echt geen kinderen! Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: jsa en ik vind dat ze zich aanstelt, en over de haar situatie weet ik weinig meer dan dat wat ze nu net vertelde. boeit me niet en ik heb meer te doen naast een forum. maar goed, ontopic maar weer Je moeder. |
|
quote:Petje af! Serieus.. dat is een hele opgave! I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: zuinig leven heerst Je moeder. |
|
quote:Deze opmerking bevestigd mijn uitspraak alleen maar. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: Nou, het is gewoon bekend dat je na de prikpil gemiddeld langer de tijd nodig hebt om zwanger te worden. Per individu bestaan er natuurlijk wel grote verschillen. Over onvruchtbaarheid als gevolg van de prikpil heb ik nooit iets gehoord. "...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..." |
|
quote: Ff nuanceren.. Ze werkt niet bij iedereen zoals ze moet.. Sommige vrouwen hebben in plaats van geen regels meer om de twee weken bloedingen.. 't IS allemaal niet zo handig en eenvoudig als 't wordt voorgesteld Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
quote: Of dat "...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..." |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |