|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
vuile henka fan! |
|
quote: Mee eens, het geklooi met die klote condooms is werkelijk geen ene ruk! (effe offtopic, Elessar, hebbie mijn e-mail gehad?) |
|
quote: haha, leuke woordspeling I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
De pil, geconcentreerde massa-moord ! (en daar ben ik me blij mee zeg) |
|
ik gebruik nu al een maand of 9 de prikpil. 1x in de 3 maanden een prikje halen bij de doc. en nooit meer ongesteld. Ik slik al vanaf mijn 11e de pil (was al rond mijn 9e a 10e ongesteld) omdat de pijn niet te harden was. Maar omdat ik dat klere ding altijd vergeet werd het mij toch ietwat te link. Dus ben ik naar de prikpil overgestapt. Volgens mij hou je wel wat meer vocht vast dan bij de normale pil, maar als ik weer moest kiezen, ietwat dikker of nooit meer ongesteld dan weet ik het wel.. prikpil Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Hahahaha I beg to differ! Ik vind dat voor alle mannen moet gelden "condoom correct om in een handomdraai" (like me). Ik geef wel toe dat condooms niet zo fijn aanvoelen als zonder (er is wel veel verschil tussen merken en types) maar als het MOET dan is het een kleine moeite. En de mannenpil zal ik pas gaan nemen als dat ding een paar 10-tallen jaren op de markt is en waarvan men ZEKER WEET dat er geen bijverschijnselen zijn zoals aantasting van de prostaat/testes/nieren/sperma/noemmaarop. Dus niet. Ik zal eerst wat celletjes laten invriezen voor later en dan *knip-knip* afgelopen met dat gezeik. |
|
quote: Njah... maar als dat alles was Soms wil ik zelfs gewoon dood! Maar dan weet ik dat het mijn hormonen zijn die raar doen... chocolade mjummie If you can't eat it or fuck it, then kill it... |
|
maar heeft iedereen hier dan last van dat ze sjagie worden?? Ik absoluut niet.. Mijn lichaam is zo vaag dat ie nergens op reageerd zoals normale mensen dat wel doen. Ik eet geen stukje chocolade meer of minder, ik eet zowiezo niets meer of minder, heb nu geen last meer van die krampen in je buik en rug ect.. Ik ga 30/31 dagen per maand fluitend door met leven. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Die heb ik wel aan mijn dokter gevraagd, maar hij is een beetje huiverig bij het voorschrijven. Hij zegt: als je bijwerkingen hebt die niet gewenst zijn, moet je toch wachten tot die prikpil weer uitgewerkt is... Daar zit wat in natuurlijk! Ik zou die prikpil best willen, maar ben zelf ook een beetje bang dat ik er misschien migraine van ga krijgen e.d. If you can't eat it or fuck it, then kill it... |
|
quote: Wacht maar tot je tegen de 30 gaat lopen... Tenminste: ik had voorheen geen last van PMS e.d. (en ik heb ruim 10 jaar geen pil geslikt). En plotseling knalt die PMS erdoor! Je weet niet wat je overkomt! If you can't eat it or fuck it, then kill it... |
|
Ik heb mijn vriendin gevraagd en zij slikt een lichtere pil zei ze, die iets met een M is . Ben het alweer vergeten. 'My.... 30' ofzo. Maar met haar is niks gebeurd niet afgevallen, niks aangekomen, niks persoonlijks veranderd... |
|
quote: Microgynon 30? the only pleasure is pain |
|
[quote]Op 25 september 2002 11:24 schreef MBMarduk het volgende: Hahahaha I beg to differ! Ik vind dat voor alle mannen moet gelden "condoom correct om in een handomdraai" (like me). Ik geef wel toe dat condooms niet zo fijn aanvoelen als zonder (er is wel veel verschil tussen merken en types) maar als het MOET dan is het een kleine moeite. quote] Ja, natuurlijk gebruik ik ook zonder gezeik een condoom (al is het wel alleen als het moet!), maar zonder is het fijner en dus liever zonder... das duidelijk! |
|
quote: Ja, die LoL Ben niet zo goed in moeilijke namen! |
|
quote: dat is de pil die veel beginnende pilgebruiksters wordt voorgeschreven omdat hij meestal goed verdragen wordt. Ik ben natuurlijk weer eens uitzondering I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
quote: Owh... Vandaar, okee Ze was 14 toen ze ermee begon. Dus daar heb je dan wel gelijk in. Verder weet ik echt niks van dat pilletje. |
|
Ik ben aan de pil gegaan tegen PMS, en mooi dat het nix hielp. Werd ik ook nog es door die bij zwaar onregelmatig ongesteld, op de meest vervelende momenten. Helemaal fijn Nou aan een andere soort pil begonnen, en daar werd ik ochtendmisselijk van en kreeg barstende koppijn. Over 2 maanden maar zien wat de dokter me dan weer voorschrijft. (Hoewel de pil geweldig moet zijn als je geen last van bijwerkingen hebt) MuayThaigerrr!! |
|
iuk haat die kut pil ...ben altijd sjagie en rare humeuren en ik word mar dikker..ben ook behoorlijk wat aangekomen ..moet maar eens een andre aan vragen , of gewoon stoppen en als het echt nodig is weer beginnen ofzo .....zucht gedoe altijd ik heb gewoon nooit meer sex dat vind ik een goed idee ,tt dat ik een kind wil , maar ik ging ook aan de pil zodat ik niet meer in de lengte zou groeien,en dat wou ik absoluut niet ben al lang genoeg puching us into selfdestruction |
|
Hmmm... Ik ben waarschijnlijk de enigste hier die niet weet wat PMD is |
|
PMS bedoel je? Erge last van buikpijn hoofdpijn and so on voor of na het ongesteld zijn. MuayThaigerrr!! |
|
quote: Hmmm... Sorry |
|
Ik slik ook dat Microblabla 30 spul maar ik vind hem niet fijn..niet minder ongesteld (eerder meer en heftiger ) en het is lastig om elke dag aan te denken. Ik ging dus naar de dokter voor de prikpil maar hij vond dit voor mij geen optie omdat het problemen zou leveren met kinderen krijgen etc:S EIKEL! |
|
quote:np MuayThaigerrr!! |
|
quote: Wat een dipstick...ik kreeg dat ding op m'n 15e al...geen problemen met zwanger worden hoor. Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |