IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : het grote "de pil" topic Vorige pagina | Volgende pagina
ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 15-10-2003 10:30 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

Nou als je het niet bevalt kan je toch altijd ergens anders kijken


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Stringz
Usericon van Stringz
Posted 15-10-2003 10:51 by Stringz Profiel van Stringzhttp://www.myspace.com/petra_guijtarist

...doe ik ook!


Sharteel
Mesmerized
Usericon van Sharteel
Posted 15-10-2003 12:47 by Sharteel Profiel van Sharteelhttp://www.photopit.be

Bij ons gaan ze de pil dus ook van de lijst halen van terugbetaalde geneesmiddelen.. Maar bepaalde merken, maar toch..


Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you...


mislyd
hihi
Usericon van mislyd
Posted 15-10-2003 12:57 by mislyd Profiel van mislydhttp://mislyd.deviantart.com/

Weet jij vanaf wanneer? Dan ga ik nog rap al mijn voorschriften uitgeven.


Not all who wander are lost. - JRR Tolkien


Sharteel
Mesmerized
Usericon van Sharteel
Posted 15-10-2003 13:01 by Sharteel Profiel van Sharteelhttp://www.photopit.be

quote:
Op 15 oktober 2003 12:57 schreef mislyd het volgende:
Weet jij vanaf wanneer? Dan ga ik nog rap al mijn voorschriften uitgeven.


Hahaha, nee geen idee. Er was gisteren iets van op de radio. Mercilon en nog een merk hebben een aanvraag ingediend om uit de lijst van terugbetaalbare medicijnen gehaald te worden. Het fijne weet ik er niet van.


Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you...


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 15-10-2003 14:25 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

Ik vind het matig om op de pil te bezuinigen.
Het is al druk genoeg in Nederland en de pil is een van de veiligste voorbehoedsmiddelen die nog meer positieve effecten hebben.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


mislyd
hihi
Usericon van mislyd
Posted 15-10-2003 15:30 by mislyd Profiel van mislydhttp://mislyd.deviantart.com/

quote:
Op 15 oktober 2003 14:25 schreef ElitE het volgende:
Ik vind het matig om op de pil te bezuinigen.
Het is al druk genoeg in Nederland en de pil is een van de veiligste voorbehoedsmiddelen die nog meer positieve effecten hebben.

Idd.
Er is teveel achteruitgang tegenwoordig.


Not all who wander are lost. - JRR Tolkien


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 30-03-2004 23:32 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

Wie weet er meer over stoppen met de pil?
Ik slik de pil al sinds mijn 13e omdat ik erge menstruatie klachten had enzo. Maar aangezien ik de komende honderd jaar toch geen sex meer ga hebben met anderen zit ik er over te denken om er mee te stoppen. Het blijven toch hormonen enzo. Ik vraag me af wat het met mijn lichaam zal doen, heeft iemand er ervaring mee?


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 30-03-2004 23:33 by aerodis Profiel van aerodis

volgens de overleveringen word je:

dik vies en vatsig
naar en vervelend
en pukkels, veel pukkels op je hoofd.


nee, ik heb echt geen idee



Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 30-03-2004 23:34 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 30 maart 2004 23:32 schreef ghoulliette het volgende:
Wie weet er meer over stoppen met de pil?
Ik slik de pil al sinds mijn 13e omdat ik erge menstruatie klachten had enzo. Maar aangezien ik de komende honderd jaar toch geen sex meer ga hebben met anderen zit ik er over te denken om er mee te stoppen. Het blijven toch hormonen enzo. Ik vraag me af wat het met mijn lichaam zal doen, heeft iemand er ervaring mee?


rofl....Ik vind het leuk hoe je onwijs dramatisch doet omdat het blijkbaar weer uit is met DMTR terwijl je normaliter met stoere verhalen aankomt zoals: 'je moet je er gelijk overheen zetten', 'dramatisch doen is voor watjes' etc.

Verder heb ik geen ervaring met het slikken van de pil.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 30-03-2004 23:40 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

sorry maar het is al uit sinds vrijdag dus waaruit maak je op dat ik dramatisch doe? Aan die vele posts die ik er aan besteed heb?

dat argh mannen in het GVD topic sloeg trouwens op mijn klote huisgenoot mocht je het willen weten.

En waarom ik wil stoppen met de pil, daar zit ik al een tijdje mee omdat je van de pil dikker schijnt te worden. En ik wil graag weten of je door stoppen met de pil afvalt aangezien ik model sta voor een fotograaf en hoe slanker hoe beter natuurlijk.

nu blij?


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 30-03-2004 23:41 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 30 maart 2004 23:40 schreef ghoulliette het volgende:
sorry maar het is al uit sinds vrijdag dus waaruit maak je op dat ik dramatisch doe? Aan die vele posts die ik er aan besteed heb?



Nee...dat dramatische maak ik op uit het stukje wat ik vet gedrukt heb....en nu je het zegt dat het sinds vrijdag uit is snap ik waarom de laatste paar dagen je posts meer dan gemiddeld opgefokt zijn.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 30-03-2004 23:42 by aerodis Profiel van aerodis

quote:
Op 30 maart 2004 23:40 schreef ghoulliette het volgende:
sorry maar het is al uit sinds vrijdag dus waaruit maak je op dat ik dramatisch doe? Aan die vele posts die ik er aan besteed heb?

jezus, nou nou nou!

quote:
nu blij?

absoluut!


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 30-03-2004 23:43 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

quote:
Op 30 maart 2004 23:41 schreef Chelman het volgende:
Nee...dat dramatische maak ik op uit het stukje wat ik vet gedrukt heb....en nu je het zegt dat het sinds vrijdag uit is snap ik waarom de laatste paar dagen je posts meer dan gemiddeld opgefokt zijn.

meer dan gemiddeld opgefokt? yeah right alsof ik anders wel aardig ben, jij ziet wat je wilt zien.

en het was een serieuze vraag voor andere vrouwen. Niet voor bemoeizieke mannetjes.


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 30-03-2004 23:45 by Immortella Profiel van Immortella

quote:
Op 30 maart 2004 23:43 schreef ghoulliette het volgende:
meer dan gemiddeld opgefokt? yeah right alsof ik anders wel aardig ben, jij ziet wat je wilt zien.



Ben je er trots op dan, dat je normaal niet aardig bent? Dat hoeft namelijk niet.

quote:
en het was een serieuze vraag voor andere vrouwen. Niet voor bemoeizieke mannetjes.


Ik heb geen ervaringen met het stoppen van de pil. Ik gebruik hem sinds mijn 15e om dezelfde redenen als jij en een tijdje later ook voor de 'anticonceptie' reden. Ik gebruik 'm nog steeds voor beide doelen, dus was voorlopig niet van plan te stoppen.


..."Hate can only create more hate"...


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 30-03-2004 23:47 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

quote:
Op 30 maart 2004 23:45 schreef Immortella het volgende:
Ben je er trots op dan, dat je normaal niet aardig bent? Dat hoeft namelijk niet.


ik kan me erg in mörkes standpunten vinden


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 30-03-2004 23:49 by Immortella Profiel van Immortella

quote:
Op 30 maart 2004 23:47 schreef ghoulliette het volgende:
ik kan me erg in mörkes standpunten vinden


Geen zin om die op te zoeken. Maar ik denk dat je op een forum niet anders hoeft te doen dan irl.


..."Hate can only create more hate"...


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 30-03-2004 23:53 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

quote:
Op 30 maart 2004 23:49 schreef Immortella het volgende:
Geen zin om die op te zoeken. Maar ik denk dat je op een forum niet anders hoeft te doen dan irl.

Staan ze op het forum dan?
Dat mag jij denken, ik denk dat het weinig zin heeft om en irl te leven en op het net als je toch overal het zelfde bent...


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 30-03-2004 23:56 by Immortella Profiel van Immortella

quote:
Op 30 maart 2004 23:53 schreef ghoulliette het volgende:
Staan ze op het forum dan?
Dat mag jij denken, ik denk dat het weinig zin heeft om en irl te leven en op het net als je toch overal het zelfde bent...


Geen idee of ze op het forum staan, vast niet, maar bij de standpunten van Mörke kan ik me iets voorstellen.
En wat heb jij toch altijd slechte weerwoorden, hahahaha.. Ik snap het nut van extra bitchy doen op 't net niet bepaald, tenzij...



Maar goed, on topic maar weer...


..."Hate can only create more hate"...


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 30-03-2004 23:57 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

ja idd, ik vroeg iets serieus en blijkbaar is dat moeilijk.


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 31-03-2004 9:23 by aerodis Profiel van aerodis

of niemand interesseert zich voor je problemen.

[Dit bericht is gewijzigd door aerodis op 31-03-2004 9:23]


Pandora
munch time
Usericon van Pandora
Posted 31-03-2004 9:39 by Pandora Profiel van Pandora

Shit, vergeten in te nemen vanochtend
*rent naar boven*
[edit] gebeurd[/edit]

[Dit bericht is gewijzigd door Pandora op 31-03-2004 9:40]


Pandora
munch time
Usericon van Pandora
Posted 31-03-2004 9:41 by Pandora Profiel van Pandora

quote:
Op 30 maart 2004 23:57 schreef ghoulliette het volgende:
ja idd, ik vroeg iets serieus en blijkbaar is dat moeilijk.

Ik ben een paar keer een paar maanden gestopt met de pil en het enige probleem dat ik ermee had dat ik nooit precies wist wanneer ik nou ongesteld zou worden en dat ik ook in weekends ongesteld was.


campske666
Usericon van campske666
Posted 31-03-2004 9:41 by campske666 Profiel van campske666

quote:
Op 30 maart 2004 23:32 schreef ghoulliette het volgende:
Wie weet er meer over stoppen met de pil?
Ik slik de pil al sinds mijn 13e omdat ik erge menstruatie klachten had enzo. Maar aangezien ik de komende honderd jaar toch geen sex meer ga hebben met anderen zit ik er over te denken om er mee te stoppen.


Sex alleen is veeeel beter.
Clubje oprichten ?


Vinay
Usericon van Vinay
Posted 31-03-2004 10:03 by Vinay Profiel van Vinayhttp://www.myspace.com/vinaysananda

quote:
Op 14 oktober 2003 12:20 schreef Stringz het volgende:

Maaruh...tuurlijk doet t pijn zo'n maandelijks bloedbad!!, vandaar dat vouwen waarschijnlijk ook een hogere pijngrens hebben als mannen.. die beginnen gelijk te huilen bij zo'n steek in de buik hehehe

veel mannen beginnen vaak te huilen , als ze vervolgens geen aadacht krijgen van een vrouw ,niet zozeer van lichamelijke pijn




Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen