|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Zou je geen tussentijdse bloedingen kunnen krijgen als je de pil altijd doorslikt? [Dit bericht is gewijzigd door JaneDoe op 13-10-2003 12:52] Don't blush when I rip you open |
|
quote:Hoezo een goede manier om af te vallen? Elke keer die vreetbuien lijkt me toch niet echt goed voor de lijn... "...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..." |
|
quote:Als je echt altijd doorslikt krijg je op een gegeven moment vaak wel doorbraakbloedingen, ja. Maar daarom stop ik zo ongeveer 1 keer in de 3 maanden en dan heb ik nergens last van tussendoor. "...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..." |
|
quote: Deze zin kan je heel gemakkelijk uit zijn context lichten...... KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote:viespeuk! "...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..." |
|
quote: the one and only! KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote:Tsja, deze lag ook wel heel erg voor de hand, he? "...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..." |
|
quote: Of zelfs in de hand.... KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote:Wel lief dat je erbij bloost, haha "...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..." |
|
quote: Viespeuk en een watje.... KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote:Zo zijn toch alle mannen? "...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..." |
|
quote: Toets A voor: [watje modus (zacht stemmetje)]ja....[/watje modus] Toets B voor: [echte-kerel modus] Nee! Wat klets je nou! Waar is mijn bier?!?!?!?[/echte-kerel modus] KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote:En wie ben jij nou? "...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..." |
|
quote: Dat hangt er vanaf wie je vraagt KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote:jaja... freaky... "...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..." |
|
quote: ik verlies alleen hilo's bloed en baarmoeder wand zonder de vreetbuien |
|
quote:Hmmm, klinkt pijnlijk. Maar goed, het groeit daarna toch weer aan... "...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..." |
|
bah *heeft visioenen vabn groeint baarmoeder vlesch* |
|
quote:Lekker, he?! "...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..." |
|
...zit ik hier nou bij een topic van de Viva?!, ik dacht toch echt dat ik op t ZM zat.... hmm raaRrr Maaruh...tuurlijk doet t pijn zo'n maandelijks bloedbad!!, vandaar dat vouwen waarschijnlijk ook een hogere pijngrens hebben als mannen.. die beginnen gelijk te huilen bij zo'n steek in de buik hehehe |
|
Ik heb vanmorgen op de radio gehoord dat ook in Belgiƫ de pil niet meer zal worden vergoed door het ziekenfonds, vanaf de leeftijd van 21. De vraag kwam van de farmaceutische industrie, die door deze maatregel verlost wordt van een aantal belastingen. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
quote: Waarom raar?Veel ZM dames slikken de pil. Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
Ja, maar om daar nou een topic voor te plaatsen op een metalforum |
|
quote: Metlheads hebben naast muziek ook nog andere dingen die ze boeit misschien? Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |