|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
Oh dus ik moet wel de pil gaan slikken? Waarom dan? Zodat ik ermee kan stoppen als ik "ook een mokkababy wil"? |
|
Mokkababies zijn gay en overrated. En offtopic! Foei! “Be regular and orderly in your life so that you may be violent and original in your work.” |
|
quote: Tsja, da's waar.. Ik kan personen verzinnen waarvan ik niet graag zou willen dat ze m'n ouders zouden zijn.. ..."Hate can only create more hate"... |
|
Ze zijn wel helemaal hip! Maar ja, als je van te voren weet dat je kind gay wordt begin je d'r toch niet aan? Bij mij op school zijn alle jongens die taal-vakken doen ook zo gay, op 1 na dan. Die jongen is echt zielig want dat gaat hij op zichzelf projecteren en nou issie bang dat hij ook homo wordt... |
|
quote: Libellegezemel: ik had ook Microgynon30 en slikte door, maar werd er humeurig van en kreeg er nog een aantal rare bijwerkingen van. Sinds ik vorig jaar gestopt ben, voel ik me veel beter. Voor mij geen pil meer dus. "My greatest fantasy involves you, some sausages down your pants, and pack of starving Rotweilers." - Duckman |
|
Humeurig zit in het vrouwelijke gen .. niks met pil te maken .. |
|
nou soms wel hoor Van links naar rechts |
|
quote: Helemaal mee eens! the only pleasure is pain |
|
quote: Nou misschien wel, maardat geldt natuurlijk niet voor iedereen. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: Wat voor rare bijwerkingen? Ik slik deze pil ook, slik ook wel eens een paar maand door en gebruik het ook al heel wat jaartjes. Merk er zelf weinig van. [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 15-01-2005 14:45] |
|
microgynon30.....fijne pil geen knoop aan vast te touwen |
|
Zeg malekith, wanneer ga jij aan de pil? Lijkt me handig! What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Zeg Greycloak, zullen wij binnenkort ook maar eens pillen gaan slikken? |
|
quote:Neem je mee de 23e? Ik rook liever dingen. Pillen vind ik maar eng. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Ik ben arm en krijg de 24ste pas weer stufi, maar ik zal aan mijn vader vragen of hij zijn geld wat eerder wil storten. Ik neem wel wat wiet mee ja, pillen slikken doe ik ook niet, behalve vitamine C pullen natuurlijk, we moeten het wel een beetje gezond houden. |
|
quote:Ik vind pillen ook maar eng. En wil jij voor ondergoed gaan shoppen dan als m'n vrouwelijke rondingen gaan uitzetten? "Obras son amores y no buenas razones" |
|
quote: lingerie het is lin ge rie.. ondergoed klinkt zo oma |
|
quote:Excuseer, ben geen Nederlander "Lingerie" kopen dus, Greycloak. "Obras son amores y no buenas razones" |
|
quote: Heh die belgen ook altijd |
|
quote:het is malekith he .. dus dan had ze het goede woord |
|
Ik vind het in elk geval allesbehalve plezant-destijds begonnen met Diane 35(te zwaar),vervolgens Mercilon (moest ik mee stoppen,kreeg ik cysten van op mijn eierstokken en zware bloedingen),nu weer een andere *haalt schouders op* Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
quote: Jij bent de kenner, ik heb geen idee wie ze is. |
|
quote:Hij ook niet hoor "Obras son amores y no buenas razones" |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |