IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : het grote "de pil" topic Vorige pagina | Volgende pagina
karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 19-08-2003 15:45 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 19 augustus 2003 15:43 schreef anonymous het volgende:
Nou en, daar hoef ik het toch niet mee eens te zijn? Daar gaat het hier toch om? En nee, ik heb geen economie gestudeerd of ook maar iets wat daarop lijkt en dat is met een reden.

dat blijkt ja

maar als je je er niet in wil verdiepen, probeer het dan ook niet

Je moeder.

0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 19-08-2003 15:45 by 0Tolerence Profiel van 0Tolerence

quote:
Op 19 augustus 2003 15:44 schreef anonymous het volgende:
Ja, en ik probeer dus duidelijk te maken dat ik het daar niet mee eens ben.
Het is misschien wel zo. Maar dan kan ik het nog wel belachelijk vinden.

Ja, je kan het belachelijk vinden.

"if u cant beat them, join them" is het gezegde. Dus leef je naar de regels van het spel, anders maak je het jezelf onnodig lastig

"This one is older than shit, heavier than time!"

Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 19-08-2003 15:46 by Leviathanica Profiel van Leviathanicahttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

Iedereen heeft recht op mijn mening.

Fire
Usericon van Fire
Posted 19-08-2003 15:46 by Fire (Bestuurslid stichting) Profiel van Firehttp://www.gratix.nl

0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 19-08-2003 15:46 by 0Tolerence Profiel van 0Tolerence

quote:
Ja en vervang jij maar eens een automonteur ga je ook vast van nadenken

wil niet bijdehand worden, maar een monteur van een F1 wagen is niet bepaald te vergelijken met een bouwvakker. Dit is wel degelijk ingewikkeld werk

"This one is older than shit, heavier than time!"

anonymous
Usericon van anonymous
Posted 19-08-2003 15:46 by anonymous Profiel van anonymous

quote:
Op 19 augustus 2003 15:45 schreef 0Tolerence het volgende:
Ja, je kan het belachelijk vinden.

"if u cant beat them, join them" is het gezegde. Dus leef je naar de regels van het spel, anders maak je het jezelf onnodig lastig

Ja natuurlijk, ik leef er ook midden in. Kun je weinig aan doen, maar dan kan ik nog wel duidelijk maken wat ik ervan denk. En dat ik het graag anders zou zien.

"...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..."

karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 19-08-2003 15:47 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

quote:
Ja en vervang jij maar eens een automonteur ga je ook vast van nadenken

snap je niet wat ik bedoel?? damn

zal het nog één keer proberen uit te leggen: niet iedereen kan dingen doen die een ander wel kan. naarmate je er meer hersens voor nodig hebt betekent dat dat je meer verantwoordelijkheden krijgt dus een 'hogere' functie op de ladder. met een hogere functie krijg je een hoger salaris. wat snap je hier niet aan?

Je moeder.

karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 19-08-2003 15:47 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 19 augustus 2003 15:46 schreef Fire het volgende:
http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=920231

Ontopic.

Je moeder.

Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 19-08-2003 15:47 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Ja, en ik probeer dus duidelijk te maken dat ik het daar niet mee eens ben.
Het is misschien wel zo. Maar dan kan ik het nog wel belachelijk vinden.

Kijk je hebt mensen die grof geld neertellen voor een tweedehands eerste persing van een of ander demo van Darkthrone. Diezelfde mensen zouden dat bedrag niet neertellen voor een CD van St.Anger. Waarom? Omdat de een schaars en dus moeilijker vervangbaar is. Dat is geen waarde oordeel over de kwaliteit van de album, het is enkel een economische waarde oordeel.

KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !

Mariekwel
Usericon van Mariekwel
Posted 19-08-2003 15:51 by Mariekwel Profiel van Mariekwel

Volgens mij wordt er nu hier OFFTOPIC gepost

FolkWang
Usericon van FolkWang
Posted 19-08-2003 15:56 by FolkWang Profiel van FolkWang

quote:
Op 19 augustus 2003 14:52 schreef karnivoor het volgende:
ik vind het schandalig dat kinderen al aan dat soort dingen doen, ik weet ook wel dat het gebeurd hoor

Er zijn heus wel 'kinderen' die de pil om totaal andere redenen van hun ouders mogen slikken dan puur anti-conceptie. Denk hierbij aan te onregelmatige ongesteldheid, acne of overbeharing of iets dergelijks ( ook hier kan een pil tegen werken) Daarbij, denkend aan mijn zusje van 16 dat ook de pil slikt, geven ouders kun kinderen liever de pil dan dat ze net iets te vroeg opa en oma worden! Oftewel 'schandalig' is het niet echt.

ik ben ontopic

[Dit bericht is gewijzigd door FolkWang op 19-08-2003 15:58]

karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 19-08-2003 15:58 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 19 augustus 2003 15:56 schreef FolkWang het volgende:
Er zijn heus wel 'kinderen' die de pil om totaal andere redenen van hun ouders mogen slikken dan puur anti-conceptie. Denk hierbij aan te onregelmatige ongesteldheid, acne of overbeharing of iets dergelijks ( ook hier kan een pil tegen werken) Daarbij, denkend aan mijn zusje van 16 dat ook de pil slikt, geven ouders kun kinderen liever de pil dan dat ze net iets te vroeg opa en oma worden! Oftewel 'schandalig' is het niet echt.

ik vind van wel, maar ik ben conservatief.

Je moeder.

anonymous
Usericon van anonymous
Posted 19-08-2003 16:01 by anonymous Profiel van anonymous

quote:
Op 19 augustus 2003 15:58 schreef karnivoor het volgende:
ik vind van wel, maar ik ben conservatief.

Dus jij hebt liever dat diegene zwanger raakt?
Sommige dingen kun je gewoon niet meer beinvloeden en dan kun je er maar beter het beste van maken en als dat dan is aan de pil gaan. dan moet dat maar. Beter dan het verwoesten van enkele levens, met name dat van het kindje.

"...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..."

karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 19-08-2003 16:05 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 19 augustus 2003 16:01 schreef anonymous het volgende:
Dus jij hebt liever dat diegene zwanger raakt?
Sommige dingen kun je gewoon niet meer beinvloeden en dan kun je er maar beter het beste van maken en als dat dan is aan de pil gaan. dan moet dat maar. Beter dan het verwoesten van enkele levens, met name dat van het kindje.

als diegene zwanger raakt omdat ze geen 40€ per half jaaar wil betalen mag dat stuk untermensch gelijk een nekschot krijgen en verstoten worden van elke vorm van uitkering. verantwoordelijkheden heb je zelf, niet iemand anders

als je iedere dag koppijn hebt kost je dat nog veel meer aan asperientjes. 40€ is niks

[Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 19-08-2003 16:06]

Je moeder.

anonymous
Usericon van anonymous
Posted 19-08-2003 16:14 by anonymous Profiel van anonymous

quote:
Op 19 augustus 2003 16:05 schreef karnivoor het volgende:
als diegene zwanger raakt omdat ze geen 40€ per half jaaar wil betalen mag dat stuk untermensch gelijk een nekschot krijgen en verstoten worden van elke vorm van uitkering. verantwoordelijkheden heb je zelf, niet iemand anders

als je iedere dag koppijn hebt kost je dat nog veel meer aan asperientjes. 40€ is niks

Daar ging het toch niet over? Ik dacht dat we het erover hadden dat jonge meisjes niet aan de pil zouden moeten ondanks de gevolgen die dat kan hebben.

FolkWang
Usericon van FolkWang
Posted 19-08-2003 16:18 by FolkWang Profiel van FolkWang

quote:
Op 19 augustus 2003 16:05 schreef karnivoor het volgende:

Maar je reageert nu op de kosten, terwijl het ging over 'kinderen' die aan de pil gaan op jonge leeftijd. Dat vond je schandalig...make your point clear

karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 19-08-2003 16:19 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 19 augustus 2003 16:14 schreef anonymous het volgende:
Daar ging het toch niet over? Ik dacht dat we het erover hadden dat jonge meisjes niet aan de pil zouden moeten ondanks de gevolgen die dat kan hebben.

quote:
Op 19 augustus 2003 16:18 schreef FolkWang het volgende:
Maar je reageert nu op de kosten, terwijl het ging over 'kinderen' die aan de pil gaan op jonge leeftijd. Dat vond je schandalig...make your point clear

juist en daar antwoord ik op

als ze zwanger worden kennen ze schijnbaar hun verantwoordelijkheid niet

[Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 19-08-2003 16:20]

Je moeder.

FolkWang
Usericon van FolkWang
Posted 19-08-2003 16:21 by FolkWang Profiel van FolkWang

quote:
Op 19 augustus 2003 16:19 schreef karnivoor het volgende:
juist en daar antwoord ik op

als ze zwanger worden kennen ze schijnbaar hun verantwoordelijkheid niet

nee dat klopt, maar ze proberen zich daar tegen te beschermen door de pil. dat vond je weer belachelijk als ze die slikten als ze zo jong waren? oftewel..iets klopt er niet..

karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 19-08-2003 16:24 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 19 augustus 2003 16:21 schreef FolkWang het volgende:
nee dat klopt, maar ze proberen zich daar tegen te beschermen door de pil. dat vond je weer belachelijk als ze die slikten als ze zo jong waren? oftewel..iets klopt er niet..

juist, het klopt wel. dan hebben ze maar of geen sex of ze gebruiken wat anders, iets wat niet de groei e.d. beinvloed

Je moeder.

Chantalie
Prrrrrrrrrrrrr
Usericon van Chantalie
Posted 19-08-2003 16:27 by Chantalie Profiel van Chantalie

quote:
Op 19 augustus 2003 16:24 schreef karnivoor het volgende:
juist, het klopt wel. dan hebben ze maar of geen sex of ze gebruiken wat anders, iets wat niet de groei e.d. beinvloed

De pil beinvloedt volgens jou de groei?
Huh???????

So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos)

FolkWang
Usericon van FolkWang
Posted 19-08-2003 16:29 by FolkWang Profiel van FolkWang

Jaap heeft het niet helemaal door geloof ik zo. De pil beinvloedt je menstruatie en beschermt je tegen zwangerschappen.

Dat je op die leeftijd geen seks mag hebben omdat je dan nog 'jong' bent kun jij niet voor iemand bepalen. Helemaal geen seks, dat is absurd? Zal ik dat ook es tegen jou zeggen, 'ja ik wil niet zwanger worden dus blijf maar van me af' Ze zijn juist slim als ze aan de pil gaan om zichzelf te beschermen omdat ze op die manier verantwoordelijkheid aan zichzelf afleggen!

[Dit bericht is gewijzigd door FolkWang op 19-08-2003 16:30]

Sarah
Thor
Usericon van Sarah
Posted 19-08-2003 16:31 by Sarah Profiel van Sarah

*gaat net medicijnen + prikpil halen*

Is er gewoon helemaal geen eigen bijdrage bij (bij de prikpil dan he )
Alles wordt vergoedt door het ziekenfonds

Haha ik ga protesteren tegen die lompe minister

[Dit bericht is gewijzigd door Sarah op 19-08-2003 16:32]

LAI LAI HEI

karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 19-08-2003 16:32 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 19 augustus 2003 16:29 schreef FolkWang het volgende:
Jaap heeft het niet helemaal door geloof ik zo. De pil beinvloedt je menstruatie en beschermt je tegen zwangerschappen.

Dat je op die leeftijd geen seks mag hebben omdat je dan nog 'jong' bent kun jij niet voor iemand bepalen. Helemaal geen seks, dat is absurd? Zal ik dat ook es tegen jou zeggen, 'ja ik wil niet zwanger worden dus blijf maar van me af' Ze zijn juist slim als ze aan de pil gaan om zichzelf te beschermen omdat ze op die manier verantwoordelijkheid aan zichzelf afleggen!

oke, ik heb dus iets gelezen wat niet waar is, foutje...

ze zijn juist dom dat ze op die leeftijd sex hebben maar meer in een kader van moreel verva;l gezien. die kankerhoern van 14 moeten de vrouwen van de toekomst worden? belooft nog wat...

en als je dat wil doe je dat maar lekker

[Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 19-08-2003 16:33]

Je moeder.

FolkWang
Usericon van FolkWang
Posted 19-08-2003 16:37 by FolkWang Profiel van FolkWang

quote:
Op 19 augustus 2003 16:32 schreef karnivoor het volgende:
oke, ik heb dus iets gelezen wat niet waar is, foutje...

ze zijn juist dom dat ze op die leeftijd sex hebben maar meer in een kader van moreel verval gezien. die kankerhoern van 14 moeten de vrouwen van de toekomst worden? belooft nog wat...

In jouw ogen zijn het 'kankerhoeren', misschien is het wel een beweging terug dat mensen eerder met seks experimenteren en dus ook weer eerder aan kinderen gaan beginnen (bijvoorbeeld op hun 20e) zoals in vroegere jaren. Het is alleen dat er tegenwoordig geen regels meer verbonden zijn aan een leeftijd en dat mensen vaak hun eigen normen en waarden vast kunnen stellen. Of je dat moreel verval kunt noemen? Misschien wel? Of gewoon veel vrijheid, wat positief en negatief uit kan vallen.

FolkWang
Usericon van FolkWang
Posted 19-08-2003 16:38 by FolkWang Profiel van FolkWang

quote:
Op 19 augustus 2003 16:32 schreef karnivoor het volgende:
en als je dat wil doe je dat maar lekker

wat bedoel je daarmee?

Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com