IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : het grote "de pil" topic Vorige pagina | Volgende pagina
karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 19-08-2003 15:45 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 19 augustus 2003 15:43 schreef anonymous het volgende:
Nou en, daar hoef ik het toch niet mee eens te zijn? Daar gaat het hier toch om? En nee, ik heb geen economie gestudeerd of ook maar iets wat daarop lijkt en dat is met een reden.

dat blijkt ja

maar als je je er niet in wil verdiepen, probeer het dan ook niet

Je moeder.

0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 19-08-2003 15:45 by 0Tolerence Profiel van 0Tolerence

quote:
Op 19 augustus 2003 15:44 schreef anonymous het volgende:
Ja, en ik probeer dus duidelijk te maken dat ik het daar niet mee eens ben.
Het is misschien wel zo. Maar dan kan ik het nog wel belachelijk vinden.

Ja, je kan het belachelijk vinden.

"if u cant beat them, join them" is het gezegde. Dus leef je naar de regels van het spel, anders maak je het jezelf onnodig lastig

"This one is older than shit, heavier than time!"

Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 19-08-2003 15:46 by Leviathanica Profiel van Leviathanicahttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

Iedereen heeft recht op mijn mening.

Fire
Usericon van Fire
Posted 19-08-2003 15:46 by Fire (Bestuurslid stichting) Profiel van Firehttp://www.gratix.nl

0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 19-08-2003 15:46 by 0Tolerence Profiel van 0Tolerence

quote:
Ja en vervang jij maar eens een automonteur ga je ook vast van nadenken

wil niet bijdehand worden, maar een monteur van een F1 wagen is niet bepaald te vergelijken met een bouwvakker. Dit is wel degelijk ingewikkeld werk

"This one is older than shit, heavier than time!"

anonymous
Usericon van anonymous