|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
hehe, nou dit topic toch bestaat..weet iemand misschien of je als je 1 keer de pil bent vergeten hem door moet slikken? of maakt dat niets uit met de kans op zwanger raken.. zo, dat was mijn beurt dan weer |
|
quote: Meestal is dat geheel afhankelijk in welke week je de pil bent vergeten en wat voor soort pil het is. Maar een pil vergeten betekend minder beschermd tegen zwangerschap...oppassen dus! Don't blush when I rip you open |
|
ja dat opassen is al te laat op zich..maar ik vraag het me af (voor een volgende keer, hopelijk niet maar oke) Een lichte pil...ehm..tweede week dacht ik... zo, dat was mijn beurt dan weer |
|
Een keer de pil vergeten en de werking ervan is verloren. Het biedt dan nul bescherming [bron: biologieboek]. |
|
quote: Als het om 1 pil gaat in de tweede week, moet je de vergeten pil gewoon slikken en hoef je je weinig zorgen te maken. Don't blush when I rip you open |
|
quote:danke voor de info enuhm....als je dat nou trouwens niet hebt daan die pil alsnog geslikt?? zo, dat was mijn beurt dan weer |
|
quote: Mijn bron: de bijsluiter van de pil die ik slik. Don't blush when I rip you open |
|
quote: Dan is beter om andere voorbehoedsmiddelen te gebruiken tot dat de rest van de strip op is! Don't blush when I rip you open |
|
pil altijd alsnog innemen, maar kijk in de bijsluiter van jou pil. als je zeker wilt zijn dat je niet zwanger wordt gewoon een condoom gebruiken, zo erg is dat nu ook weer niet. ligt er allemaal ook aan binnen hoeveel tijd je te laat bent, binnen 12 uur maakt nix uit. maar goed je kunt ALTIJD beter het zekere voor het onzekere nemen |
|
quote: Mijn vriendin heeft er wel minder last van, bovendien is haar pijn in de rug helemaal verdwenen... quote: Als je er van uit gaat dat je al lang met één iemand gaat is het veilig genoeg! |
|
quote: en dan blijkt ze vreemd te gaan met je beste vriend.............. |
|
quote: ONZIN |
|
Idd, als je jaren aan een stuk de pil genomen hebt, en je stopt ermee, kan je echt niet onmiddelijk zwanger geraken ofzo hoor... |
|
quote: sterker nog....toen ik een aantal jaren geleden stoptemet de pil heeft het 8 maanden geduurd voor ik weer ongesteld werd. nu slik ik weer gewoon de pil. |
|
Tja, wie ben ik om het te weten eigenlijk [een man, zegt genoeg]. |
|
ach nog heel ff en dan krijgen jullie mannen ook een pil hoor |
|
quote:Gelukkig is er ZM.com zodat je een niet àl te gek figuur zal slaan tegenover evt. vriendinnetjes he . Zoals je ziet is het helemaal niet zo vanzelfsprekend, die pil. Denk daar dus maar aan als je vriendin weer eens hyper chaggie is... |
|
quote: Dat is ook exact wat er in de bijsluiter van mijn pil staat. Maar blijkbaar is er veel verschil tussen al die merken. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
Nadeel: tis troep. Voordeel: niet meer iedere maand je bed niet meer uitkomen van de pijn (en zelfs de zwaarste pijnstillers helpen niet). Dan kies ik toch liever voor het voordeel. Ennuh: van m'n Marvelon heb ik geen last gehad van aankomtoestanden. Daar is "op kamers gaan" veel meer debet aan |
|
quote: Hahahahaa precies! Don't blush when I rip you open |
|
quote: Jij hebt pijn door de pil? Ik ben met de pil begonnen toen ik 13 was, juist omdat ik erg last had van pijn (huilend op de bank niets meer kunnen van de pijn) en ik was erg onregelmatig ongesteld. Nu heb ik bijna helemaal geen last meer van pijn, ben nu ook veel minder ongesteld (kan de hele week doen met mini tampons). En dikker ben ik niet geworden, en grotere borsten heb ik er ook niet van gekregen. Als ik alle reactis hoor lijkt me dat het gebruik van de pil op veel vrouwen een verschillend effect heeft. Ik denk dat het daarom belangrijk is dat wanneer je vanjezelf uitgaat beter naar jou pil en naar jou situatie kan kijken. Als ik stom met mijn pil schijn ik namelijk wel meteen zwanger te raken. (als ik hem vergat werd ik ook "gewoon" ongesteld). Als het gaat om zwanger worden, moet je gewoon echt erg goed oppassen. Zonder voorbedhoedsmiddel hoef je ook neit meteen de eerste keer zwanger te raken, maar de mogelijkheid is zeker aanwezig. |
|
Misschien dat er hier iemand zo'n in-plant pil heeft en me er meer over kan vertellen? Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
Ik heb m'n vriendin niet meer gehoord over ongesteld zijn sinds ze de pil slikt.. Imagination, not invention, is the supreme master of art as of life - Joseph Conrad ---------- http://icedesign.org |
|
quote: Eh, normaal slikken ze de pil niet een ehele maand door en geraken ze dus wel ongesteld, slikt die van jou het hele jaar dag op dag door dan?? I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |