IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : het grote "de pil" topic Vorige pagina | Volgende pagina
ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 25-09-2002 20:52 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

quote:
Op 24 september 2002 23:02 schreef Inside-Lie het volgende:
Mee eens, het geklooi met die klote condooms is werkelijk geen ene ruk!


(effe offtopic, Elessar, hebbie mijn e-mail gehad?)


de pil helpt geen ruk tegen soa's en is bovendien maar 99% veilig


sickheaddread
en: dhr. A.J Kwak
Usericon van sickheaddread
Posted 25-09-2002 21:40 by sickheaddread Profiel van sickheaddread

hehe, nou dit topic toch bestaat..weet iemand misschien of je als je 1 keer de pil bent vergeten hem door moet slikken? of maakt dat niets uit met de kans op zwanger raken..


zo, dat was mijn beurt dan weer


JaneDoe
Scan your mind
Usericon van JaneDoe
Posted 25-09-2002 22:04 by JaneDoe Profiel van JaneDoehttp://www.scanyourmind.com

quote:
Op 25 september 2002 21:40 schreef sickheaddread het volgende:
hehe, nou dit topic toch bestaat..weet iemand misschien of je als je 1 keer de pil bent vergeten hem door moet slikken? of maakt dat niets uit met de kans op zwanger raken..


Meestal is dat geheel afhankelijk in welke week je de pil bent vergeten en wat voor soort pil het is.

Maar een pil vergeten betekend minder beschermd tegen zwangerschap...oppassen dus!


Don't blush when I rip you open


sickheaddread
en: dhr. A.J Kwak
Usericon van sickheaddread
Posted 25-09-2002 22:07 by sickheaddread Profiel van sickheaddread

ja dat opassen is al te laat op zich..maar ik vraag het me af (voor een volgende keer, hopelijk niet maar oke) Een lichte pil...ehm..tweede week dacht ik...


zo, dat was mijn beurt dan weer


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 25-09-2002 22:08 by Slechtheid Profiel van Slechtheid

Een keer de pil vergeten en de werking ervan is verloren.
Het biedt dan nul bescherming [bron: biologieboek].


JaneDoe
Scan your mind
Usericon van JaneDoe
Posted 25-09-2002 22:10 by JaneDoe Profiel van JaneDoehttp://www.scanyourmind.com

quote:
Op 25 september 2002 22:07 schreef sickheaddread het volgende:
ja dat opassen is al te laat op zich..maar ik vraag het me af (voor een volgende keer, hopelijk niet maar oke) Een lichte pil...ehm..tweede week dacht ik...


Als het om 1 pil gaat in de tweede week, moet je de vergeten pil gewoon slikken en hoef je je weinig zorgen te maken.


Don't blush when I rip you open


sickheaddread
en: dhr. A.J Kwak
Usericon van sickheaddread
Posted 25-09-2002 22:11 by sickheaddread Profiel van sickheaddread

quote:
Op 25 september 2002 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
Als het om 1 pil gaat in de tweede week, moet je de vergeten pil gewoon slikken en hoef je je weinig zorgen te maken.
danke voor de info enuhm....als je dat nou trouwens niet hebt daan die pil alsnog geslikt??


zo, dat was mijn beurt dan weer


JaneDoe
Scan your mind
Usericon van JaneDoe
Posted 25-09-2002 22:11 by JaneDoe Profiel van JaneDoehttp://www.scanyourmind.com

quote:
Op 25 september 2002 22:08 schreef Slechtheid het volgende:
Een keer de pil vergeten en de werking ervan is verloren.
Het biedt dan nul bescherming [bron: biologieboek].


Mijn bron: de bijsluiter van de pil die ik slik.


Don't blush when I rip you open


JaneDoe
Scan your mind
Usericon van JaneDoe
Posted 25-09-2002 22:15 by JaneDoe Profiel van JaneDoehttp://www.scanyourmind.com

quote:
Op 25 september 2002 22:11 schreef sickheaddread het volgende:
danke voor de info enuhm....als je dat nou trouwens niet hebt daan die pil alsnog geslikt??


Dan is beter om andere voorbehoedsmiddelen te gebruiken tot dat de rest van de strip op is!


Don't blush when I rip you open


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 25-09-2002 22:38 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

pil altijd alsnog innemen, maar kijk in de bijsluiter van jou pil. als je zeker wilt zijn dat je niet zwanger wordt gewoon een condoom gebruiken, zo erg is dat nu ook weer niet.

ligt er allemaal ook aan binnen hoeveel tijd je te laat bent, binnen 12 uur maakt nix uit.

maar goed je kunt ALTIJD beter het zekere voor het onzekere nemen


Inside-Lie
Jesus Christ - Lord Of Lies
Usericon van Inside-Lie
Posted 25-09-2002 22:58 by Inside-Lie Profiel van Inside-Liehttp://www.inside-lie.tk

quote:
Op 25 september 2002 19:56 schreef Morgil het volgende:
Ik slik ook dat Microblabla 30 spul maar ik vind hem niet fijn..niet minder ongesteld (eerder meer en heftiger ) en het is lastig om elke dag aan te denken. Ik ging dus naar de dokter voor de prikpil maar hij vond dit voor mij geen optie omdat het problemen zou leveren met kinderen krijgen etc:S EIKEL!


Mijn vriendin heeft er wel minder last van, bovendien is haar pijn in de rug helemaal verdwenen...

quote:
Op 25 september 2002 20:52 schreef ghoulliette het volgende:


de pil helpt geen ruk tegen soa's en is bovendien maar 99% veilig


Als je er van uit gaat dat je al lang met één iemand gaat is het veilig genoeg!


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 25-09-2002 23:28 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

quote:
Op 25 september 2002 22:58 schreef Inside-Lie het volgende:

Als je er van uit gaat dat je al lang met één iemand gaat is het veilig genoeg!


en dan blijkt ze vreemd te gaan met je beste vriend..............


G.
Usericon van G.
Posted 25-09-2002 23:52 by G. Profiel van G.

quote:
Op 25 september 2002 22:08 schreef Slechtheid het volgende:
Een keer de pil vergeten en de werking ervan is verloren.
Het biedt dan nul bescherming [bron: biologieboek].


ONZIN


Asherah
Usericon van Asherah
Posted 25-09-2002 23:53 by Asherah Profiel van Asherah

Idd, als je jaren aan een stuk de pil genomen hebt, en je stopt ermee, kan je echt niet onmiddelijk zwanger geraken ofzo hoor...


G.
Usericon van G.
Posted 25-09-2002 23:56 by G. Profiel van G.

quote:
Op 25 september 2002 23:53 schreef Asherah het volgende:
Idd, als je jaren aan een stuk de pil genomen hebt, en je stopt ermee, kan je echt niet onmiddelijk zwanger geraken ofzo hoor...



sterker nog....toen ik een aantal jaren geleden stoptemet de pil heeft het 8 maanden geduurd voor ik weer ongesteld werd. nu slik ik weer gewoon de pil.


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 25-09-2002 23:57 by Slechtheid Profiel van Slechtheid

Tja, wie ben ik om het te weten eigenlijk [een man, zegt genoeg].


G.
Usericon van G.
Posted 26-09-2002 0:02 by G. Profiel van G.

ach nog heel ff en dan krijgen jullie mannen ook een pil hoor


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 26-09-2002 0:37 by Dwaallicht Profiel van Dwaallicht

quote:
Op 25 september 2002 23:57 schreef Slechtheid het volgende:
Tja, wie ben ik om het te weten eigenlijk [een man, zegt genoeg].
Gelukkig is er ZM.com zodat je een niet àl te gek figuur zal slaan tegenover evt. vriendinnetjes he .

Zoals je ziet is het helemaal niet zo vanzelfsprekend, die pil. Denk daar dus maar aan als je vriendin weer eens hyper chaggie is...


mislyd
hihi
Usericon van mislyd
Posted 26-09-2002 0:39 by mislyd Profiel van mislydhttp://mislyd.deviantart.com/

quote:
Op 25 september 2002 22:08 schreef Slechtheid het volgende:
Een keer de pil vergeten en de werking ervan is verloren.
Het biedt dan nul bescherming [bron: biologieboek].

Dat is ook exact wat er in de bijsluiter van mijn pil staat.

Maar blijkbaar is er veel verschil tussen al die merken.


Not all who wander are lost. - JRR Tolkien


Killing Zoe
Legale Strijker
Usericon van Killing Zoe
Posted 26-09-2002 8:45 by Killing Zoe Profiel van Killing Zoehttp://www.hermanfolk.nl

Nadeel: tis troep. Voordeel: niet meer iedere maand je bed niet meer uitkomen van de pijn (en zelfs de zwaarste pijnstillers helpen niet). Dan kies ik toch liever voor het voordeel. Ennuh: van m'n Marvelon heb ik geen last gehad van aankomtoestanden. Daar is "op kamers gaan" veel meer debet aan


JaneDoe
Scan your mind
Usericon van JaneDoe
Posted 26-09-2002 8:49 by JaneDoe Profiel van JaneDoehttp://www.scanyourmind.com

quote:
Op 25 september 2002 23:28 schreef ghoulliette het volgende:
en dan blijkt ze vreemd te gaan met je beste vriend..............


Hahahahaa precies!


Don't blush when I rip you open


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 26-09-2002 10:00 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

quote:
Op 26 september 2002 8:45 schreef Killing Zoe het volgende:
Nadeel: tis troep. Voordeel: niet meer iedere maand je bed niet meer uitkomen van de pijn (en zelfs de zwaarste pijnstillers helpen niet). Dan kies ik toch liever voor het voordeel. Ennuh: van m'n Marvelon heb ik geen last gehad van aankomtoestanden. Daar is "op kamers gaan" veel meer debet aan


Jij hebt pijn door de pil?

Ik ben met de pil begonnen toen ik 13 was, juist omdat ik erg last had van pijn (huilend op de bank niets meer kunnen van de pijn) en ik was erg onregelmatig ongesteld.

Nu heb ik bijna helemaal geen last meer van pijn, ben nu ook veel minder ongesteld (kan de hele week doen met mini tampons). En dikker ben ik niet geworden, en grotere borsten heb ik er ook niet van gekregen.

Als ik alle reactis hoor lijkt me dat het gebruik van de pil op veel vrouwen een verschillend effect heeft. Ik denk dat het daarom belangrijk is dat wanneer je vanjezelf uitgaat beter naar jou pil en naar jou situatie kan kijken.

Als ik stom met mijn pil schijn ik namelijk wel meteen zwanger te raken. (als ik hem vergat werd ik ook "gewoon" ongesteld).

Als het gaat om zwanger worden, moet je gewoon echt erg goed oppassen.

Zonder voorbedhoedsmiddel hoef je ook neit meteen de eerste keer zwanger te raken, maar de mogelijkheid is zeker aanwezig.


IceQueen
Intelligentiequotiënt
Usericon van IceQueen
Posted 26-09-2002 11:43 by IceQueen Profiel van IceQueen

Misschien dat er hier iemand zo'n in-plant pil heeft en me er meer over kan vertellen?


Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon...


Ðræcko
Lonely... With all this power...
Usericon van Ðræcko
Posted 26-09-2002 14:44 by Ðræcko Profiel van Ðræckohttp://www.icedesign.org/forum

Ik heb m'n vriendin niet meer gehoord over ongesteld zijn sinds ze de pil slikt..


Imagination, not invention, is the supreme master of art as of life - Joseph Conrad ---------- http://icedesign.org


Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 26-09-2002 15:19 by Gunman Profiel van Gunman

quote:
Op 26 september 2002 14:44 schreef Ðræcko het volgende:
Ik heb m'n vriendin niet meer gehoord over ongesteld zijn sinds ze de pil slikt..

Eh, normaal slikken ze de pil niet een ehele maand door en geraken ze dus wel ongesteld, slikt die van jou het hele jaar dag op dag door dan??


I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen