|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
wat kost dat ding per maand eigenlijk? I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote: Waar heb jij het precies over? "...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..." |
|
quote: Thanx dude |
|
quote: Ik vroeg het me ook al af eigenlijk. The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
quote: "...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..." |
|
quote: Mja, mensen met meer geld kunnen ook meer callgirls bestellen. Het gaat dus niet om 'hoeveelheid sex', maar gewoon om het feit dat vrouwen moeten kunnen kiezen welk anti-conceptiemiddel ze gebruiken. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
quote: Ik had het niet over hoeveelheid seks, maar over het hebben van seks op zich. Dat moet iedereen toch kunnen hebben? "...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..." |
|
quote: Uiteraard, maar ze moeten er zelf voor zorgen dat ze met de consequenties ervan omgaan. Zullen we ook een ziekenfonds vergoeding om hoertjes te bellen in te stellen voor lelijke en contactgestoorde wijven en gasten? Iedereen moet toch immers sex kunnen hebben? [Dit bericht is gewijzigd door Chelman op 19-08-2003 14:28] KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Die minister mag dan van de VVD zijn maar reken maar dat dit vooral de stempel zijn CDA collega's heeft gekregen (die dus in de meerderheid zijn). |
|
quote: Inderdaad, maar de VVD is ook erg. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: De pil gratis maken, is toch niet meteen een gristelijk standpunt edit: ik volg niet.. [Dit bericht is gewijzigd door mislyd op 19-08-2003 14:31] Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
quote: Per half jaar betaal je 6 euro eigen bijdrage. En als het dus niet vergoedt wordt 40 euro per half jaar LAI LAI HEI |
|
Als ik em slik, krijg ik dan tieten? *hoopt* Dit slaat nergens op. |
|
quote: Die partijen willen die pil juist niet gratis! Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: Nou ja, die mensen kunnen misschien beter een sociale vaardigheidstraining of iets dergelijks gaan volgen. Er zullen altijd vrijgezellen zijn, wel of niet uit eigen keuze, tsja... "...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..." |
|
quote: Aha! Ok, ik volg weer. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
quote: Ja, dat zou kunnen, maar hoeft absoluut niet. Dus het is geen guarantee. [Dit bericht is gewijzigd door anonymous op 19-08-2003 14:36] "...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..." |
|
quote: ARGH, 'tis je vergeven dat je in Belgie zit...ik bedoel dus (anonymouse, NN en mislyd) dat het weghalen van de pil uit het ziekenfonds pakket en dus niet meer vergoeden het gristelijk standpunt van meer kinderen/grotere families een eind verder helpt. Me dunkt dat dit -net als het cafe-rookverbod- een door de CDA-beinvloed initiatief is. snapez-vous? [Dit bericht is gewijzigd door MBMarduk op 19-08-2003 14:39] |
|
quote: Bij vrouwen kunnen ze idd wat groter worden. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: Interessant.. Is sex een recht of niet? Ik vind eigenlijk van niet.. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
quote: Nee geen recht, denk ik. Maar als de mogelijkheid zich voordoet en jij en de ander willen het graag moet het ook kunnen. "...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..." |
|
quote: Dat is dus maar 1,5 euro per week! Waar gaat deze discussie dan helemaal over????? I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote: dat is du 6.66 per maand! Metal vergoeding heet dat! Maar even serieus, we praten dus over een bedrag die iedereen moet kunnen opbrengen lijkt mij. En als ze denken dat niet te kunnen dan kunnen ze twee pilsjes per maand minder drinken of een keer de Big Mac laten staan. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Wat een achteruitgang zeg! Dank je voor de verduidelijking.. (Was een beetje verwarrend met die berichten dat het gratis zou zijn etc.) Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |