|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Wat een onzin, als je werkelijk niet voor jezelf kan zorgen dan moet je maar harder gaan werken. Als de overheid voor elk onbenullig ding moet gaan vergoeden dan wordt het hier gewoon een takkebende "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: Tsjonge, wat een onzin. Sex is een oerdrift, ook al zou geen enkel voorbehoedsmiddel vergoed worden, gewipt wordt er toch wel. Lijkt mij dat je er dan maar beter voor kunt zorgen dat er geen ongewenste kindertjes worden geboren of dat er ziekten worden opgelopen. So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) |
|
quote:Wat precies is er 'niet noodzakelijk' aan de pil? Wat wil je voorstellen dan? Arme mensen mogen geen sex meer hebben? Ik voorspel ineens een enorme groei (aan kosten) in bepaalde strafbare feiten... I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: Weet je dat sommige mensen niet kunnen werken.. Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
quote: ja, daar zijn voorzieningen voor getroffen. "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: Een hoop geneesmiddelen worden gebruikt doordat mensen er een ongezonde levensstijl op nahouden/erop nahouden hebben. Vind je dat die geneesmiddelen moeten worden vergoed? Of eigen schuld, dikke bult? [Dit bericht is gewijzigd door Chantalie op 19-08-2003 13:22] So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) |
|
quote: Onbenullige bedragen? Weet je wel hoeveel dat kost? Elke 3 maanden nieuwe strippen (in mijn geval vaker) en dat jaren lang! Ik ben op mijn 16e begonnen en verwacht nog heel wat jaren door te gaan. Dat zijn dus echt geen onbenullige bedragen! En bovendien moet de pil voor iedereen die het wil gebruiken beschikbaar zijn en niet alleen maar voor degenen die het kunnen betalen! "...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..." |
|
quote: Koop een condoom dan, kan je dat ook niet opbrengen dan heb je gewoon een probleem. Je mag tevens nog blij zijn dat er zoveel vergoed wordt hier in NL, in andere landen is dat wel anders, met name in america waar alles geprivatiseerd is "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote:Een oerdrift, een oerdrift.... Als wij aan al onze oerdriften zouden toegeven, hoe zou onze wereld er dan uitzien?! Een andere oerdrift is bv. dat mannetjes hun dominantie willen bewijzen door middel van het afbakenen van hun territorium met uitwerpselen. Doen wij dat nu nog steeds? Nog een oerdrift is als dat alleen de fysiek sterkste recht heeft om met de vrouwtjes te paren, gebeurd dat nu nog steeds? Oerdriften, bah... wat een onzin. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: whahahahhaaha...en dat geloof je echt?? Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
quote: Inderdaad Vampie, van dit soort opmerkingen wordt ik wel eens heel verdrietig. I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
quote:Dank quote:Hoe ver STA jij van de werkelijkheid af?! Er zijn altijd situaties waarin dat gewoon NIET opgaat. Er zijn altijd mensen die niet kunnen werken. En met de huidige inflatie en recessie is het leven gewoon erg duur geworden, zo duur dat mensen met lage inkomens, hoe hard ze ook werken en bijbeunen, nog moeite moeten doen om de eindjes aan elkaar te knopen. I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: ja hallo, wordt mijn hobbie ook betaald door de overheid, waterpolo in dit geval. Nee! En weet je wat me dat kost op jaarbasis, meer dan die paar pilletjes van jou. Dus dit is gewoon loos gezeur "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: Of de abortusklinieken gaan overuren draaien. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote:Roken is verslavend, mensen die roken kunnen niet zonder, dat zijn nog veeeeel grotere bedragen die zij moeten betalen, maar dat wordt ook niet vergoed door de overheid. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: mja..ben het inmiddels wel gewend..als je aan de buitenkant niks ziet mankeer je ook niks.. Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door Leviathanica op 19-08-2003 13:24] Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: ja uiteraard, iedereen moet concessies maken, prioriteiten stellen. Het is gvd niet gratis allemaal. Dat geldt moet ergens vandaan komen, van jou portomonee dus. Belastingen gaan gewoon omhoog zodra zaken niet op te brengen zijn uit andere middelen. Dus hoe dan ook pakt het nadelig uit "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: Als je de pil niet kunt betalen dan denk ik dat je condooms ook niet kunt betalen. Ligt er natuurlijk aan hoe vaak je seks hebt, maar die dingen zijn gewoon pokkeduur! Maar dan heb je dus gewoon pech? Jezus, lekker asociaal gedacht! "...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..." |
|
quote: nee, en mensen zijn ook vaak te beroerd om iets verder te kijken dan hun neusje lang is.... enniewee, ontopic. I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
quote:Ja, en we weten allemaal hoe goed het gaat met Amerika. Oh en ik denk dat als je flink gaat rekenen je begrijpt dat condooms ook niet bepaald goedkope oplossing zijn voor dit probleem. Heb je uberhaupt wel eens voorbehoedsmiddelen gekocht?? quote:Dude.. wat voor een driften heb jij?? Daar voel ik me toch echt niet toe geroepen, terwijl met mijn 'drift' tot sex niets mis is. I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: Ja, want de pil slikken is een hobby? "...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..." |
|
quote: Het leven is asociaal, get used to it. De tijd dat alles vergoed wordt, is de tijd dat NL naar de klote gaat. "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: Hoe ignorant kun je zijn? Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |