IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : het grote "de pil" topic Vorige pagina | Volgende pagina
Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 19-08-2003 13:18 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

Het heet niet voor niets 'ziekenfonds', als het nou 'voorbehoedsmiddelenfonds' had geheten, dan zou het anders zijn.

Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.

0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 19-08-2003 13:19 by 0Tolerence Profiel van 0Tolerence

quote:
Op 19 augustus 2003 13:18 schreef helmet het volgende:
Ik hoef bij deze opmerking niet na te denken over wat jij stemt geloof ik...

Denk toch eens na? 20 Euro.. ik ken heel veel mensen die niet nog eens 20 Euro (zijn dat nou de huidige kosten, of de kosten als het compleet niet meer vergoed wordt?) per maand extra kunnen missen. Mensen die al moeite moeten doen om te kunnen eten in de loop van een maand kunnen dit soort 'onbenullige' bedragen echt niet opbrengen..

Wat een onzin, als je werkelijk niet voor jezelf kan zorgen dan moet je maar harder gaan werken. Als de overheid voor elk onbenullig ding moet gaan vergoeden dan wordt het hier gewoon een takkebende

"This one is older than shit, heavier than time!"

Chantalie
Prrrrrrrrrrrrr
Usericon van Chantalie
Posted 19-08-2003 13:19 by Chantalie Profiel van Chantalie

quote:
Op 19 augustus 2003 13:15 schreef Misanthrope het volgende:
Zullen we dan ook maar meteen verlangen dat het bed waarop geneukt wordt, ook meteen vergoed wordt? En dan doe meteen maar een waterbed, om de prestaties te verbeteren.

Tsjonge, wat een onzin.
Sex is een oerdrift, ook al zou geen enkel voorbehoedsmiddel vergoed worden, gewipt wordt er toch wel.
Lijkt mij dat je er dan maar beter voor kunt zorgen dat er geen ongewenste kindertjes worden geboren of dat er ziekten worden opgelopen.

So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos)

helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 19-08-2003 13:19 by helmet Profiel van helmethttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 19 augustus 2003 13:17 schreef 0Tolerence het volgende:
Imo zijn niet noodzakelijke dingen als de pil die niet vergoed hoeven te worden, dat geldt tevens voor behandelingen die niet noodzakelijk zijn.
Wat precies is er 'niet noodzakelijk' aan de pil?

Wat wil je voorstellen dan? Arme mensen mogen geen sex meer hebben? Ik voorspel ineens een enorme groei (aan kosten) in bepaalde strafbare feiten...

I'm not being rude. You're just insignificant.

Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 19-08-2003 13:20 by Vampie Profiel van Vampie

quote:
Op 19 augustus 2003 13:19 schreef 0Tolerence het volgende:
Wat een onzin, als je werkelijk niet voor jezelf kan zorgen dan moet je maar harder gaan werken. Als de overheid voor elk onbenullig ding moet gaan vergoeden dan wordt het hier gewoon een takkebende

Weet je dat sommige mensen niet kunnen werken..

Some cause happiness wherever they go , others whenever they go

0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 19-08-2003 13:20 by 0Tolerence Profiel van 0Tolerence

quote:
Op 19 augustus 2003 13:20 schreef Vampie het volgende:

ja, daar zijn voorzieningen voor getroffen.

Chantalie
Prrrrrrrrrrrrr
Usericon van Chantalie
Posted 19-08-2003 13:21 by Chantalie Profiel van Chantalie

quote:
Op 19 augustus 2003 13:17 schreef 0Tolerence het volgende:
Dat hou je altijd, dat is dus ook aan de politici om te bepalen. Imo zijn niet noodzakelijke dingen als de pil die niet vergoed hoeven te worden, dat geldt tevens voor behandelingen die niet noodzakelijk zijn. Dan met name niet noodzakelijk voor je gezondheid. Dat is toch waar het om draait hier

Een hoop geneesmiddelen worden gebruikt doordat mensen er een ongezonde levensstijl op nahouden/erop nahouden hebben.
Vind je dat die geneesmiddelen moeten worden vergoed? Of eigen schuld, dikke bult?

[Dit bericht is gewijzigd door Chantalie op 19-08-2003 13:22]

So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos)

anonymous
Usericon van anonymous
Posted 19-08-2003 13:21 by anonymous Profiel van anonymous

quote:
Op 19 augustus 2003 13:14 schreef 0Tolerence het volgende:
pil kan je best zelf betalen, dit soort onbenullige bedragen hoeven niet vergoed te worden. Dingen die iedereen aangaat moeten vergoed worden, zoals tandarts kosten.
Het wordt idd wel is tijd dat we wat meer zelf gaan betalen ipv de overheid overal voor te scharrelen.

Onbenullige bedragen? Weet je wel hoeveel dat kost? Elke 3 maanden nieuwe strippen (in mijn geval vaker) en dat jaren lang! Ik ben op mijn 16e begonnen en verwacht nog heel wat jaren door te gaan. Dat zijn dus echt geen onbenullige bedragen! En bovendien moet de pil voor iedereen die het wil gebruiken beschikbaar zijn en niet alleen maar voor degenen die het kunnen betalen!

"...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..."

0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 19-08-2003 13:21 by 0Tolerence Profiel van 0Tolerence

quote:
Op 19 augustus 2003 13:19 schreef helmet het volgende:

Wat wil je voorstellen dan? Arme mensen mogen geen sex meer hebben? Ik voorspel ineens een enorme groei (aan kosten) in bepaalde strafbare feiten...

Koop een condoom dan, kan je dat ook niet opbrengen dan heb je gewoon een probleem. Je mag tevens nog blij zijn dat er zoveel vergoed wordt hier in NL, in andere landen is dat wel anders, met name in america waar alles geprivatiseerd is

Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 19-08-2003 13:21 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

quote:
Op 19 augustus 2003 13:19 schreef Chantalie het volgende:
Tsjonge, wat een onzin.
Sex is een oerdrift, ook al zou geen enkel voorbehoedsmiddel vergoed worden, gewipt wordt er toch wel.
Lijkt mij dat je er dan maar beter voor kunt zorgen dat er geen ongewenste kindertjes worden geboren of dat er ziekten worden opgelopen.
Een oerdrift, een oerdrift.... Als wij aan al onze oerdriften zouden toegeven, hoe zou onze wereld er dan uitzien?! Een andere oerdrift is bv. dat mannetjes hun dominantie willen bewijzen door middel van het afbakenen van hun territorium met uitwerpselen. Doen wij dat nu nog steeds? Nog een oerdrift is als dat alleen de fysiek sterkste recht heeft om met de vrouwtjes te paren, gebeurd dat nu nog steeds? Oerdriften, bah... wat een onzin.

Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 19-08-2003 13:22 by Vampie Profiel van Vampie

quote:
Op 19 augustus 2003 13:20 schreef 0Tolerence het volgende:
ja, daar zijn voorzieningen voor getroffen.

whahahahhaaha...en dat geloof je echt??

WickedKimmie
Gekke Kimmie
Usericon van WickedKimmie
Posted 19-08-2003 13:22 by WickedKimmie Profiel van WickedKimmie

quote:
Op 19 augustus 2003 13:20 schreef Vampie het volgende:

Inderdaad Vampie, van dit soort opmerkingen wordt ik wel eens heel verdrietig.

I spy with my little and verrry evil eye.....

helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 19-08-2003 13:22 by helmet Profiel van helmethttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 19 augustus 2003 13:18 schreef anonymous het volgende:
Je hebt altijd uitzonderingen
Dank

quote:
Op 19 augustus 2003 13:19 schreef 0Tolerence het volgende:
Hoe ver STA jij van de werkelijkheid af?! Er zijn altijd situaties waarin dat gewoon NIET opgaat. Er zijn altijd mensen die niet kunnen werken. En met de huidige inflatie en recessie is het leven gewoon erg duur geworden, zo duur dat mensen met lage inkomens, hoe hard ze ook werken en bijbeunen, nog moeite moeten doen om de eindjes aan elkaar te knopen.

0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 19-08-2003 13:22 by 0Tolerence Profiel van 0Tolerence

quote:
Op 19 augustus 2003 13:21 schreef anonymous het volgende:
Onbenullige bedragen? Weet je wel hoeveel dat kost? Elke 3 maanden nieuwe strippen (in mijn geval vaker) en dat jaren lang! Ik ben op mijn 16e begonnen en verwacht nog heel wat jaren door te gaan. Dat zijn dus echt geen onbenullige bedragen! En bovendien moet de pil voor iedereen die het wil gebruiken beschikbaar zijn en niet alleen maar voor degenen die het kunnen betalen!

ja hallo, wordt mijn hobbie ook betaald door de overheid, waterpolo in dit geval. Nee! En weet je wat me dat kost op jaarbasis, meer dan die paar pilletjes van jou. Dus dit is gewoon loos gezeur

Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 19-08-2003 13:23 by Leviathanica Profiel van Leviathanicahttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

quote:
Op 19 augustus 2003 13:19 schreef helmet het volgende:

Of de abortusklinieken gaan overuren draaien.

Iedereen heeft recht op mijn mening.

Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 19-08-2003 13:23 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

quote:
Op 19 augustus 2003 13:21 schreef anonymous het volgende:
Roken is verslavend, mensen die roken kunnen niet zonder, dat zijn nog veeeeel grotere bedragen die zij moeten betalen, maar dat wordt ook niet vergoed door de overheid.

Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 19-08-2003 13:24 by Vampie Profiel van Vampie

quote:
Op 19 augustus 2003 13:22 schreef WickedKimmie het volgende:
Inderdaad Vampie, van dit soort opmerkingen wordt ik wel eens heel verdrietig.

mja..ben het inmiddels wel gewend..als je aan de buitenkant niks ziet mankeer je ook niks..

Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 19-08-2003 13:24 by Leviathanica Profiel van Leviathanicahttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

.

[Dit bericht is gewijzigd door Leviathanica op 19-08-2003 13:24]

Iedereen heeft recht op mijn mening.

0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 19-08-2003 13:24 by 0Tolerence Profiel van 0Tolerence

quote:
Op 19 augustus 2003 13:22 schreef helmet het volgende:
Dank

Hoe ver STA jij van de werkelijkheid af?! Er zijn altijd situaties waarin dat gewoon NIET opgaat. Er zijn altijd mensen die niet kunnen werken. En met de huidige inflatie en recessie is het leven gewoon erg duur geworden, zo duur dat mensen met lage inkomens, hoe hard ze ook werken en bijbeunen, nog moeite moeten doen om de eindjes aan elkaar te knopen.

ja uiteraard, iedereen moet concessies maken, prioriteiten stellen. Het is gvd niet gratis allemaal. Dat geldt moet ergens vandaan komen, van jou portomonee dus.
Belastingen gaan gewoon omhoog zodra zaken niet op te brengen zijn uit andere middelen. Dus hoe dan ook pakt het nadelig uit

anonymous
Usericon van anonymous
Posted 19-08-2003 13:24 by anonymous Profiel van anonymous

quote:
Op 19 augustus 2003 13:21 schreef 0Tolerence het volgende:
Koop een condoom dan, kan je dat ook niet opbrengen dan heb je gewoon een probleem. Je mag tevens nog blij zijn dat er zoveel vergoed wordt hier in NL, in andere landen is dat wel anders, met name in america waar alles geprivatiseerd is

Als je de pil niet kunt betalen dan denk ik dat je condooms ook niet kunt betalen. Ligt er natuurlijk aan hoe vaak je seks hebt, maar die dingen zijn gewoon pokkeduur! Maar dan heb je dus gewoon pech? Jezus, lekker asociaal gedacht!

"...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..."

WickedKimmie
Gekke Kimmie
Usericon van WickedKimmie
Posted 19-08-2003 13:25 by WickedKimmie Profiel van WickedKimmie

quote:
Op 19 augustus 2003 13:24 schreef Vampie het volgende:
mja..ben het inmiddels wel gewend..als je aan de buitenkant niks ziet mankeer je ook niks..

nee, en mensen zijn ook vaak te beroerd om iets verder te kijken dan hun neusje lang is....

enniewee, ontopic.

I spy with my little and verrry evil eye.....

helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 19-08-2003 13:25 by helmet Profiel van helmethttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 19 augustus 2003 13:21 schreef 0Tolerence het volgende:
Ja, en we weten allemaal hoe goed het gaat met Amerika.

Oh en ik denk dat als je flink gaat rekenen je begrijpt dat condooms ook niet bepaald goedkope oplossing zijn voor dit probleem.

Heb je uberhaupt wel eens voorbehoedsmiddelen gekocht??

quote:
Op 19 augustus 2003 13:21 schreef Misanthrope het volgende:
Een andere oerdrift is bv. dat mannetjes hun dominantie willen bewijzen door middel van het afbakenen van hun territorium met uitwerpselen.
Dude.. wat voor een driften heb jij?? Daar voel ik me toch echt niet toe geroepen, terwijl met mijn 'drift' tot sex niets mis is.

anonymous
Usericon van anonymous
Posted 19-08-2003 13:26 by anonymous Profiel van anonymous

quote:
Op 19 augustus 2003 13:22 schreef 0Tolerence het volgende:
ja hallo, wordt mijn hobbie ook betaald door de overheid, waterpolo in dit geval. Nee! En weet je wat me dat kost op jaarbasis, meer dan die paar pilletjes van jou. Dus dit is gewoon loos gezeur

Ja, want de pil slikken is een hobby?

0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 19-08-2003 13:26 by 0Tolerence Profiel van 0Tolerence

quote:
Op 19 augustus 2003 13:24 schreef anonymous het volgende:
Als je de pil niet kunt betalen dan denk ik dat je condooms ook niet kunt betalen. Ligt er natuurlijk aan hoe vaak je seks hebt, maar die dingen zijn gewoon pokkeduur! Maar dan heb je dus gewoon pech? Jezus, lekker asociaal gedacht!

Het leven is asociaal, get used to it.
De tijd dat alles vergoed wordt, is de tijd dat NL naar de klote gaat.

Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 19-08-2003 13:26 by Vampie Profiel van Vampie

quote:
Op 19 augustus 2003 13:24 schreef 0Tolerence het volgende:
ja uiteraard, iedereen moet concessies maken, prioriteiten stellen. Het is gvd niet gratis allemaal. Dat geldt moet ergens vandaan komen, van jou portomonee dus.
Belastingen gaan gewoon omhoog zodra zaken niet op te brengen zijn uit andere middelen. Dus hoe dan ook pakt het nadelig uit

Hoe ignorant kun je zijn?

Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com