|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Oh joepie! |
|
quote:ik blijf altijd bij men vriendin. ik steun haar dan. ze heeft dan ook eigenlijk nergens last van.. zover ik weet. alleen erge rug pijn en buikpijn. en dan verzorg ik haar maar stemmingwisselingen heeft ze nog nooit gehad. |
|
quote: ja, m'n vriendin slikt dat ding ook, en er loopt nog steeds geen klein kutelfje rond, dus wat dat betreft heb ik ook geen klachten Bruce Banner |
|
quote:Dat kan natuurlijk ook ergens anders aan liggen Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: Hehehe Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
de pil kan een hoop ellende geven als je erbij rookt teminste |
|
begin je dan de roken in de week dat je stopt? |
|
quote: |
|
quote: omdat het een lichte pil is, maar iedereen reageert er verschillend op! Zelf heb ik nooit veel problemen gehad... Wel stemmingswisselingen toen ik stopte de pil en roken is levensgevaarlijk, je hebt kans op een hartaanval... Bij het afsluiten van dit scherm, zullen alle activiteiten met deze persoon worden geannuleerd... |
|
quote: Dat laatste wilde ik niet weten... Waag eens een dansje! |
|
quote: Jup gebruik die nu 4 jaar ofzo, bevalt prima Speak no more lies, It 's your turn to die. |
|
Hmpf, waarom ben ik niet de 'meeste vrouwen'? Ben zelf aan de pil gegaan tegen PMS en op een gegeven moment bij Microgynon 30 aangekomen. Het werkte de eerste 5 maanden en daarna keerden de klachten weer terug. Heb nu standaard pijnstillers, volgens een goede vriend die apotheker is helpt overstappen niet. *yay* Microgynon is verder wel een goede pil, geen gedoe met misselijkheid 's ochtends e.d. MuayThaigerrr!! |
|
quote: wist je dat niet dan? Bij het afsluiten van dit scherm, zullen alle activiteiten met deze persoon worden geannuleerd... |
|
quote: Iedereen loopt risico op een hart/vaatziekte, alleen de kans wordt groter als je rookt, de pil slikt en boven de 35 bent. (en nog een zooi extra (deels erfelijke) risicofactoren) Het algemene advies: vrouwen van boven de 35 die roken kunnen beter niet de pil slikken. De pil heeft trouwens al voordeel dat pilgebruiksters een iets kleinere kans op baarmoeder- en eierstokkanker hebben t.o. van niet-pilgebruiksters. So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) |
|
quote: de eventuele partner ook? |
|
Whahaha, you funnyboy MuayThaigerrr!! |
|
quote: jezus,dat wist ik helemaal niet In a world of despair, our lives will end. Some without warning, while others die by design |
|
en dan te bedenken dat iedereen meerookt |
|
quote: Je moet 1 keer in de 3 maanden een injectie halen en je bent van alle ellende verlost, ik ben als sinds begin Oktober niet meer ongesteld geweest. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: en vanaf wanneer is dat dan betrouwbaar als voorbehoedsmiddel? meteen? niet? [Dit bericht is gewijzigd door Daysleeper op 14-04-2004 22:53] In a world of despair, our lives will end. Some without warning, while others die by design |
|
quote: Na 2 weken ofzo, dat moet je even aan je huisarts vragen. Het ging mij er vooral om om nooit meer ongesteld te worden. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: dat zou echt mooi zijn, niet meer ongesteld worden. Wat lijkt me dat heerlijk. In a world of despair, our lives will end. Some without warning, while others die by design |
|
ik vind ongesteld worden nooit zo erg, kun je tenminste snoepen met een goede reden. |
|
quote: Dat is heerlijk!!! Iedereen heeft recht op mijn mening. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |