IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : het grote "de pil" topic Vorige pagina | Volgende pagina
Sarah
Thor
Usericon van Sarah
Posted 19-08-2003 13:47 by Sarah Profiel van Sarah

quote:
Op 19 augustus 2003 13:44 schreef Chantalie het volgende:
Het nare aan de prilpil is alleen wel dat je last kunt krijgen van onregelmatige doorbraakbloedingen.

true true

Depo-Provera ‘500’inj
Bijwerkingen: Menstruatiestoornissen zoals doorbraakbloedingen versterkte of verminderde menstruatie. Kans op amenorroe en onvruchtbaarheid, die tot 18 maanden na staking van de therapie kunnen voortduren.
Hypertensie, leverfunctiestoornissen. Vocht retentie, misselijkheid en andere maagdarmklachten. Slapeloosheid, vermoeidheid, depressie, duizeligheid en hoofdpijn. Zenuwachtigheid, chloasma. Zelden: overgevoeligheidsreacties 9waaronder anaflyaxie), pruritus, trombo-embolische aandoeningen.
Erytheem, acne, hirsutisme en haaruitval. Gespannen borsten, galatorroe. Veranderingen erosie en secretie van de cervix. Temperatuurverhoging. Vollemaansgezicht. Bij hoge i.m. doses is bij 10/20% een glutaal abces opgetreden.

Even ter verduidelijking.
Bijwerkingen die ook maar 1 keer zijn voorgekomen ergens in de wereld moeten in zo'n boek komen. Dus de kans dat je het krijgt is er wel maar is heeeeeeel minimaal omdat sommige dingen mar 1 of 2 keer bij mensen zijn voorgekomen

(moest ik maken voor school)

[Dit bericht is gewijzigd door Sarah op 19-08-2003 13:49]

LAI LAI HEI

Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 19-08-2003 13:47 by Vampie Profiel van Vampie

quote:
Op 19 augustus 2003 13:45 schreef karnivoor het volgende:
jsa en ik vind dat ze zich aanstelt, en over de haar situatie weet ik weinig meer dan dat wat ze nu net vertelde. boeit me niet en ik heb meer te doen naast een forum.

maar goed, ontopic maar weer

Dank je..kom maar een weekej in mijn schoenen staan.

Some cause happiness wherever they go , others whenever they go

Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 19-08-2003 13:47 by Leviathanica Profiel van Leviathanicahttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

Helaasch willen artsen geen jonge vrouwen steriliseren, dat zou voor mij de oplossing zijn.

Iedereen heeft recht op mijn mening.

Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 19-08-2003 13:48 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

quote:
Op 19 augustus 2003 13:45 schreef Leviathanica het volgende:
Het is toch niet meer dan normaal dat je daarvoor kan kiezen, trouwens; voor een kind is het ook niet leuk als 'ie ongewenst is.
Ik moet er zelf niet aan denken om zwanger te zijn.
Ik zou meteen naar de abortuskliniek rennen, en als dat niet zou kunnen zou ik mezelf nog liever van kant maken dan een kind te baren.
Sommige mensen willen nou eenmaal echt geen kinderen!
Daar kun je toch ook voor kiezen? Als je geen kinderen wil, moet je gewoon geen sex hebben, of voorbehoedsmiddelen kopen.

Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.

she_devil
too true to be true
Usericon van she_devil
Posted 19-08-2003 13:48 by she_devil Profiel van she_devilhttp://shedevil.wiebel.nl

k ben al 3 jaar aan de pil, en heb nooit ergens last van gehad

wait for me dragon, we'll meet in the sky

Leviathanica
Posted 19-08-2003 13:48 by Leviathanica Profiel van Leviathanicahttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

quote:
Op 19 augustus 2003 13:47 schreef Sarah het volgende:
true true

Depo-Provera ‘500’inj
Bijwerkingen: Menstruatiestoornissen zoals doorbraakbloedingen versterkte of verminderde menstruatie. Kans op amenorroe en onvruchtbaarheid, die tot 18 maanden na staking van de therapie kunnen voortduren.
Hypertensie, leverfunctiestoornissen. Vocht retentie, misselijkheid en andere maagdarmklachten. Slapeloosheid, vermoeidheid, depressie, duizeligheid en hoofdpijn. Zenuwachtigheid, chloasma. Zelden: overgevoeligheidsreacties 9waaronder anaflyaxie), pruritus, trombo-embolische aandoeningen.
Erytheem, acne, hirsutisme en haaruitval. Gespannen borsten, galatorroe. Veranderingen erosie en secretie van de cervix. Temperatuurverhoging. Vollemaansgezicht. Bij hoge i.m. doses is bij 10/20% een glutaal abces opgetreden.

Val je er ook van af??

anonymous
Usericon van anonymous
Posted 19-08-2003 13:48 by anonymous Profiel van anonymous

quote:
Op 19 augustus 2003 13:46 schreef Misanthrope het volgende:
Deze opmerking bevestigd mijn uitspraak alleen maar.

Hoezo?
Vanzelfsprekend is automatisch luxe?

"...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..."

she_devil
too true to be true
Usericon van she_devil
Posted 19-08-2003 13:49 by she_devil Profiel van she_devilhttp://shedevil.wiebel.nl

quote:
Op 19 augustus 2003 13:48 schreef Misanthrope het volgende:
Daar kun je toch ook voor kiezen? Als je geen kinderen wil, moet je gewoon geen sex hebben, of voorbehoedsmiddelen kopen.

wait for me dragon, we'll meet in the sky

Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 19-08-2003 13:49 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

quote:
Op 19 augustus 2003 13:48 schreef anonymous het volgende:
Hoezo?
Vanzelfsprekend is automatisch luxe?
In dit geval wel.

Leviathanica
Posted 19-08-2003 13:49 by Leviathanica Profiel van Leviathanicahttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

quote:
Op 19 augustus 2003 13:48 schreef Misanthrope het volgende:

Ik was 22 toen ik voor het eerst sex had, dus daar ben ik echt wel voorzichtig mee, en voorbehoedsmiddelen zijn te duur.
Dus ik wil de pil vergoedt hebben.

Mariekwel
Usericon van Mariekwel
Posted 19-08-2003 13:49 by Mariekwel Profiel van Mariekwel

quote:
Op 19 augustus 2003 13:44 schreef Dunne_Hein het volgende:
Wat een partij bullshit zeg

Hé hallo lieve muziekvriend!

Chantalie
Prrrrrrrrrrrrr
Usericon van Chantalie
Posted 19-08-2003 13:49 by Chantalie Profiel van Chantalie

quote:
Op 19 augustus 2003 13:47 schreef Sarah het volgende:
true true

Depo-Provera ‘500’inj

Wow he, ik kan dat niet zo letterlijk opdreunen! Welke school doe je dan?

So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos)

karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 19-08-2003 13:50 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 19 augustus 2003 13:49 schreef Leviathanica het volgende:
Ik was 22 toen ik voor het eerst sex had, dus daar ben ik echt wel voorzichtig mee, en voorbehoedsmiddelen zijn te duur.

dan heb je een LUXE probleem, jammer dan

Je moeder.

Mariekwel
Usericon van Mariekwel
Posted 19-08-2003 13:50 by Mariekwel Profiel van Mariekwel

Oké waar het dus op neer gaat komen: Voor sex gaat men hoe dan ook betalen!

Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 19-08-2003 13:51 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

quote:
Op 19 augustus 2003 13:49 schreef Leviathanica het volgende:
Ik vind een mercedes ook te duur, dus ik wil een mercedes vergoed hebben

anonymous
Usericon van anonymous
Posted 19-08-2003 13:51 by anonymous Profiel van anonymous

quote:
Op 19 augustus 2003 13:48 schreef Leviathanica het volgende:
Val je er ook van af??

Nee, want in de prikpil zit progesteron en dat is juist het hormoon wat in de normale pil er vaak voor zorgt dat vrouwen een paar kilo aankomen.
En die doorbraakbloedingen zijn vaak in het begin als je lichaam er nog aan moet wennen. Daarna komt het nog wel eens voor, maar echt met maar heel weinig bloed.

"...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..."

Leviathanica
Posted 19-08-2003 13:52 by Leviathanica Profiel van Leviathanicahttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

quote:
Op 19 augustus 2003 13:51 schreef Misanthrope het volgende:

Dat is echt bullshit, als jij die Mercedes niet hebt is jouw leven niet geruineerd, als vrouwen geen pil hebben is hun leven wel geruineerd, door ongewenste kinderen..bleh..

Sarah
Thor
Usericon van Sarah
Posted 19-08-2003 13:52 by Sarah Profiel van Sarah

quote:
Op 19 augustus 2003 13:49 schreef Chantalie het volgende:
Wow he, ik kan dat niet zo letterlijk opdreunen! Welke school doe je dan?

lol nee gekkie

Ik doe een opleiding doktersassistente.
In mijn stageperiode moest ik van 10 medicijnen de naam, merknaam, werking, bijwerkingen, dosering en alles op papier zetten.

Alle medicijnen die er bestaan staan in een farmaceutisch compas. Ik heb alleen de bijwerkingen eruit gehaald (uit mijn verslag dan) maar ik heb nog meer informatie erover die jullie niet veel zegt of boeit.

LAI LAI HEI

Sharteel
Mesmerized
Usericon van Sharteel
Posted 19-08-2003 13:53 by Sharteel Profiel van Sharteelhttp://www.photopit.be

quote:
Op 19 augustus 2003 12:49 schreef Mariekwel het volgende:
Ik heb met Graspop en Wacken mazzel gehad dat de rode zee pas kwam opzwellen toen ik net thuis kwam van die festivals

Da's 't handige van de pil ook he.. Je kan de rode zee indijken tot het je uitkomt.. Dat kan niet met een spiraaltje of dergelijken..

Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you...

Sarah
Thor
Usericon van Sarah
Posted 19-08-2003 13:55 by Sarah Profiel van Sarah

quote:
Op 19 augustus 2003 13:51 schreef Misanthrope het volgende:

Jesus denk nou even na. Daar verwek je toch geen leven mee. Het is bescherming voor het lichaam van een mens. De overheid wilt toch niet dat veel meer meiden zwanger raken en er abortus gepleegd moet worden. Dat is veel duurder.
Als meer mensen een soa krijgen moeten er ook meer medicijnen worden vergoedt tegen die soa.

Dus conclusie, kan je beter de pil vergoeden. Kom je een stuk verder mee.

LAI LAI HEI

Leviathanica
Posted 19-08-2003 13:55 by Leviathanica Profiel van Leviathanicahttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

quote:
Op 19 augustus 2003 13:51 schreef anonymous het volgende:
Nee, want in de prikpil zit progesteron en dat is juist het hormoon wat in de normale pil er vaak voor zorgt dat vrouwen een paar kilo aankomen.
En die doorbraakbloedingen zijn vaak in het begin als je lichaam er nog aan moet wennen. Daarna komt het nog wel eens voor, maar echt met maar heel weinig bloed.

Wel jammer, door de pil ben ik zeker zo'n 8 kilo aangekomen, ik hoop dat dat dan niet opnieuw gebeurt.
Het is echt zo vals dat ik niet gesteriliseerd mag worden.
Echt belachelijk, laat me desnoods een contract ondertekenen wwarin staat dat ik alle verantwoording en gevolgen voor eigen rekening neem.

Dunne_Hein
stfu Donny
Usericon van Dunne_Hein
Posted 19-08-2003 13:55 by Dunne_Hein Profiel van Dunne_Hein

quote:
Op 19 augustus 2003 13:49 schreef Mariekwel het volgende:
Hé hallo lieve muziekvriend!

Hello..... Newman

Ik begrijp niet wat iedereen hier zit te jammeren dat je er voor moet betalen? Je betaald toch voor alle genotsmiddelen? Nog even en er komt nog extra btw bovenop

I can't shoot straight unless I've had a pint!

Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 19-08-2003 13:55 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

quote:
Op 19 augustus 2003 13:52 schreef Leviathanica het volgende:
Dat is echt bullshit, als jij die Mercedes niet hebt is jouw leven niet geruineerd, als vrouwen geen pil hebben is hun leven wel geruineerd, door ongewenste kinderen..bleh..
Wat een onzin. Wat nou als iemand zo'n zwaar ongeluk heeft gehad dat hij zo'n slechte rug en nek heeft dat hij niet meer in een gewone auto kan rijden, maar wel in een auto met luchtvering, en zijn leven is geruineerd, omdat hij zonder auto zijn sociale contacten niet meer kan onderhouden en wordt afgesloten van de wereld? Dan krijgt hij die mercedes ook niet van de overheid.

Chantalie
Prrrrrrrrrrrrr
Usericon van Chantalie
Posted 19-08-2003 13:56 by Chantalie Profiel van Chantalie

quote:
Op 19 augustus 2003 13:52 schreef Sarah het volgende:
lol nee gekkie

Ik doe een opleiding doktersassistente.
In mijn stageperiode moest ik van 10 medicijnen de naam, merknaam, werking, bijwerkingen, dosering en alles op papier zetten.

Alle medicijnen die er bestaan staan in een farmaceutisch compas. Ik heb alleen de bijwerkingen eruit gehaald (uit mijn verslag dan) maar ik heb nog meer informatie erover die jullie niet veel zegt of boeit.

He, ik had bij jou op school moeten wezen, ik was de enige metalhead in de hele school!
(ik ben apothekersassistent, op de school waar ik zat kon je de opleidingen voor apothekers-, dokters-, en tandartsassistent doen)

So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos)

Sarah
Thor
Usericon van Sarah
Posted 19-08-2003 13:56 by Sarah Profiel van Sarah

quote:
Op 19 augustus 2003 13:53 schreef Sharteel het volgende:
Da's 't handige van de pil ook he.. Je kan de rode zee indijken tot het je uitkomt.. Dat kan niet met een spiraaltje of dergelijken..

Nee idd!!

Je kan het allemaal heel mooi uitmeten

LAI LAI HEI

Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com