|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Haha ja dat is natuurlijk wel zo, als je enorme tieten hebt weegt dat natuurlijk wel wat ja... helaas kan ik mijn gewicht daar nooit op afschuiven... Oh maar om even on topic te doen: van de pil zijn mijn borsten toen wel gegroeid.. [stelt nog niets voor hoor maar toch...] "As it net kin sa 't moat, dan moat it mar sa 't kin!" |
|
quote: Jeetje Ghoullie, da's toch wel aan de dunne kant ja... Vooral je koppie op die klasse[n?]foto.. Wel een leuk Non-Divine shirtje trouwens "As it net kin sa 't moat, dan moat it mar sa 't kin!" |
|
You go girl.... On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: De mijne zijn ook gegroeit, maar ik heb het ook nog erfelijk, duss.. En ik ben van mezelf al groot, en als je er dan ook nog een laagje vet bij krijgt, tja, dan wordt het er niet mooier op. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: Minder bier drinken hé I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote: Dat gaat alleen op je buik zitten, en dit gebeurde al voordat ik Bier dronk. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: Was ook maar een grapje I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote: *Uche* |
|
quote: ghe ghe, toen had ik nog verkering met de gitarist, dat was mijn eerste vriendje. |
|
Eén keer serieuze miserie mee gehad : door een foute hormoondosering was ik tussentijds erg beginnen bloeden plus krampen in m'n onderbuik. Bleek dat er cysten op m'n eierstokken zaten. Kreeg meteen een andere voorgeschreven,want dat is doodeng,ook wat je dan op de röntgenopname te zien kreeg. Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
quote: Je moet ze in horizontale positie torsen, krijg je een beter idee..................eeeeh? Ah,.. hallo allemaal! I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
grmbl..kon dat topic niet vinden..maar hier kan ie ook wel Jongeren onder de 18 jaar kunnen gratis gebruik blijven maken van de anti-conceptiepil. Voor volwassenen verdwijnt het voorbehoedsmiddel wel uit het standaardpakket. Op deze wijze hoopt minister Hans Hoogervorst van Volksgezondheid zijn bezuiniging op de pil door de ministerraad te kunnen loodsen. Regeringspartijen CDA en D66 hadden scherpe kritiek geuit op het plan van de minister om de pil helemaal uit het ziekenfonds te halen; zij vreesden een toename van het aantal tienerzwangerschappen. Om de ziekenfondspil voor jongeren te behouden, wil Hoogervorst de geplande eigen bijdrage voor medicijnen verhogen van anderhalve euro naar twee euro. Overigens heeft plaatsvervangend voorzitter van de Tweede Kamer Verburg, de GroenLinks-fractie op de vingers getikt vanwege de Baas in eigen buik actie van drie van haar vrouwelijke leden. De Kamerleden Halsema, Tonkens en Van Gent droegen tijdens de bijeenkomst shirts met protestteksten als 'Baas in eigen buik'. Het is volgens de regels verboden om in de grote zaal van de Tweede Kamer actie te voeren Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
Vorige nieuws over de pil had ik ook in dit topic geplaatst hoor, "paar" pagina's terug. En ja, ik wilde dit dus net ook plaatsen, maar je bent me voor. I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Natuurlijk...ik BEN snel! Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
tja, ben benieuwd wat de volgende bezuiniging zal zijn. [Dit bericht is gewijzigd door Chantalie op 28-08-2003 12:17] So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) |
|
Zo is het in Duitsland ook. Alleen jongeren onder de 18 krijgen het vergoed. Ach ja, het is tenminste al iets beter. Maar ik ben er niet echt gelukkig mee. "...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..." |
|
Goh, nu iki deze topic lees ben ik op voorbehoedsmiddelen gebied meteen weer bijgeschoold. Hmm, maar even een zijstraatje; was het niet zo dat aphotheken te veel vragen voor hun medicijnen en/of een duurdere medicijn proberen te slijten om dan een quotum te halen= dure reisjes en bonussen?.. Als het zo zou zijn, zou men niet eerst dat onderwerp aan moeten pakken. Dit inplaats om ons de "geneugten des levens" te jatten. Christelijke, balkenellendige bullshit. Over abortussen; kijk naar ierland en polen... deze 2 landen zijn argumenten waarom de pil gesponsoord moet worden; veel buitenechtelijke kinderen... en trouwens het helpt niet tegen soa's.. moet dan toch een rubbertje hebben... DIT BERICHT IS MEDEGEPONSORT DOOR DUREX euh..ja...headbang!!!!! |
|
Vreselijk dat het uit het pakket gaat...echt niet leuk meer Alles is al zo duur en nu dit ook nog Ik heb nu de prikpil, vraag me af hoe duur die gaat worden...elke 3 maanden x aantal pleuro's neertellen Hopelijk kan ik t dan nog betalen, het is ZO fijn!! LAI LAI HEI |
|
quote: Wat is ZOOOOO fijn? I Find That I Am Not There... |
|
quote: De prikpil... LAI LAI HEI |
|
geprikt worden? |
|
Weer een reden om me af te vragen of ik mezelf iedere dag nog vol wil stoppen met hormonen.... en of de pil eigenlijk wel gezond is... Maar van de andere kant heb ik ook geen zin om mama te worden en als ik mijn vriend straks samenwonen gaan we echt geen condooms meer gebruiken (nadat we eerst allebei getests zijn natuurlijk)... misschien wordt de pil in Zweden nog wel vergoed? Gå ut i världen, som en varg bland får! Och framför allt.... Var Fri och Förfärlig! |
|
sorry dat hormonen gedoe is echt overtrokken, volgens mij zit er in een varkenslapje veel meer aan hormoon zooi. |
|
Vanaf waneer moeten we betalen dan? Volgens mij toch ook pas als je 21 bent? Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |