IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : het grote "de pil" topic Vorige pagina | Volgende pagina
anonymous
Usericon van anonymous
Posted 20-08-2003 19:30 by anonymous Profiel van anonymous

quote:
Op 20 augustus 2003 19:28 schreef ghoulliette het volgende:
Haloo!!!!!!!!!!!!
ik betaal GVD bijna 50 tyfus pleuro per maand om die kut pil vergoed te krijgen en 1 keer per jaar naar de tandarts te mogen.
zeker nog bij je ouders in het ziekenfonds, of niet? wereldvreemd trutje

ps bovendien heeft de pil meer uitwerkingen dan alleen het anticonceptie gedeelde. Dat leer je nog weel als je ouder wordt

Ja ik snap eigenlijk ook niet meer waarom ik nog een ziekenfondsverzekering heb. De enige kosten die ik heb zijn van de tandarts en de pil...


"...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..."


Devilicious Pem
Que????
Usericon van Devilicious Pem
Posted 20-08-2003 20:04 by Devilicious Pem Profiel van Devilicious Pem

quote:
Op 20 augustus 2003 19:30 schreef anonymous het volgende:
Ja ik snap eigenlijk ook niet meer waarom ik nog een ziekenfondsverzekering heb. De enige kosten die ik heb zijn van de tandarts en de pil...


Inderdaad, ik vraag het me ook wel eens af. Betaal 44 euro per maand voor verzekering, maar krijg er niets voor terug. Krijg het ene niet vergoed, en andere dingen die technisch gezien wel vergoed worden [zoals de pil dus in mijn geval] moet ik alsnog zelf betalen omdat het onder het eigen risico bedrag blijft... kutzooi...

Anyway, ik heb zonet voor het eerst deze hele topic gelezen en ik herken veel van wat er geroepen wordt.

Ikzelf ben sinds mijn 16e [of was ik nog net 15???] aan de pil. Op aanraden van mijn moeder nog wel! Ze had namelijk gehoord dat het kon helpen tegen menstruatieklachten. Ik was meestal 8 dagen ongesteld, flink ook, en had zo'n last dat ik soms 2 of 3 dagen niet eens kon lopen!!!! En ik geef eerlijk toe dat ik een mietje ben maar zulke erge pijn is echt niet te harden..

En ja ik ben aangekomen van de pil maarja dat heb ik er wel voor over.

Andere opties zoals spiraal en prikpil enzo weet ik weinig van af.. Maar een vriendin van me heeft sinds kort een spiraal en die heeft er ontiegelijk last van! Het doet bij haar ontzettend pijn en ze heeft veel last van bloedingen enzo, dus of je daar nou zo blij van moet worden....

Maar ik vraag me even iets af: weet er iemand eigenlijk of het effect van een lichte pil minder wordt als je er al jaren aan zit, en dat je dan een zwaardere moet? Of maakt dat niet uit?? [domme vraag maybe maar ik weet dat dus echt niet]


"As it net kin sa 't moat, dan moat it mar sa 't kin!"


anonymous
Usericon van anonymous
Posted 20-08-2003 20:07 by anonymous Profiel van anonymous

quote:
Op 20 augustus 2003 20:04 schreef Devilicious Pem het volgende:
Maar ik vraag me even iets af: weet er iemand eigenlijk of het effect van een lichte pil minder wordt als je er al jaren aan zit, en dat je dan een zwaardere moet? Of maakt dat niet uit?? [domme vraag maybe maar ik weet dat dus echt niet]

Geloof niet dat dat iets uitmaakt. Maar zeker weten doe ik het ook niet.


"...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..."


Devilicious Pem
Que????
Usericon van Devilicious Pem
Posted 20-08-2003 20:11 by Devilicious Pem Profiel van Devilicious Pem

quote:
Op 20 augustus 2003 20:07 schreef anonymous het volgende:
Geloof niet dat dat iets uitmaakt. Maar zeker weten doe ik het ook niet.


Hmm thnx anyway
Zoiets staat ook niet in de bijsluiter ofzo dusch... En aangezien het niet mijn hobby is naar de huisarts te gaan [om vervolgens 30 euro te dokken om daar even 1 lullig vraagje te stellen ] weet ik het nogsteeds niet.. Dus dan maar vragen op een forum... Ik bedoel, we hebben toch een dokters- en een apothekers assistente in the house of niet?


"As it net kin sa 't moat, dan moat it mar sa 't kin!"


anonymous
Usericon van anonymous
Posted 20-08-2003 20:12 by anonymous Profiel van anonymous

quote:
Op 20 augustus 2003 20:11 schreef Devilicious Pem het volgende:
Hmm thnx anyway
Zoiets staat ook niet in de bijsluiter ofzo dusch... En aangezien het niet mijn hobby is naar de huisarts te gaan [om vervolgens 30 euro te dokken om daar even 1 lullig vraagje te stellen ] weet ik het nogsteeds niet.. Dus dan maar vragen op een forum... Ik bedoel, we hebben toch een dokters- en een apothekers assistente in the house of niet?

Ja, volgens mij wel. Maar die zijn nu natuurlijk niet online...


"...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..."


Devilicious Pem
Que????
Usericon van Devilicious Pem
Posted 20-08-2003 20:13 by Devilicious Pem Profiel van Devilicious Pem

quote:
Op 20 augustus 2003 20:12 schreef anonymous het volgende:
Ja, volgens mij wel. Maar die zijn nu natuurlijk niet online...


hehe zul je net zien Nouja ze raken hier vanzelf wel weer verzeild!


"As it net kin sa 't moat, dan moat it mar sa 't kin!"


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 20-08-2003 21:10 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

je moet inprincipe dezelfde pil kunnen blijven slikken. Ik ben vanaf mijn 13e aan de pil vanwege hevige pijnen enzo. (ik speelde toen nog niet met jongens maar met barbies hoor, wees niet bevreesd).

Maar inprincipe kom je van een pil tegenwoordig ook niet meer aan volgens de dokter (ik ben laatst nog op bezoek geweest ivm de pil en met de vraag die pem ook had). Maar mijn dokter gelooft heilig in de moderne pillen waar je gewoon mee moet kunnen functioneren zonder last te hebben.

Of ik aangekomen ben van de pil weet ik niet omdat ik toen ik aan de pil ging veel meer woog dan nu, en daarna. (toen ik nog en lekker dikkertje was)


anonymous
Usericon van anonymous
Posted 20-08-2003 21:12 by anonymous Profiel van anonymous

quote:
Op 20 augustus 2003 21:10 schreef ghoulliette het volgende:
je moet inprincipe dezelfde pil kunnen blijven slikken. Ik ben vanaf mijn 13e aan de pil vanwege hevige pijnen enzo. (ik speelde toen nog niet met jongens maar met barbies hoor, wees niet bevreesd).

Maar inprincipe kom je van een pil tegenwoordig ook niet meer aan volgens de dokter (ik ben laatst nog op bezoek geweest ivm de pil en met de vraag die pem ook had). Maar mijn dokter gelooft heilig in de moderne pillen waar je gewoon mee moet kunnen functioneren zonder last te hebben.

Of ik aangekomen ben van de pil weet ik niet omdat ik toen ik aan de pil ging veel meer woog dan nu, en daarna. (toen ik nog en lekker dikkertje was)

Het schijnt dat je er meestal wel iets van aankomt, maar dat is niet meer dan 2 of 3 kilo.


"...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..."


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 20-08-2003 21:41 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

nou dat is ook niets, een keer flink schijten en het is er weer af


anonymous
Usericon van anonymous
Posted 20-08-2003 21:45 by anonymous Profiel van anonymous

quote:
Op 20 augustus 2003 21:41 schreef ghoulliette het volgende:
nou dat is ook niets, een keer flink schijten en het is er weer af
Precies! Dus al die mensen die zeggen dat ze dik zijn geworden door de pil: ONZIN!!!
En als het al zo is moet je van pil veranderen, heeft mijn zus ook gedaan en toen was er niks meer aan de hand.


"...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..."


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 20-08-2003 21:52 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

Wel grappig is dat een klasgenote van mij ook steeds zat te zeuren dat ze zo dik van de pil was geworden, en dan wel minimaal 1 twix of ander chocoladeding per dag at en altijd een toetje


anonymous
Usericon van anonymous
Posted 20-08-2003 21:53 by anonymous Profiel van anonymous

quote:
Op 20 augustus 2003 21:52 schreef ghoulliette het volgende:
Wel grappig is dat een klasgenote van mij ook steeds zat te zeuren dat ze zo dik van de pil was geworden, en dan wel minimaal 1 twix of ander chocoladeding per dag at en altijd een toetje

Ja, echt belachelijk. Misschien moet je iets minder eten Maar nee, dat is het natuurlijk niet. Want daarvoor at ze dat ook altijd al


"...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..."


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 20-08-2003 21:54 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

toen ik nog "buiten speelde" kon ik ook zoveel eten als ik wilde


anonymous
Usericon van anonymous
Posted 20-08-2003 21:55 by anonymous Profiel van anonymous

quote:
Op 20 augustus 2003 21:54 schreef ghoulliette het volgende:
toen ik nog "buiten speelde" kon ik ook zoveel eten als ik wilde


"...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..."


Devilicious Pem
Que????
Usericon van Devilicious Pem
Posted 20-08-2003 21:56 by Devilicious Pem Profiel van Devilicious Pem

quote:
Op 20 augustus 2003 21:10 schreef ghoulliette het volgende:
je moet inprincipe dezelfde pil kunnen blijven slikken. Ik ben vanaf mijn 13e aan de pil vanwege hevige pijnen enzo. (ik speelde toen nog niet met jongens maar met barbies hoor, wees niet bevreesd).

Maar inprincipe kom je van een pil tegenwoordig ook niet meer aan volgens de dokter (ik ben laatst nog op bezoek geweest ivm de pil en met de vraag die pem ook had).



Ah ok, toch niet zo'n domme vraag dus?
En thnx voor je reply [en dus de info]

quote:
Maar mijn dokter gelooft heilig in de moderne pillen waar je gewoon mee moet kunnen functioneren zonder last te hebben.

Of ik aangekomen ben van de pil weet ik niet omdat ik toen ik aan de pil ging veel meer woog dan nu, en daarna. (toen ik nog en lekker dikkertje was)


Jij een dikkerdje? Ja vast!

Maar ik ben wel aangekomen van de pil hoor, echt in een keer inderdaad een kilo of 3..

@Agony: dus als je voor jou de 'juiste' pil hebt gevonden kom je niet aan? Mag ik die conclusie trekken uit wat je over je zus zei??


"As it net kin sa 't moat, dan moat it mar sa 't kin!"


anonymous
Usericon van anonymous
Posted 20-08-2003 21:58 by anonymous Profiel van anonymous

quote:
Op 20 augustus 2003 21:56 schreef Devilicious Pem het volgende:
Ah ok, toch niet zo'n domme vraag dus?
En thnx voor je reply [en dus de info]



Jij een dikkerdje? Ja vast!

Maar ik ben wel aangekomen van de pil hoor, echt in een keer inderdaad een kilo of 3..

@Agony: dus als je voor jou de 'juiste' pil hebt gevonden kom je niet aan? Mag ik die conclusie trekken uit wat je over je zus zei??

Nee, je komt altijd wel wat aan (zo'n 2 a 3 kilo dus). Maar mijn zus kwam veel meer aan, kreeg ook een ontzettend opgeblazen gezicht, en dat is niet normaal en dan kun je beter aan een andere pil gaan.


"...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..."


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 20-08-2003 21:59 by Heiden Profiel van Heiden

quote:
Op 20 augustus 2003 21:10 schreef ghoulliette het volgende:
je moet inprincipe dezelfde pil kunnen blijven slikken. Ik ben vanaf mijn 13e aan de pil vanwege hevige pijnen enzo. (ik speelde toen nog niet met jongens maar met barbies hoor, wees niet bevreesd).

Maar inprincipe kom je van een pil tegenwoordig ook niet meer aan volgens de dokter (ik ben laatst nog op bezoek geweest ivm de pil en met de vraag die pem ook had). Maar mijn dokter gelooft heilig in de moderne pillen waar je gewoon mee moet kunnen functioneren zonder last te hebben.

Of ik aangekomen ben van de pil weet ik niet omdat ik toen ik aan de pil ging veel meer woog dan nu, en daarna. (toen ik nog en lekker dikkertje was)


Mijn ex-vrouw ook, ook heel vroeg aan de pil om de extreme pijn bij haar ongesteldheid te verminderen, ze werd pas seksueel actief op haar 20ste met ondergetekende.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 20-08-2003 22:02 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

quote:
Op 20 augustus 2003 21:56 schreef Devilicious Pem het volgende:


Jij een dikkerdje? Ja vast!




13 jaar oud, 1.75 meter en 75 kilo schoon aan de haak.
kan er voor het verschil wel een foto naast leggen van rebecca 16 1.78 meter en 59 kilo (dat was ook iets te veel van het goed)

heb nu wel wat last van zomer vet (stiekem geef ik wel de schuld aan mijn nieuwe pil, microginon, had eerst harmonet. maar eigenlijk sport ik niet tot weinig en snoep ik erg veel nu ) na de vakantie wil ik weer 63 wegen (nu 67)

[Dit bericht is gewijzigd door ghoulliette op 20-08-2003 22:03]


anonymous
Usericon van anonymous
Posted 20-08-2003 22:05 by anonymous Profiel van anonymous

quote:
Op 20 augustus 2003 22:02 schreef ghoulliette het volgende:

13 jaar oud, 1.75 meter en 75 kilo schoon aan de haak.
kan er voor het verschil wel een foto naast leggen van rebecca 16 1.78 meter en 59 kilo (dat was ook iets te veel van het goed)

heb nu wel wat last van zomer vet (stiekem geef ik wel de schuld aan mijn nieuwe pil, microginon, had eerst harmonet. maar eigenlijk sport ik niet tot weinig en snoep ik erg veel nu ) na de vakantie wil ik weer 63 wegen (nu 67)

Hihi, lekker bol koppie
Maar die microgynon heb ik ook, en niet echt dikker van geworden...


"...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..."


anonymous
Usericon van anonymous
Posted 20-08-2003 22:06 by anonymous Profiel van anonymous

en wat de hell is zomervet? De meeste mensen vallen toch juist af in de zomer? Heb ik trouwens niet, helaas...


"...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..."


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 20-08-2003 22:08 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

quote:
Op 20 augustus 2003 22:05 schreef anonymous het volgende:
Hihi, lekker bol koppie
Maar die microgynon heb ik ook, en niet echt dikker van geworden...

dan komt het toch door mijn luie ik.
zomervet: thuiszitten, luieren en ijsjes eten vet

maargoed met de pil kun je dus ook heel weinig wegen

het resultaat van totaal geen suikers eten/drinken (dus ook geen alcohol)


anonymous
Usericon van anonymous
Posted 20-08-2003 22:10 by anonymous Profiel van anonymous

Bij die onderste foto ben je ook wel heel erg dun. Dan vallen alle vrouwelijke vormen weg, vind ik niet zo mooi. Kunt beter een paar kilo te zwaar zijn dan een paar kilo te licht, vind ik.


"...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..."


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 20-08-2003 22:10 by Heiden Profiel van Heiden

Zwart maakt slank, maar je ziet er toch nog behoorlijk vet uit op die foto.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


WickedKimmie
Gekke Kimmie
Usericon van WickedKimmie
Posted 20-08-2003 22:11 by WickedKimmie Profiel van WickedKimmie

quote:
Op 20 augustus 2003 22:02 schreef ghoulliette het volgende:

13 jaar oud, 1.75 meter en 75 kilo schoon aan de haak.
kan er voor het verschil wel een foto naast leggen van rebecca 16 1.78 meter en 59 kilo (dat was ook iets te veel van het goed)

heb nu wel wat last van zomer vet (stiekem geef ik wel de schuld aan mijn nieuwe pil, microginon, had eerst harmonet. maar eigenlijk sport ik niet tot weinig en snoep ik erg veel nu ) na de vakantie wil ik weer 63 wegen (nu 67)


Ik ben precies zo lang en weeg 72 kilo en ben niet dik, dus ik wil graag even een aanvullende opmerking maken: gewicht geeft geen indicatie van 'dikte'.

Dank u.


I spy with my little and verrry evil eye.....


anonymous
Usericon van anonymous
Posted 20-08-2003 22:12 by anonymous Profiel van anonymous

quote:
Op 20 augustus 2003 22:10 schreef Heiden het volgende:
Zwart maakt slank, maar je ziet er toch nog behoorlijk vet uit op die foto.
Nou ja, wat een onzin komt er toch uit jouw mond


"...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..."


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen