IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : het grote "de pil" topic Vorige pagina | Volgende pagina
ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 16-04-2004 14:56 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

quote:
Op 16 april 2004 11:47 schreef natassja het volgende:
het maakt niet veel uit nee
als je rookt loop je risico
maar als je eenmaal trombose hebt gehad neem je die pil toch echt niet meer
hoeveel voordelen ook

maar jij vliegt dus ook nooit, en gaat nooit met de bus? Je zit uberhaaupt nooit langere tijd stil en al helemaal niet in krappe ruimtes? Want daar kun je ook eventueel trombose van krijgen.

anonymous
Usericon van anonymous
Posted 16-04-2004 19:43 by anonymous Profiel van anonymous

quote:
Op 14 april 2004 23:00 schreef ghoulliette het volgende:
van ongesteld zijn wordt ik niet dik, val er eerder van af. van de pil wordt ik dik, maar morgen is de laatste en daarn is het stoppen en weg met dat vocht!!!

Over het algemeen scheelt het maar een kilo of 2 hoor... Dus don't get your hopes up high. Bovendien kun je beter gaan sporten en gezond eten om af te vallen...

"...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..."

natassja
Usericon van natassja
Posted 16-04-2004 20:03 by natassja Profiel van natassja

quote:
Op 16 april 2004 14:56 schreef ghoulliette het volgende:
maar jij vliegt dus ook nooit, en gaat nooit met de bus? Je zit uberhaaupt nooit langere tijd stil en al helemaal niet in krappe ruimtes? Want daar kun je ook eventueel trombose van krijgen.

tuurlijk kun je daar trombose van krijgen al is het risico dan wel veel kleiner
en de pil vergroot dat risico
en ik MAG niet lang stilzitten, vliegen of iets in die richting nu ik eenmaal trombose heb gehad en daar geen medicijnen of andere middelen voor zou nemen

Matthijz Filth
Boze Meneer
Usericon van Matthijz Filth
Posted 16-04-2004 21:46 by Matthijz Filth Profiel van Matthijz Filth

voor alle mannen die lang haar willen een tip slik de pil dan krijg je vage hormanen enzo en dus lang haar want dat hebben vrouwen ook

nee echt

Killing Zoe
Legale Strijker
Usericon van Killing Zoe
Posted 16-04-2004 22:08 by Killing Zoe Profiel van Killing Zoehttp://www.hermanfolk.nl

quote:
Op 16 april 2004 21:46 schreef Matthijz Filth het volgende:
voor alle mannen die lang haar willen een tip slik de pil dan krijg je vage hormanen enzo en dus lang haar want dat hebben vrouwen ook

nee echt

De enige bijwerking is dat je tieten krijgt...

Maar zonder onzin: ben er een maandje vanaf en ik heb me lang niet zo lekker in m'n vel gevoeld.

Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 16-04-2004 22:11 by Cadaveria Profiel van Cadaveria

Toen ik van de pil af ging kreeg ik zulke hevige hoofdpijnen dat ik er weer heeeeeeel graag aan wilde.

Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!

Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 16-04-2004 22:48 by Claw Profiel van Clawhttp://www.aardtmann.tk/

Ik slik ook sinds kort de pil. Het bevalt me wel; de bijwerkingen vallen nog aardig mee ...

Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )

DecomposingBitch
Schwa
Usericon van DecomposingBitch
Posted 18-04-2004 15:30 by DecomposingBitch Profiel van DecomposingBitch

Ik slik em al meer dan 5 jaar... Ik ben niet aangekomen of wat dan ook. Geweldige uitvinding!

"Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was."

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 18-04-2004 15:32 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

quote:
Op 16 april 2004 22:08 schreef Killing Zoe het volgende:
De enige bijwerking is dat je tieten krijgt...

Maar zonder onzin: ben er een maandje vanaf en ik heb me lang niet zo lekker in m'n vel gevoeld.

ik heb donderdag de laatste genomen, hopelijk heeft het ook zo'n positief effect op mij na 7 jaar is een stoppauze niet verkeerd.

Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 18-04-2004 15:32 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

quote:
Op 16 april 2004 22:48 schreef Claw het volgende:
Ik slik ook sinds kort de pil. Het bevalt me wel; de bijwerkingen vallen nog aardig mee ...

Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.

Killing Zoe
Legale Strijker
Usericon van Killing Zoe
Posted 18-04-2004 23:36 by Killing Zoe Profiel van Killing Zoehttp://www.hermanfolk.nl

quote:
Op 18 april 2004 15:32 schreef ghoulliette het volgende:
ik heb donderdag de laatste genomen, hopelijk heeft het ook zo'n positief effect op mij na 7 jaar is een stoppauze niet verkeerd.

Heb ook tussen de 7 en 8 jaar geslikt, en ik zit er steeds meer aan te denken om pas weer te beginnen als ik een vriend krijg. Tot die tijd voelt dit lichamelijk stukken beter. En ben na het 1e opgeblazen gevoel al zichtbaar afgevallen. Al die rotzooi in je lichaam is ook niet goed.

Chantalie
Prrrrrrrrrrrrr
Usericon van Chantalie
Posted 19-04-2004 12:07 by Chantalie Profiel van Chantalie

quote:
Op 15 april 2004 17:33 schreef natassja het volgende:
ik bedoel meer de kans op trombose dan een hartaanval
je vergist je als je denk dat gebeurt bijna nooit
heb het zelf gehad en als je dan om je hen hoort hoeveel andere ook

bij de pil moet je echt niet roken, doe je het wel sta dan niet een keer raar te kijken als je trombose heb!

dit kan trouwens ook bij de prikpil en andere hormoonmiddelen
alleen bij het hormoonspiraal is de kans een heel stuk kleiner omdat dat maar een klein beetje hormoon bevat

Jaja, ik weet er alles van. Mijn moeder heeft 3 x een trombosebeen gehad, m'n broer 2 x (is nu 23), dus ik heb 't echt al genoeg om me heen gezien, ben zelf trouwens ook erfelijk belast.
Maar, de afwijking (of iets soortgelijks) die ik heb, heeft zo'n 3 tot 5 % van de Nederlanders, erg uniek is 't dus niet.
Alleen de hetze die er op een gegeven moment omheen stond, is vrij overdreven, ik geloof dat zo'n 1 op de 10.000 pilgebruiksters (op een heel vrouwenleven gezien!) trombose ontwikkelen. (erfelijke risicofactoren daargelaten he) Het is waar, de pil vergroot 't risiso op trombose, roken ook, maar ja, sommige vrouwen moeten op een gegeven moment de voordelen tegen de nadelen maar eens gaan afwegen. En buiten dat, er zijn nog veel meer risicofactoren. Veel stilzitten/liggen (denk aan een zittend beroep, of langdurige bedlegerigheid), de leeftijd, noem maar op.
Ik slik zelf Cerazette (een puur progestagene pil), na heel veel gewik en geweeg met mijn huisarts (en ben apothekersassistent, dus weet er zelf toch sowieso al wat van), ondanks alle risico's. Ik was de godsgruwelijke pijn na 7 jaar gewoonweg letterlijk en figuurlijk spuugzat.
Overigens, wat mensen vrij snel vergeten, is dat de pil het risico op ontwikkelen van borst- en eierstokkanker lijkt te verkleinen.

(edit: typefoutjes)

[Dit bericht is gewijzigd door Chantalie op 19-04-2004 12:09]

So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos)

natassja
Usericon van natassja
Posted 19-04-2004 12:18 by natassja Profiel van natassja

ik heb ook een afwijking in me bloed
ook zit het in de familie maar de dokter vond het allemaal niet nodig om toch maar geen pil te geven
en tja door de pil kreeg ik trombose en door het spiraal heen een kind (en daardoor ook weer trombose)
dus het maakt ook allemaal geen zak uit wat je neemt tis allemaal kut!

Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 19-04-2004 12:21 by Immortella Profiel van Immortella

Ondanks een spiraal toch een kind gekregen? Damn.. 't Komt me de laatste tijd toch iets te vaak voor (ik hoor het althans verschrikkelijk vaak), dat meiden ondanks allerlei voorbehoedsmiddelen (welke dan ook) tóch zwanger raken..

Tuurlijk hebben sommige meiden daar zelf ook een handje in, maar ondanks bijv. de spiraal toch een kind krijgen is toch wel erg ongelukkig.. (het kind op zich natuurlijk niet, nja, je snapt wel wat ik bedoel)..

..."Hate can only create more hate"...

Chantalie
Prrrrrrrrrrrrr
Usericon van Chantalie
Posted 19-04-2004 12:25 by Chantalie Profiel van Chantalie

quote:
Op 19 april 2004 12:18 schreef natassja het volgende:
ik heb ook een afwijking in me bloed
ook zit het in de familie maar de dokter vond het allemaal niet nodig om toch maar geen pil te geven
en tja door de pil kreeg ik trombose en door het spiraal heen een kind (en daardoor ook weer trombose)
dus het maakt ook allemaal geen zak uit wat je neemt tis allemaal kut!

Ik weet niet wat voor jou de reden is dat je de pil slikte, maar zoals ik al zei moeten sommige vrouwen op een gegeven moment de nadelen tegen de voordelen af gaan wegen.
Ik had praktisch geen keus meer dan om het in de hormonen te zoeken. (want geloof me, ik heb werkelijk bijna alle vormen van pijnstilling die ik kon bedenken geprobeerd)
Zoals de huisarts het mij heeft uitgelegd: de kans om trombose te ontwikkelen is vele malen groter als je een kind krijgt (waar jij 't dus over hebt) dan dat je de pil slikt. Het grote verschil is dat als jij zwanger bent, je veel meer in de gaten zult worden gehouden. (in praktisch alle pillen zit een oestrogeen en een progestageen, oestrogenen hebben meer invloed op bepaalde stollingsfactoren dan progestagenen, voila, de reden dat ik alleen een progestageen slik)

So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos)

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 19-04-2004 14:27 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

quote:
Op 19 april 2004 12:21 schreef Immortella het volgende:
Ondanks een spiraal toch een kind gekregen? Damn.. 't Komt me de laatste tijd toch iets te vaak voor (ik hoor het althans verschrikkelijk vaak), dat meiden ondanks allerlei voorbehoedsmiddelen (welke dan ook) tóch zwanger raken..

Tuurlijk hebben sommige meiden daar zelf ook een handje in, maar ondanks bijv. de spiraal toch een kind krijgen is toch wel erg ongelukkig.. (het kind op zich natuurlijk niet, nja, je snapt wel wat ik bedoel)..

ligt er wel aan wiens kind je wordt.

natassja
Usericon van natassja
Posted 19-04-2004 15:13 by natassja Profiel van natassja

quote:
Op 19 april 2004 12:25 schreef Chantalie het volgende:
Ik weet niet wat voor jou de reden is dat je de pil slikte, maar zoals ik al zei moeten sommige vrouwen op een gegeven moment de nadelen tegen de voordelen af gaan wegen.
Ik had praktisch geen keus meer dan om het in de hormonen te zoeken. (want geloof me, ik heb werkelijk bijna alle vormen van pijnstilling die ik kon bedenken geprobeerd)
Zoals de huisarts het mij heeft uitgelegd: de kans om trombose te ontwikkelen is vele malen groter als je een kind krijgt (waar jij 't dus over hebt) dan dat je de pil slikt. Het grote verschil is dat als jij zwanger bent, je veel meer in de gaten zult worden gehouden. (in praktisch alle pillen zit een oestrogeen en een progestageen, oestrogenen hebben meer invloed op bepaalde stollingsfactoren dan progestagenen, voila, de reden dat ik alleen een progestageen slik)

ik was aan de pil om de enige rede dat ik niet zwanger wilde worden
heb overlegd ivm de trombose in de familie maar was niet gevaarlijk zei de dokter

tijdens mijn zwangerschqp heb ik antiestolling gespoten tot 6 weken erna en toch kreeg ik weer trombose

en nu heb ik ook antiestolling en daarom heb ik een hormoonspiraal
ben ik van die antiestolling af dan maar weer een gewoon spiraal en condoom erbij

een tweede kind kan ik ff niet opbrengen nml!

X-Act
ZM-virus
Usericon van X-Act
Posted 19-04-2004 16:56 by X-Act Profiel van X-Act

quote:
Op 19 april 2004 12:21 schreef Immortella het volgende:

Mja, ik heb het ook al enige keren gehoord dat iemand's spiraal 'gefaald' heeft. Het zal je maar overkomen...

In der Beschränkung zeigt sich der Meister !

natassja
Usericon van natassja
Posted 19-04-2004 17:02 by natassja Profiel van natassja

is best leuk hoor
zou niet meer anderes willen

X-Act
ZM-virus
Usericon van X-Act
Posted 19-04-2004 17:05 by X-Act Profiel van X-Act

quote:
Op 19 april 2004 17:02 schreef natassja het volgende:
is best leuk hoor
zou niet meer anderes willen

ik geloof je best hoor, maar op die manier wordt anticonceptie een loterij. En jij bent blij dat je gewonnen hebt, maar er zijn vast een hoop mensen die liever niet winnen

In der Beschränkung zeigt sich der Meister !

natassja
Usericon van natassja
Posted 19-04-2004 20:21 by natassja Profiel van natassja

naja je weet de gevolgen van neuken he

Shredhead
Usericon van Shredhead
Posted 19-04-2004 20:29 by Shredhead Profiel van Shredhead

quote:
Op 19 april 2004 20:21 schreef natassja het volgende:
naja je weet de gevolgen van neuken he

Ik wordt na een paar keer slaperig iig.

grindcore
grindtegel
Usericon van grindcore
Posted 19-04-2004 20:32 by grindcore Profiel van grindcore

quote:
Op 19 april 2004 20:29 schreef Shredhead het volgende:
Ik wordt na een paar keer slaperig iig.
van een spiraal?

Aaargh
Hel jawel!
Usericon van Aaargh
Posted 22-04-2004 17:32 by Aaargh Profiel van Aaarghhttp://www.zwangerschapspagina.nl

quote:
Op 24 september 2002 9:56 schreef IceQueen het volgende:
Bij het topic over stevigere dames ...

Wow! Hebben jullie daar een topic voor? Dat moet ik HeavyDebbie gaan vertellen.

Oh nee, ontopic: Microgynon 30, nooit problemen mee gehad, slik rustig drie maanden door, geen kinderen, bedankt!

“Be regular and orderly in your life so that you may be violent and original in your work.”

Esessie
Usericon van Esessie
Posted 22-04-2004 18:45 by Esessie Profiel van Esessie

Ik slik de pil nog niet, daar ben ik te jong voor zegt mijn mams.

Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com