IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : het grote "de pil" topic Vorige pagina | Volgende pagina
Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 24-09-2002 16:02 by Vampie Profiel van Vampie

Ik denk er hard over om met die hele hormonen zooi te stoppen .Heb al verschillende pillen geslikt ( o.a. diane 35,microgynon,prikpil,Yasmin)

Ik lijk wel een ballonnetje en wordt er tering sjago van.Volgens de huisarts kan ik niet zo goed tegen die hormonen en komt steeds met een lichtere pil aanzetten.
De laatste (de Yasmin dus) is idd heel erg licht,maar zo licht dat het ziekefonds hem niet vergoed


Some cause happiness wherever they go , others whenever they go


Rectum Lobotomy
Usericon van Rectum Lobotomy
Posted 24-09-2002 16:27 by Rectum Lobotomy Profiel van Rectum Lobotomy

Sjezus wat een gezeik zeg die pil...


Sharteel
Mesmerized
Usericon van Sharteel
Posted 24-09-2002 16:29 by Sharteel Profiel van Sharteelhttp://www.photopit.be

Yep.. En binnkort komt de mannenpil op de markt... Ik vrees dat er veel mannen genoodzaakt zullen zijn om ze te nemen. Als ik de keus had nam ik ze ook niet meer..


Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you...


Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 24-09-2002 16:30 by Azagthoth Profiel van Azagthothhttp://www.playsomeguitar.com

De mannenpil ...


Ik ga niet eens vragen wat de werking daarvan is...

een soort zelfmoord pil ofzo? een beter anticonceptie pil is er niet werkt gegarandeerd.

[Dit bericht is gewijzigd door Azagthoth op 24-09-2002 16:31]



Shredhead
Usericon van Shredhead
Posted 24-09-2002 16:32 by Shredhead Profiel van Shredhead

quote:
Op 24 september 2002 16:29 schreef Sharteel het volgende:
Yep.. En binnkort komt de mannenpil op de markt... Ik vrees dat er veel mannen genoodzaakt zullen zijn om ze te nemen. Als ik de keus had nam ik ze ook niet meer..


Die zou dan zaaddodend moeten werken?


Rectum Lobotomy
Usericon van Rectum Lobotomy
Posted 24-09-2002 16:34 by Rectum Lobotomy Profiel van Rectum Lobotomy

quote:
Op 24 september 2002 16:29 schreef Sharteel het volgende:
Yep.. En binnkort komt de mannenpil op de markt... Ik vrees dat er veel mannen genoodzaakt zullen zijn om ze te nemen. Als ik de keus had nam ik ze ook niet meer..
Sorry maar je zult mij niet van die rommel kunnen laten gebruiken.
Jullie zijn er nou toch al aan gewend jah

Maar serieus, ik zou dat echt niet snel nemen, waarschijnlijk gewoon omdat het niet normaal klinkt e.d.

Brrr, ik aan de pil


Sharteel
Mesmerized
Usericon van Sharteel
Posted 24-09-2002 16:43 by Sharteel Profiel van Sharteelhttp://www.photopit.be

quote:
Op 24 september 2002 16:32 schreef Shredhead het volgende:
Die zou dan zaaddodend moeten werken?

Geen idee hoe ze werkt...


Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you...


Rectum Lobotomy
Usericon van Rectum Lobotomy
Posted 24-09-2002 16:44 by Rectum Lobotomy Profiel van Rectum Lobotomy

yeah zaaddodend, het kon eerst niet gerealiseerd worden omdat het om miljoenen gaat i.p.v. om 1 bij de vrouw ofzo.

Ooit iets van gelezen...
Dacht dat het ongeveer zo werkt idd


Sharteel
Mesmerized
Usericon van Sharteel
Posted 24-09-2002 16:45 by Sharteel Profiel van Sharteelhttp://www.photopit.be

"Hij komt eraan, maar wanneer is nog onduidelijk: de mannenpil. Al jaren wordt onderzoek gedaan naar de beste manier om de vruchtbaarheid van mannen tijdelijk om zeep te helpen, maar tot een bruikbare pil heeft dat nog niet geleid. Het valt namelijk niet mee om een dagelijkse continue productie van zo’n honderd miljoen zaadcellen stil te leggen. Wat dat betreft was de ontwikkeling van de pil voor vrouwen, inmiddels alweer een jaartje of veertig geleden, een heel stuk simpeler: daarbij ging het maar om het onderdrukken van één simpele eisprong per maand.

De aanpak die waarschijnlijk voor de doorbraak gaat zorgen, is die waarbij twee hormonen er samen voor zorgen dat de zaadproductie wordt stilgelegd maar andere mannelijke eigenschappen, zoals baardgroei en een lage stem, niet verminderen. Het hormoon dat de zaadproductie remt, is het (synthetische) desogestrel, een progestageen dat ook in de vrouwenpil zit. In de vrouwenpil zorgt een progestageen ervoor dat de eisprong wordt onderdrukt, in een mannenlichaam remt het de aanmaak van het mannelijke hormoon testosteron en daarmee de zaadproductie. Eerder hadden onderzoekers ontdekt dat de testosteronproductie ook kan worden gestopt door er juist veel van toe te dienen (het toegediende testosteron remt de aanmaak van het zogenaamde ‘luteïniserend hormoon’, waardoor de zaadballen niet meer in staat zijn de testosteron te produceren die nodig is voor de productie van zaadcellen), maar probleem daarbij was dat de zaadproductie niet bij álle mannen stil kwam te liggen én dat er nogal wat bijwerkingen waren aan het toedienen van de vrij hoge doses testosteron: het bleek de kans op prostaat- en leverproblemen te vergroten. Progestageen heeft die nadelen niet en leek dus een uitstekend alternatief. Probleem van dit hormoon was echter dat het niet alleen de testosteronproductie in de zaadballen stillegt, maar de héle testosteronproductie. En dat was nou ook weer niet de bedoeling: zonder testosteron geen libido en baardgroei, maar bijvoorbeeld wel een hoge stem en een vergrootte kans op botontkalking. Om het tesosterongehalte op peil te houden, is het dus nodig het hormoon kunstmatig weer aan te vullen. Dat blijkt mogelijk te zijn zónder de zaadproductie weer op gang te brengen: voor productie van zaad is een hoge concentratie van testosteron nodig in de zaadballen, en die benodigde concentratie wordt bij lange na niet bereikt met kunstmatige toediening."

Bron: google search



[Dit bericht is gewijzigd door Sharteel op 24-09-2002 16:45]


Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you...


Shredhead
Usericon van Shredhead
Posted 24-09-2002 16:45 by Shredhead Profiel van Shredhead

het beste kan dat zaad ingeslikt worden en door maagsappen verteerd worden


Rectum Lobotomy
Usericon van Rectum Lobotomy
Posted 24-09-2002 16:45 by Rectum Lobotomy Profiel van Rectum Lobotomy

quote:
Op 24 september 2002 16:45 schreef Shredhead het volgende:
het beste kan dat zaad ingeslikt worden en door maagsappen verteerd worden

ROFLMAO


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 24-09-2002 16:49 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 24 september 2002 16:29 schreef Sharteel het volgende:
Yep.. En binnkort komt de mannenpil op de markt... Ik vrees dat er veel mannen genoodzaakt zullen zijn om ze te nemen. Als ik de keus had nam ik ze ook niet meer..

Geen pil meer voor Sharteel maar:


Sharteel
Mesmerized
Usericon van Sharteel
Posted 24-09-2002 16:53 by Sharteel Profiel van Sharteelhttp://www.photopit.be

da's wel erg ingrijpend he Jenje...


Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you...


Inside-Lie
Jesus Christ - Lord Of Lies
Usericon van Inside-Lie
Posted 24-09-2002 17:30 by Inside-Lie Profiel van Inside-Liehttp://www.inside-lie.tk

Hmmm... er schiet me een woord te binnen: 'radicaal'. Weet niet waarom


Shadow_Smile
Mr. Bitch
Usericon van Shadow_Smile
Posted 24-09-2002 18:10 by Shadow_Smile Profiel van Shadow_Smile

Bij vrouwen gaan de toeters meestal wel wat groeien, als ze de pil nemen

Als er een mannen pil komt,............. wat gaat er dan bij ons groeien ???

Zitten we ineens met KING size ballen,.. nou daar sta ik niet op te wachten



Wiegen Meister !


Sarjenka
Greetings and felicitations children of technology
Usericon van Sarjenka
Posted 24-09-2002 18:31 by Sarjenka Profiel van Sarjenkahttp://nightmarepatrol.net/sarjenka/weblog

Omdat ik ooit zwanger wilde raken, ben ik 10 jaar geleden gestopt met de pil. Ik was begonnen op m'n 16e, omdat mijn cyclus nogal onregelmatig was.

Een half jaartje geleden ben ik weer begonnen, omdat ik nogal wat extreme PMS-aanvallen kreeg; dat heeft dan te maken met je hormoonpeil.
Ik heb in principe die pil een half jaar lang helemaal doorgeslikt (met af en toe een weekje nix), want ik had bedacht dat dat misschien ook hielp om migraine weg te houden, maar neej...

Een maand geleden maar weer gestopt (ik word toch niet zwanger) en ik geloof dat mijn koppijn een heeeeel stuk minder ook is geworden! Het enige nadeel is dus dat ik weer hopeloos onregelmatig ben en dus nooit weet wanneer ik ongesteld moet worden...

Maar ach, er zijn ergere dingen in de wereld.

En die PMS... die moet ik op een andere manier te lijf gaan, want met het stoppen van het slikken van de pil, is die weer lekker terug

[Dit bericht is gewijzigd door Sarjenka op 24-09-2002 18:31]


If you can't eat it or fuck it, then kill it...


Asherah
Usericon van Asherah
Posted 24-09-2002 18:32 by Asherah Profiel van Asherah

quote:
Op 24 september 2002 16:34 schreef Rectum Lobotomy het volgende:
Sorry maar je zult mij niet van die rommel kunnen laten gebruiken.
Jullie zijn er nou toch al aan gewend jah

Maar serieus, ik zou dat echt niet snel nemen, waarschijnlijk gewoon omdat het niet normaal klinkt e.d.

Brrr, ik aan de pil


Nu klinkt je echt als een lul, de doorsnee man dus...


PsYcHo
Cowboy From Glasgow
Usericon van PsYcHo
Posted 24-09-2002 18:33 by PsYcHo Profiel van PsYcHohttp://www.myspace.com/foryoursins

quote:
Op 24 september 2002 18:32 schreef Asherah het volgende:
Nu klinkt je echt als een lul, de doorsnee man dus...

en jij nu als een doorsnee vrouw



WickedKimmie
Gekke Kimmie
Usericon van WickedKimmie
Posted 24-09-2002 18:38 by WickedKimmie Profiel van WickedKimmie

quote:
Op 24 september 2002 18:31 schreef Sarjenka het volgende:
Omdat ik ooit zwanger wilde raken, ben ik 10 jaar geleden gestopt met de pil. Ik was begonnen op m'n 16e, omdat mijn cyclus nogal onregelmatig was.

Een half jaartje geleden ben ik weer begonnen, omdat ik nogal wat extreme PMS-aanvallen kreeg; dat heeft dan te maken met je hormoonpeil.
Ik heb in principe die pil een half jaar lang helemaal doorgeslikt (met af en toe een weekje nix), want ik had bedacht dat dat misschien ook hielp om migraine weg te houden, maar neej...

Een maand geleden maar weer gestopt (ik word toch niet zwanger) en ik geloof dat mijn koppijn een heeeeel stuk minder ook is geworden! Het enige nadeel is dus dat ik weer hopeloos onregelmatig ben en dus nooit weet wanneer ik ongesteld moet worden...

Maar ach, er zijn ergere dingen in de wereld.

En die PMS... die moet ik op een andere manier te lijf gaan, want met het stoppen van het slikken van de pil, is die weer lekker terug


HET middel tegen PMS: chocola, mooie muziek, warm bedje, kruikje, jezelf zielig vinden...kortom: verwen jezelf!
Nee, ik weet wat het is, maar bij mij helpt de pil gelukkig vrij goed (al ben ik alsnog heel heftig ongesteld). Ik leef met je mee.


I spy with my little and verrry evil eye.....


elessar
sienimyrkytys
Usericon van elessar
Posted 24-09-2002 18:56 by elessar Profiel van elessarhttp://www.last.fm/user/ouwetaart/

quote:
Op 24 september 2002 16:02 schreef Vampie het volgende:
Ik denk er hard over om met die hele hormonen zooi te stoppen.


Kan het je aanraden

Over PMS en hormonen staat trouwens in de EOS van deze maand een heel artikel. Er staat nog niets over op de website geloof ik, maar hij is al wel uit.



madeline usher
The sow is mine!!
Usericon van madeline usher
Posted 24-09-2002 20:41 by madeline usher Profiel van madeline usher

Ik ben er zo'n 10 jaar geleden mee gestart omdat ik enorme pijn had tijdens de menstruatie-doodziek in bed liggen met een zak ijs op mijn buik.

Hoewel-ik ben wel eens moeten veranderen,omdat een bepaalde pil me cysten op mijn eierstokken bezorgde.


Hello-hooray-let the show begin-I've been ready


Rectum Lobotomy
Usericon van Rectum Lobotomy
Posted 24-09-2002 20:46 by Rectum Lobotomy Profiel van Rectum Lobotomy

quote:
Op 24 september 2002 18:32 schreef Asherah het volgende:
Nu klinkt je echt als een lul, de doorsnee man dus...

*en hier wordt weer kleurrijk het gebrek aan sarcasme en gevoel voor humor bewezen*




Asherah
Usericon van Asherah
Posted 24-09-2002 20:47 by Asherah Profiel van Asherah

quote:
Op 24 september 2002 16:34 schreef Rectum Lobotomy het volgende:
Maar serieus, ik zou dat echt niet snel nemen, waarschijnlijk gewoon omdat het niet normaal klinkt e.d.



EDIT: Eh, sorry, ontopic maar weer...

[Dit bericht is gewijzigd door Asherah op 24-09-2002 20:48]


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 24-09-2002 20:48 by Slechtheid Profiel van Slechtheid

quote:
Op 24 september 2002 18:32 schreef Asherah het volgende:
Nu klinkt je echt als een lul, de doorsnee man dus...
Hoezo generaliseren?


mislyd
hihi
Usericon van mislyd
Posted 24-09-2002 21:26 by mislyd Profiel van mislydhttp://mislyd.deviantart.com/

De pil is gewoon een van de beste uitvindingen van de 20ste eeuw.


Not all who wander are lost. - JRR Tolkien


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen