|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Nooit meer..ik begon vocht vast te houden door die prik...never never never again. Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
Hmm misschien iets voor mij die prikpil.. Ik vergeet da stomme ding altijd.. En als de vreetbuien er mee over gaan ben ik echt geholpen.. Ik MOET altijd chocola als ik ongesteld moet worden en ik ben allergisch voor melk en cacao dus dan ben ik stereo ziek Ik heb gesproken |
|
quote: Da's inderdaad balen. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: Hmm.. Om een of andere duistere reden zou ik er nooit voor kiezen om nooit meer ongesteld te geraken. Ok, als ik er echt zoveel last van zou hebben, zou ik er misschien anders over denken, maar toch.. Maandstonden heerschen. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
quote: nou volgens zit het meer tussen je oren dat je chocola wil dan dat het aan je buik legt ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Ik heb nooit last van "eetbuien" gehad. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Ik wel..een paar dagen van te voren ga ik ontzettend chocola vreten...en toit grote blijdschap van mijn huisgenoot...opruimen Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
Ik wel ik had ze altijd LAI LAI HEI |
|
quote: Ik ben eigenlijk niet zo weg van chocola. Maar van die opruimbuien heb ook wel eens, maar net op de verkeerde momenten. Bijvoorbeeld als je nog bergen huiswerk te doen hebt I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Herkenbaar.. (behalve, wat betreft dat opruimen kan ik me redelijk goed beheersen..) Maar het is uiteraard normaal dat je cyclus een invloed heeft. Dat doorbreekt de routine. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
quote: Behold!, the beast has risen ....... I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
hmmm, probleem lijkt me opgelost als strax de pil uit het ziekenfonds gehaald wordt. Ik denk dat veel meiden zoiets hebben van lammaar zitten als ik het zelf moet betalen!!! Dus dan zouden de kilootjes er weer af moeten vliegen... |
|
tot 21 jaar wordt ' ie anders nog gewoon vergoed hoor. Maar ik baal er wel van: wordt aardig wat extra werk straks. So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) |
|
quote:Ik dacht maar tot je 18e? Maar goed, ik val sowieso buiten de boot. Heb gisteren nog de pil gehaald, maar hoefde niks te betalen, ik zal de rekening nog wel krijgen... Maar nooit van mijn leven zal ik stoppen, ook al moet ik het zelf betalen. Moet er niet aan denken om weer elke maand ongesteld te worden! En met vrijen is het ook wel zo handig "...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..." |
|
quote: Als het goed is word de pil vergoed tot je 21ste. |
|
Zit weinig anders op dan gewoon betalen...tenzij je graag zwanger wil worden uiteraard. Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
In Australië is de mannenpil succesvol getest. Maar wie vertrouwt mannen, en waarom zouden zij massaal de pil beginnen te slikken terwijl alleen vrouwen last hebben van zwangerschappen? Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
ik krijg de pil als het goed is nog drie jaar gratis. Daarna zal ik ook wel moeten gaan dokken. Maar ik ga echt niet op een festival ongesteld zijn ofzo. |
|
quote: ? wordt je nu maar eens per jaar ongesteld dan? Eigenlijk mag ik geloof ik niet klagen. dankzij de pil regelmatig ongesteld, geen vreetbuien verwant aan mijn cycle, geen erge pijn meer (beetje rug en buik enzo, maar pil matigt het) en geen stank Gister een verhaal gehoord over vrouwen die onzettend schijnen te stinken als ze ongesteld zijn, nou dan baal je. |
|
quote:en daar ging mijn lunch.. |
|
quote:Nee, ik word wel wat vaker dan 1 keer in het jaar ongesteld. Maar 1 keer in de maand echt niet, is ook nergens voor nodig. ik wordt gewoon ongesteld wanneer het mij uitkomt, 1 keer in de 3 maanden ongeveer. Ik kan niet echt geloven dat sommige vrouwen echt zo stinken als ze ongesteld zijn. Als je tampons gebruikt lijkt me sowieso dat je er niks van ruikt. "...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..." |
|
Blah... m'n dokter wou per sé dat ik een lichtere pil begon te nemen omdat ik die 'zwaardere' (diane35) al een lange tijd nam... dus ik neem nu al 3 of 4 maand Meliane... en ik sta helemaal (allez, mijn gezicht ) vol met puisten weg met dat slappe spul! (Ik ben de pil ooit beginnen nemen door mijn onregelmatige en zeer pijnlijke maanstonden - kon soms een week niet naar't school, en mijn huidproblemen... blijkbaar is de 'fun' nog altijd niet gedaan ) |
|
quote: slik je dan gewoon de pil door ofzo? Het idee van niet ongesteld woren staat mij toch een beetje tegen, zal wel door de maatschappelijke indoctrinatie komen. |
|
quote:Ja, ik slik inderdaad gewoon door. Een tijd geleden heeft er van alles over in de kranten gestaan, dat het zelfs gezonder is om door te slikken dan om elke maand kunstmatig ongesteld te worden. Minder kans op baarmoederkanker etc. Maar goed, het kan iig dus totaal geen kwaad. Anders moet je het gewoon een keer aan je huisarts vragen. "...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..." |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |