|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
ik had het over dat staafje en niet over de pil Llie n'vanima ar' lle atara lanneina |
|
quote: op die fiets. Dat lijk me toch wel heel anders idd. |
|
quote: op welke fiets? Llie n'vanima ar' lle atara lanneina |
|
quote: das een uitdrukking. |
|
quote: en da wil zeggen? want ik heb da nog nooit gehoord. Uit NL? Llie n'vanima ar' lle atara lanneina |
|
quote: Het betekent: Op die manier. Ja uit nl. |
|
quote: yup, betekent niet meer dan "op die manier" NP: Evergrey - The Corey Curse edit: te laat [Dit bericht is gewijzigd door Pil op 01-04-2004 15:41] For in each delve and greenwood far wiser creatures play. And in their veins and sinews live the Gods of yesterday. |
|
lol die moet ik onthouden Llie n'vanima ar' lle atara lanneina |
|
quote: Ja hoor. Ik heb een verhoogd risico op trombose door een proteine C tekort, oestrogenen verlagen die proteine C-spiegel nog meer, daarom wil mijn huisarts (terecht) mij geen oestrogenen voorschrijven. Overigens doen progestagen dat ook, maar dan wel in een lichtere mate. En ja, natuurlijk zijn dat hormonen die het vrouwelijk lichaam in grote mate zelf ook aanmaakt, maar door de pil te gebruiken krijg je van die hormonen een nog grotere hoeveelheid in je lichaam (als je de pil slikt gaat de hormoonproductie nog gewoon door hoor) en wordt het risico dus nog groter. [Dit bericht is gewijzigd door Chantalie op 03-04-2004 14:20] So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) |
|
quote: Als je arts 'm nu voor je uitschrijft, hoef je na deze keer waarschijnlijk ook niet meer om een recept te vragen. Op mijn werk krijgen vrouwen die de pil slikken nl. automatisch een herhaalrecept mee, waar je 'm de volgende keer weer mee kunt komen ophalen. Dat is zo gedaan omdat de pil uit 't basispakket is gehaald, maar de declaratiekosten van de arts voor het uitschrijven van het recept moeten nu ook zelf worden betaald. Om dat te omzeilen, geven we nu automatisch een herhaalrecept mee. So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) |
|
mijn wasbak wordt vandaag niet zwanger wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: Ik snap het.. Dank voor uw uitleg. En succes met alles dat ermee samenhangt. "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
quote: Haha, ok. So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) |
|
quote: *plop* pil door de gootsteen.. ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote:als je die dingen nou eenmaal laat vallen zijn ze niet meer te vangen..stuiteren alle kanten op wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: wie neemt dat ding dan ook in boven de gootsteen? |
|
quote: Op die manier ben ik een paar lenzen kwijtgeraakt. Godzijdank heb ik maandlenzen... So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) |
|
quote:omdat ik die dingen op het schaapje boven de gootsteen heb liggen wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: Het je een minischaap boven je gootsteen? Maar das natuurlijk wel vragen om ongelukje. |
|
quote:ja dat heeft elke wasbak toch? wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: Die bij mij thuis niet. Misschien moet ik daar toch maar eens wat aan doen. |
|
Ik zoek nog een goed onderkomen? |
|
quote: Och arm schaap! Jij mag best een keer op mijn wasbak zitten hoor.. ..."Hate can only create more hate"... |
|
Ik heb lekker nergens last van. Met dank aan Mycroginon 30. Denk dat deze bij de meeste vrouwen het beste werkt. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |