|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: is het misschien wel weer aan later ? |
|
quote: Hm, daar zijn ook goeie pijnstillers voor (Naproxen), die zijn gericht op isntante pijn/krampen etc. |
|
quote: Inderdaad goeie pijnstillers, alleen jammer van de bijwerkingen ervan. (je kunt flinke last van je maag krijgen, bij chronisch gebruik kan je zelfs maag/darmzweren en -bloedingen krijgen) Ikzelf verdraag ze niet, ga ervan over m'n nek. (maar goed, bij mij zou dat ook wel eens heel goed door 't placebo-effect kunnen komen) Overigens slik ik sinds een week een puur progestagene pil (Cerazette), ik ben benieuwd of 't dat gaat doen waar ik op hoop. Hoezo ironisch trouwens, ben ik na een relatie van bijna 2 jaar weer single, ga ik eindelijk eens een keer aan de pil. (trouwens de enige pil die een optie voor mij is, ik mag geen oestrogenen en behalve in deze zitten die in alle anticonceptiepillen) [Dit bericht is gewijzigd door Chantalie op 31-03-2004 20:07] So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) |
|
quote: Mag ik weten waarom je geen oestrogenen mag, want dat zijn hormonen die het vrouwelijk lichaam ook zelf in grote hoeveelheden aanmaakt? "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
Vrouwen schijnen minder snel opgewonden te raken van de pil Waag eens een dansje! |
|
Ben net ff tijdelijk gestopt (vergeten bij de dokter nieuwe voorraad te bestellen) en ik voel me tamelijk opgeblazen. |
|
Wat ik me nou echt afvraag, is of het slecht is om de pil door te slikken. Iemand ervaring mee/kennis van zaken? Waag eens een dansje! |
|
Je moet em toch doorslikken .... |
|
quote: Net vaker dan 2 keer doen. Als je niet meer ongesteld wilt worden moet je de prikpil nemen: i-d-e-a-a-l!!! Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: Echt ? Hoe werkt dat ? Ik slik namenlijk de gewone pil, maar das best wel een gedoe eigenlijk Speak no more lies, It 's your turn to die. |
|
quote: geen last van Llie n'vanima ar' lle atara lanneina |
|
ik ook niet |
|
Dat weet je toch niet...mischien zou je zonder pil nog hitsiger zijn... |
|
we pakken de pil niet vanaf we geboren worden hoor [Dit bericht is gewijzigd door AgonY op 01-04-2004 14:01] |
|
quote: Maar je hebt dus wel zin in sex vanaf je geboorte ? |
|
quote:neen ik bedoel, velen zijn al geslachtsrijp voor ze hem nemen, of ze stoppen een tijdje of helemaal... we zouden het verschil wel merken hoor |
|
quote: Ik weet het wel, k' was maar wat aan't zimpen uit verveling. |
|
en ik aan het antwoorden uit verveling enfin, on topic: de pil rules! Ik blijf hem nog een tijdje doornemen denk ik, heeft iemand al ervaringen met zo'n buisje in je arm dat hormonen afgeeft? Heb daar al verhalen over gehoord dat het soms niet correct werkt en er iemand zwanger wordt. Maar je krijgt er ook maar één keer in het jaar je maandstonden van, lijkt me ook wel handig. |
|
quote: Zou dat niet mega ongezond zijn ? |
|
geen idee hoe het werkt, weet er echt niks over. |
|
quote: maar is het dan niet extra erg? ik heb trouwens ook gehoord dat er mensen zwanger zijn geworden met dat implantaat, maar je kan zelfs zwanger worden als je de pil gebruikt ik ben trouwens erg blij met de pil, het zijn nu normale dagen, ik hoef niet meer 4 dagen op de wc te bivakkeren, en ik verga ook niet meer van de pijn In a world of despair, our lives will end. Some without warning, while others die by design |
|
quote: Ik slik al jaren tijdens de zomervakantie of examens de pil door. Nooit last van gehad. Maar er zijn wel andere meisjes in m'n klas die dat ook doen en die hebben soms last van tussenbloedingen als ze hem niet op tijd slikken. Ikzelf heb daar geen last van, maar andere meisjes dus wel dus het kan geen kwaad om op te letten. Je moet de pil trouwens echt niet langer dan drie maanden doorslikken, want dan wordt het wel slecht voor je. |
|
quote: en wat zou dat dan nie geven? ocharme mijn ventje Llie n'vanima ar' lle atara lanneina |
|
quote: ik ken iemand die dat heeft en zij krijgt wel haar regels. Toch één of andere bloeding die erdoor komt. En aan je regels zie je ook soms als er iets mis is binnenin of je zwanger bent. Als je nooit je regels krijgt, weet je het zelfs niet. Ik vind dat een makkelijke controle. Elke maand spannend afwachten... Llie n'vanima ar' lle atara lanneina |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |