|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ik handel puur uit vooroordelen gebaseerd op forumuitspraken .. |
|
helpt de pil ook tegen bier kindjes? |
|
Afhankelijk van de pil wel ja ... |
|
Kan er een pil uitgevonden worden tegen alle symptomen die Hans Teeuwen beschrijft in het stuk over vrouwen in de overgang? |
|
quote:dat is ene wat grotere loden ko .. pil .. [Dit bericht is gewijzigd door Jenje op 15-01-2005 20:55] |
|
quote: Misschien moet jij niet typen als je dronken bent |
|
quote: ik bedoel bierbuik natuurlijk |
|
quote:Ik dan weer wel, maar Jentje die oordeelt zo snel, en als er dan eens een mod wat onaardigs over hem zegt op een ander forum, loopt ie direct te janken dat ie t niet leuk vindt als er achter zn rug over hem geluld wordt. Boe-hoe. Net zo hypocriet als dat ie achterbaks is. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Wat is er boefje, ben je boosj? |
|
quote:Ja, is daar geen pil tegen? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Jawel, maar die had je moeder moeten slikken .. |
|
quote:*pst* je bent haar zoon niet joh... Suffie. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Nee klopt, ik ben niet half baviaan .... |
|
quote: Oh wat goed van jou, ik wilde dat ik dat kon |
|
quote:Gewoon veel naar uitspraken van Greycloack kijken. |
|
quote:Daarom bevruchtte je pa je ma, om geen mensen-genen aan zijn nageslacht te geven. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote:Ik ken mijn pa en ma tenminste, en ik weet zeker dat het twee mensen waren .. aan je haarlijn te zien is het toch bewezen dat de naakte molrat een hermafrodiet is .. |
|
quote:Je kent ze? Wat kost dat, een abonnement op de dierentuin? Kan je ff aan je pa zeggen dat je en plein publiquee bovenop een rots aftrekken not-done is? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote:het is pas erg als je moeder kan aftrekken ... |
|
quote:Ik leef met je mee joh! Best een gaaf forum, zo zonder mods. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Jammer alleen dat humor ontbreekt |
|
Wauw, een halfuurtje telefoon en ZM herleeft! Humor ende seks! Combo nog beter! "Obras son amores y no buenas razones" |
|
Ik ben nu 3 maanden van de pil af ik val elke week ongeveer 1 kg af. 2 jaar terug ben ik ineens veel aangekomen zonder enige reden of verandering in het eet patroon. Veel onderzoeken gehad en nu blijkt dat ik een soort allergische reactie op mijn huidige pil heb zodat ik ongeveer 15 tot 20 kg ben aangekomen. Ik ben nu in 2 maanden tijd 3 broekmaten geslonken zonder ook maar iets te veranderen in mijn eetpatroon of beweegpatroon. Ik voel me ook stukken beter.. veel minder moe en ik heb het veeel minder snel koud. Ook reageert mijn haar er op door ineens heel snel te groeien.. Echt raar dat die hormomen zoveel kunnen aanrichten. Maar ik zal wel weer aan de pil gaan want ja.. ik wil geen ongewenst bezoek. Maar ik wil niet dat ik ineens weer zo veel aankom en dat ik me weer zo vermoeid voel. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: er zijn meer dingen dan alleen de pil en als ik kon kiezen nam ik een hormoonspiraal, nooit meer ongesteld en nooit meer pillen slikken en nee het doet geen pijn en je bent er voor 5 jaar vanaf! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |