|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Autorijden is luxe, en lang niet alle mensen die een dure auto willen zitten in de door jouw beschreven situatie. Dan kunnen ze trouwens best aangepast vervoer (gedeeltelijk) vergoedt krijgen, afhankelijk van de gemeente waarin te wonen. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: Als iemand een speciale aangepaste auto nodig heeft krijgt hij dat idd WEL vergoedt van de overheid! Vraag me alleen af of dat een mercedes moet zijn... "...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..." |
|
quote: zit ik ook op in Dordrecht Ben ook de enige metalhead ja LAI LAI HEI |
|
quote: Ze kunnen die dingen op z'n minst gedeeltelijk vergoeden of gewoon goedkoper maken. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote:Het IS EN BLIJFT je eigen keuze om een leven te verwekken, niet de keuze van iemand anders. Waarom moet iemand anders dan voor die keuze opdraaien? Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: die koop je toch alleen als je ze nodig hebt. Wij moeten het elke dag slikken LAI LAI HEI |
|
quote:Neem maar van mij aan dat dat niet zo is, in bepaalde gevallen. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
zozo, 'moeten' nog wel Je moeder. |
|
quote: Inderdaad. En voor veel vrouwen verminderd het ook de menstruatie pijn. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Can't we all just get along? The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
quote:Als je die pil uit het ziekenfondspakket haalt is het voor sommige mensen geen keuze meer. I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: hmm, nou dat is dan zwaar klote voor diegene en dat zou dus wel vergoed moeten worden, vind ik. Net zoals de pil! "...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..." |
|
quote: Blijkbaar niet... "...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..." |
|
quote: Nee, maar ik heb weinig keus (zie vorige posten). |
|
quote: Precies! En dat is het hele punt! Anticonceptie zou ten alle tijden wel een keuze moeten kunnen zijn! "...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..." |
|
quote: !! Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: Dat is dus niet waar. De kinderen zijn een gevolg van het sex hebben. Als je niet zelf de consequenties van de liefde bedrijven kan of wil dragen moet je niet gaan stampen om dat op de maatschappij af te wentelen. Laat ik voorop stellen: voobehoedsmiddelen zijn goed. Maar stampvoetende prinsesjes die de pil of andere voorbehoedsmiddelen EISEN omdat zij nu eenmaal bepaalde keuzes maken kan ik niet waarderen. En vrouwen/koppels/mannen die een kind nemen die ze niet fatsoenlijk kunnen verzorgen kan ik ook niet echt waarderen. Door hun wel of niet doordachte keuzes forceren ze de maatschappij om voor hun te zorgen. En dit is een vicieuze cirkel, want een steeds grotere groep mensen verwacht dat 'vadertje overheid' alles voor hun zal regelen en vergeten dat iemand het geld wat ze van de Sociale Dienst krijgen eerst verdiend moest hebben. Niet voor niks kent Nederland een van de laagste arbeidsparticipatie graden in de wereld met allemaal werklozen/bijstanders/WAOers en het allerergste: schijnwerklozen (mensen die nepbaantje bij de overheid uitvoeren zoals dat vroeger in Oost Europa gangbaar was). KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
* Doomy schudt zijn hoofd over hoe de discussie ontaardt als ie even weg is... [Dit bericht is gewijzigd door Voice Of Doom op 19-08-2003 14:05] I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
quote: Mee eens. Dan maar gewoon een keertje vaker nadenken voor dat je het nest/de bosjes/een tentje op een festival/een tourbus van een band met aantrekkelijke bandleden induikt. |
|
quote: Volgens mij ga jij wel anders praten als van elk door jouw gepleegd wipje een kind komt. Kan je lekker alimentatie gaan betalen. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: Hmmm, stampvoetende prinsesjes? In de meeste gevallen profiteren de mannen net zoveel van de pil als de meisjes hoor! Het verschil is alleen dat de meisjes ze moeten slikken en de mannen niks hoeven te doen. En blijkbaar is dat een groot verschil "...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..." |
|
quote: Zo'n keuzes maak je met twee, niet als vrouw alleen. En om dan te horen dat die minister van jullie (ben zijn naam al kwijt) zegt dat het "de verantwoordelijkheid van de vrouw" is.. Daar word ik dan weer ziek van.. Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
quote: Doe jij dat dan?? Sex is iets voor iemand waarvan je houdt, en ik wil mijn hele leven maar 1 partner. Ik vind dat de man sowieso de helft van de eventuele kosten moet betalen. [Dit bericht is gewijzigd door Leviathanica op 19-08-2003 14:09] Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: Precies. Ik word ooit nog gek van het hypocriet gedoe van sommigen. De pil moet betaalbaar zijn voor iedereen (vrouwen moeten het recht toch hebben om een vorm van contraceptie te kiezen?!), en als je daar tegen bent, kan je achteraf nog een eind weg zeuren over het feit dat er teveel kinderen zijn, en dan vooral nog in arme gezinnen etc. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |