IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : het grote "de pil" topic Vorige pagina | Volgende pagina
karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 19-08-2003 13:56 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 19 augustus 2003 13:52 schreef Leviathanica het volgende:
Dat is echt bullshit, als jij die Mercedes niet hebt is jouw leven niet geruineerd, als vrouwen geen pil hebben is hun leven wel geruineerd, door ongewenste kinderen..bleh..

mogen ze condooms ook wel gratis maken, die krengen kosten ook een fortuin

[Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 19-08-2003 13:57]

Je moeder.

Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 19-08-2003 13:57 by Leviathanica Profiel van Leviathanicahttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

quote:
Op 19 augustus 2003 13:55 schreef Misanthrope het volgende:
Wat een onzin. Wat nou als iemand zo'n zwaar ongeluk heeft gehad dat hij zo'n slechte rug en nek heeft dat hij niet meer in een gewone auto kan rijden, maar wel in een auto met luchtvering, en zijn leven is geruineerd, omdat hij zonder auto zijn sociale contacten niet meer kan onderhouden en wordt afgesloten van de wereld? Dan krijgt hij die mercedes ook niet van de overheid.

Autorijden is luxe, en lang niet alle mensen die een dure auto willen zitten in de door jouw beschreven situatie.
Dan kunnen ze trouwens best aangepast vervoer (gedeeltelijk) vergoedt krijgen, afhankelijk van de gemeente waarin te wonen.

Iedereen heeft recht op mijn mening.

anonymous
Usericon van anonymous
Posted 19-08-2003 13:57 by anonymous Profiel van anonymous

quote:
Op 19 augustus 2003 13:55 schreef Misanthrope het volgende:
Wat een onzin. Wat nou als iemand zo'n zwaar ongeluk heeft gehad dat hij zo'n slechte rug en nek heeft dat hij niet meer in een gewone auto kan rijden, maar wel in een auto met luchtvering, en zijn leven is geruineerd, omdat hij zonder auto zijn sociale contacten niet meer kan onderhouden en wordt afgesloten van de wereld? Dan krijgt hij die mercedes ook niet van de overheid.

Als iemand een speciale aangepaste auto nodig heeft krijgt hij dat idd WEL vergoedt van de overheid! Vraag me alleen af of dat een mercedes moet zijn...

"...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..."

Sarah
Thor
Usericon van Sarah
Posted 19-08-2003 13:57 by Sarah Profiel van Sarah

quote:
Op 19 augustus 2003 13:56 schreef Chantalie het volgende:
He, ik had bij jou op school moeten wezen, ik was de enige metalhead in de hele school!
(ik ben apothekersassistent, op de school waar ik zat kon je de opleidingen voor apothekers-, dokters-, en tandartsassistent doen)

zit ik ook op in Dordrecht

Ben ook de enige metalhead ja

LAI LAI HEI

Leviathanica
Posted 19-08-2003 13:58 by Leviathanica Profiel van Leviathanicahttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

quote:
Op 19 augustus 2003 13:56 schreef karnivoor het volgende:

Ze kunnen die dingen op z'n minst gedeeltelijk vergoeden of gewoon goedkoper maken.

Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 19-08-2003 13:58 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

quote:
Op 19 augustus 2003 13:55 schreef Sarah het volgende:
Jesus denk nou even na. Daar verwek je toch geen leven mee. Het is bescherming voor het lichaam van een mens. De overheid wilt toch niet dat veel meer meiden zwanger raken en er abortus gepleegd moet worden. Dat is veel duurder.
Als meer mensen een soa krijgen moeten er ook meer medicijnen worden vergoedt tegen die soa.

Dus conclusie, kan je beter de pil vergoeden. Kom je een stuk verder mee.
Het IS EN BLIJFT je eigen keuze om een leven te verwekken, niet de keuze van iemand anders. Waarom moet iemand anders dan voor die keuze opdraaien?

Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.

Sarah
Thor
Usericon van Sarah
Posted 19-08-2003 13:58 by Sarah Profiel van Sarah

quote:
Op 19 augustus 2003 13:56 schreef karnivoor het volgende:

die koop je toch alleen als je ze nodig hebt.

Wij moeten het elke dag slikken

LAI LAI HEI

Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 19-08-2003 13:59 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

quote:
Op 19 augustus 2003 13:57 schreef anonymous het volgende:
Als iemand een speciale aangepaste auto nodig heeft krijgt hij dat idd WEL vergoedt van de overheid! Vraag me alleen af of dat een mercedes moet zijn...
Neem maar van mij aan dat dat niet zo is, in bepaalde gevallen.

Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.

karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 19-08-2003 13:59 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

zozo, 'moeten' nog wel

Je moeder.

Leviathanica
Posted 19-08-2003 14:00 by Leviathanica Profiel van Leviathanicahttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

quote:
Op 19 augustus 2003 13:58 schreef Sarah het volgende:
die koop je toch alleen als je ze nodig hebt.

Wij moeten het elke dag slikken

Inderdaad.
En voor veel vrouwen verminderd het ook de menstruatie pijn.

No Nonsense
Na zonneschijn komt regen.
Usericon van No Nonsense
Posted 19-08-2003 14:00 by No Nonsense Profiel van No Nonsense

Can't we all just get along?

The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss.

helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 19-08-2003 14:01 by helmet Profiel van helmethttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 19 augustus 2003 13:58 schreef Misanthrope het volgende:
Het IS EN BLIJFT je eigen keuze om een leven te verwekken, niet de keuze van iemand anders. Waarom moet iemand anders dan voor die keuze opdraaien?
Als je die pil uit het ziekenfondspakket haalt is het voor sommige mensen geen keuze meer.

I'm not being rude. You're just insignificant.

anonymous
Usericon van anonymous
Posted 19-08-2003 14:01 by anonymous Profiel van anonymous

quote:
Op 19 augustus 2003 13:59 schreef Misanthrope het volgende:
Neem maar van mij aan dat dat niet zo is, in bepaalde gevallen.

hmm, nou dat is dan zwaar klote voor diegene en dat zou dus wel vergoed moeten worden, vind ik. Net zoals de pil!

"...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..."

anonymous
Usericon van anonymous
Posted 19-08-2003 14:02 by anonymous Profiel van anonymous

quote:
Op 19 augustus 2003 14:00 schreef No Nonsense het volgende:
Can't we all just get along?

Blijkbaar niet...

Mariekwel
Usericon van Mariekwel
Posted 19-08-2003 14:03 by Mariekwel Profiel van Mariekwel

quote:
Op 19 augustus 2003 13:53 schreef Sharteel het volgende:
Da's 't handige van de pil ook he.. Je kan de rode zee indijken tot het je uitkomt.. Dat kan niet met een spiraaltje of dergelijken..

Nee, maar ik heb weinig keus (zie vorige posten).

anonymous
Usericon van anonymous
Posted 19-08-2003 14:03 by anonymous Profiel van anonymous

quote:
Op 19 augustus 2003 14:01 schreef helmet het volgende:
Als je die pil uit het ziekenfondspakket haalt is het voor sommige mensen geen keuze meer.

Precies! En dat is het hele punt! Anticonceptie zou ten alle tijden wel een keuze moeten kunnen zijn!

Leviathanica
Posted 19-08-2003 14:04 by Leviathanica Profiel van Leviathanicahttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

quote:
Op 19 augustus 2003 14:03 schreef anonymous het volgende:
Precies! En dat is het hele punt! Anticonceptie zou ten alle tijden wel een keuze moeten kunnen zijn!

!!

Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 19-08-2003 14:04 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 19 augustus 2003 13:52 schreef Leviathanica het volgende:
Dat is echt bullshit, als jij die Mercedes niet hebt is jouw leven niet geruineerd, als vrouwen geen pil hebben is hun leven wel geruineerd, door ongewenste kinderen..bleh..

Dat is dus niet waar. De kinderen zijn een gevolg van het sex hebben. Als je niet zelf de consequenties van de liefde bedrijven kan of wil dragen moet je niet gaan stampen om dat op de maatschappij af te wentelen. Laat ik voorop stellen: voobehoedsmiddelen zijn goed. Maar stampvoetende prinsesjes die de pil of andere voorbehoedsmiddelen EISEN omdat zij nu eenmaal bepaalde keuzes maken kan ik niet waarderen.

En vrouwen/koppels/mannen die een kind nemen die ze niet fatsoenlijk kunnen verzorgen kan ik ook niet echt waarderen. Door hun wel of niet doordachte keuzes forceren ze de maatschappij om voor hun te zorgen. En dit is een vicieuze cirkel, want een steeds grotere groep mensen verwacht dat 'vadertje overheid' alles voor hun zal regelen en vergeten dat iemand het geld wat ze van de Sociale Dienst krijgen eerst verdiend moest hebben. Niet voor niks kent Nederland een van de laagste arbeidsparticipatie graden in de wereld met allemaal werklozen/bijstanders/WAOers en het allerergste: schijnwerklozen (mensen die nepbaantje bij de overheid uitvoeren zoals dat vroeger in Oost Europa gangbaar was).

KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !

Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 19-08-2003 14:04 by Voice Of Doom Profiel van Voice Of Doom

* Doomy schudt zijn hoofd over hoe de discussie ontaardt als ie even weg is...

[Dit bericht is gewijzigd door Voice Of Doom op 19-08-2003 14:05]

I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing

Mariekwel
Usericon van Mariekwel
Posted 19-08-2003 14:06 by Mariekwel Profiel van Mariekwel

quote:
Op 19 augustus 2003 13:58 schreef Misanthrope het volgende:

Mee eens. Dan maar gewoon een keertje vaker nadenken voor dat je het nest/de bosjes/een tentje op een festival/een tourbus van een band met aantrekkelijke bandleden induikt.

Leviathanica
Posted 19-08-2003 14:07 by Leviathanica Profiel van Leviathanicahttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

quote:
Op 19 augustus 2003 14:04 schreef Chelman het volgende:
Dat is dus niet waar. De kinderen zijn een gevolg van het sex hebben. Als je niet zelf de consequenties van de liefde bedrijven kan of wil dragen moet je niet gaan stampen om dat op de maatschappij af te wentelen. Laat ik voorop stellen: voobehoedsmiddelen zijn goed. Maar stampvoetende prinsesjes die de pil of andere voorbehoedsmiddelen EISEN omdat zij nu eenmaal bepaalde keuzes maken kan ik niet waarderen.

En vrouwen/koppels/mannen die een kind nemen die ze niet fatsoenlijk kunnen verzorgen kan ik ook niet echt waarderen. Door hun wel of niet doordachte keuzes forceren ze de maatschappij om voor hun te zorgen. En dit is een vicieuze cirkel, want een steeds grotere groep mensen verwacht dat 'vadertje overheid' alles voor hun zal regelen en vergeten dat iemand het geld wat ze van de Sociale Dienst krijgen eerst verdiend moest hebben. Niet voor niks kent Nederland een van de laagste arbeidsparticipatie graden in de wereld met allemaal werklozen/bijstanders/WAOers en het allerergste: schijnwerklozen (mensen die nepbaantje bij de overheid uitvoeren zoals dat vroeger in Oost Europa gangbaar was).

Volgens mij ga jij wel anders praten als van elk door jouw gepleegd wipje een kind komt.
Kan je lekker alimentatie gaan betalen.

anonymous
Usericon van anonymous
Posted 19-08-2003 14:07 by anonymous Profiel van anonymous

quote:
Maar stampvoetende prinsesjes die de pil of andere voorbehoedsmiddelen EISEN omdat zij nu eenmaal bepaalde keuzes maken kan ik niet waarderen.

Hmmm, stampvoetende prinsesjes? In de meeste gevallen profiteren de mannen net zoveel van de pil als de meisjes hoor! Het verschil is alleen dat de meisjes ze moeten slikken en de mannen niks hoeven te doen. En blijkbaar is dat een groot verschil

Sharteel
Mesmerized
Usericon van Sharteel
Posted 19-08-2003 14:08 by Sharteel Profiel van Sharteelhttp://www.photopit.be

quote:
Maar stampvoetende prinsesjes die de pil of andere voorbehoedsmiddelen EISEN omdat zij nu eenmaal bepaalde keuzes maken kan ik niet waarderen.

Zo'n keuzes maak je met twee, niet als vrouw alleen. En om dan te horen dat die minister van jullie (ben zijn naam al kwijt) zegt dat het "de verantwoordelijkheid van de vrouw" is.. Daar word ik dan weer ziek van..

Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you...

Leviathanica
Posted 19-08-2003 14:08 by Leviathanica Profiel van Leviathanicahttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

quote:
Op 19 augustus 2003 14:06 schreef Mariekwel het volgende:
Mee eens. Dan maar gewoon een keertje vaker nadenken voor dat je het nest/de bosjes/een tentje op een festival/een tourbus van een band met aantrekkelijke bandleden induikt.

Doe jij dat dan??
Sex is iets voor iemand waarvan je houdt, en ik wil mijn hele leven maar 1 partner.

Ik vind dat de man sowieso de helft van de eventuele kosten moet betalen.

[Dit bericht is gewijzigd door Leviathanica op 19-08-2003 14:09]

mislyd
hihi
Usericon van mislyd
Posted 19-08-2003 14:08 by mislyd Profiel van mislydhttp://mislyd.deviantart.com/

quote:
Op 19 augustus 2003 14:01 schreef helmet het volgende:

Precies.

Ik word ooit nog gek van het hypocriet gedoe van sommigen. De pil moet betaalbaar zijn voor iedereen (vrouwen moeten het recht toch hebben om een vorm van contraceptie te kiezen?!), en als je daar tegen bent, kan je achteraf nog een eind weg zeuren over het feit dat er teveel kinderen zijn, en dan vooral nog in arme gezinnen etc.

Not all who wander are lost. - JRR Tolkien

Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com