|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Was jij die metalhead met die mooie ogen die tegenover me in de trein zat? Oh nee, dat kan niet. Tegenover mij gaan altijd alleen maar oude omaatjes zitten. |
|
Ja volgens mij wel.... ik stond in de batcave wat sate te bestellen tijdens no mercy... toen hoorde ik een meisje tegen een ander meisje zeggen (heej dat is een zwaremetalenforumer geloof ik) en volgens mij ging dat over mij Ik, Wil Schuurman |
|
HAHAHA De "kontakt advertentie topic" |
|
ik zag vandaag een metalhead bij mij op school die me erg bekend voorkwam hij had lang blond haar, een metallica/pantera/machinehead-patch en een cannibal corpse "live cannibalism" longsleeve aan wie o wie is deze jongeman? 11.45: restate my assumptions |
|
hah ik wil wel een metal babe in het wild tegenkomen, willen alle leuke zm-ers wat vaker gaan stappen in nijmegn of omstreken |
|
quote:waar was dat dan? (plaats) I smoke 2 joints before I smoke 2 joints and than I smoke 2 joints |
|
volgens mij was ik dat stijn, en btw , m'n haar 73 cm lang!! No meat is sweater |
|
Ik ga toch echt niet elke metaalhoofd die ik tegenkom vragen of ie wellicht op ZMF zit... trouwens, volgens mij zijn Devoraz en ik de enigen die hier zitten en in L'stad wonen. Vandaag was ik boodschapjes doen en vlak bij die winkel zit een middelbare school en er kwam een puisterige puber met van dat haar wat nog aan het groeien is en een *denk*... een of ander metalshirt... ff kwijt wat er op stond; iig geen "nu-metal" en die keek zo stiekem vanuit z'n ooghoek naar mij (want ik droeg mijn CoF-shirt... ach ja... ik denk dan altijd "he, een broeder"... If you can't eat it or fuck it, then kill it... |
|
quote: hehe wist ik natuurlijk wel, dat was weer een van mijn geniale grapjes 11.45: restate my assumptions |
|
quote: HOOFDDORP! Dat is vlakbij mij! Maar ik was t niet... I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
quote: Volgens mij komt dat omdat je een babyface hebt. En oude omaatjes vinden babies schattig. |
|
wat mij wel opvalt is dat de ene metalhead de ander wel altijd groet, ookal kennen ze elkaar niet |
|
ik kom bint wel eens tegen |
|
Ik groet geen mensen die ik niet ken, ookal zijn het metalheads. |
|
jij maakt snel vrienden vargen |
|
Jawel hoor. Maar ik hoef geen vrienden te zijn met iedereen die ik op straat zie. |
|
das waar ik groet altijd iedereen maar niemand groet terug |
|
Dat probleem ken ik ook. Daarom groet ik mensen niet. Behalve als zij mij groeten natuurlijk. |
|
ZM'ers in het wild? |
|
quote: moet je ook niet dit shirt aantrekken jongen: [Dit bericht is gewijzigd door humanator op 17-05-2002 1:01] Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
MUAHAHAHAHHAAHAHHAHAHHAHAHH!! |
|
zijn die er ook in longsleeve ? ja? doe mij er maar 2 dan Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
waar kan ik ze bestellen? |
|
heersch!! |
|
quote:tjemug allemaal geilen op vargen's babyface Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Volgende pagina |